• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Elvenar Global League

  • Topicstarter Deleted User - 848897572
  • Startdatum

Deleted User - 848897572

Guest
Welcome to the Elvenar Global League!

This is an unofficial Fellowship ranking that shows the best Tournament performances from all servers. The rules are simple. There is a total of 16.900 League Points. These will be distributed among the 50 highest scoring Fellowships in each Tournament of the Cycle. The amount of League Points a Fellowship wins depends on its position in the Top 50 ladder. The Fellowship that accumulates the most League Points during the 9 Tournaments of the Cycle wins.

Click
here to see the results of the 1st Cycle of Tournaments.

If the sheet does not load properly or is too slow, here is a
lighter version.
 
Had gekeken op de link in eerste bericht en als je dan marbles ziet staan denk je dat het de score van de afgelopen week is
Bij de andere link waren ze zo slim om er een datum bij te zetten.
 
Bedankt @Tinkerbells zo lief van je, we hadden een 19 kistjes event en we hadden zoveel fun
het was een spontaan iets , geen voorbereiding , ik had een petitie gehouden in het voorafgaande weekend op de zondag en had al die enthousiaste reacties niet verwacht.
iedereen zei van we gaan er voor. Toen de kistjes binnen waren, bleef iedereen maar doorgaan :p Was niet nodig maar zo is die score ontstaan.
alles valt en staat door team spirit. Solo hoog scoren helpt wel om 10 kisten binnen te slepen. Maar echt team werk bereik je uiteindelijk meer mee. de laagste had 2800 punten
geen zweepje maar fun en elkaar aanmoedigen. Verder is het van veel factoren afhankelijk. Het hebben van genoeg versterkers ect..
maar we hebben plezier gehad. Leuke chat ook tijdens het toernooI, goede sfeer en verbazing bij mij o_O
we zullen deze score waarschijnlijk dit aankomende toernooi niet kunnen evenaren maar dat mag de pret niet drukken
Ik ben trots op ons team. Op iedereen stuk voor stuk. ♥
fijn hè om zo trots te zijn op je team :) . Wij hebben dat ook die saamhorigheid en teamspirit. We hebben ons gehouden aan de 10 kistjes wat voor ons nog een grote prestatie is. Ook zonder voorbereiden en lekker gaan met zijn allen. Gewoon alles gegeven wat we hadden en ook een plezier die we er aan beleven. We zouden daar een een topic van moeten houden...genaamd trots op je BS....:)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Laten we vooropstellen dat ik dit topic zelf verplaatst heb, en ik in geen enkele broederschap actief ben. Er is dus absoluut geen sprake van dat ik dit topic verplaatst heb omdat ik zelf "zuur" zou zijn dat ik niet in de lijst voorkom. Het zou jullie dan ook sieren om in het vervolg jullie vooroordelen achterwegen te laten.

Het Elvenar discussieforum is bedoeld voor topics die aandacht van het team achter Elvenar vereisen. Topics in dat forumonderdeel bespreken we elke week met het productteam. Het gaat daar voornamelijk over feedback op (nieuwe) spelonderdelen en updates, of over situaties waar jullie mee zitten en wij iets mee kunnen (of moeten) doen.

Dit topic is geen discussie over een spelonderdeel, het is een overzicht van een extern systeem met broederschappen. Nu is het niet erg wanneer er af en toe een niet-relevant topic voorkomt in het discussieforum-gedeelte, immers raken dat soort topics inactief en worden ze daardoor vanzelf naar beneden gezet en heeft niemand er meer last van, alleen is dit een terugkerend topic waarop elke week een reactie wordt geplaatst (in ieder geval door de topicstarter). Daarom is dit topic dan ook verplaatst.

Op het Elvenar Forum hebben we geen onderdeel voor externe websites, scripts en/of art, zoals op Grepolis bijvoorbeeld "De Beeldentuin" is. Er zijn op dit moment ook onvoldoende topics om een forumdeel te starten voor externe websites, scripts en/of art. Het topic past niet binnen de FAQ (het is geen tutorial/vraag), niet binnen de suggesties en ideeën, niet binnen de vragen en hulp, het is geen bug of tekst gerelateerde fout, het is geen introductie en het is niet wereld-specifiek. Dan blijft de "Hangplek" over. Is de Hangplek precies de goede plek voor dit forumtopic? Nee, ook niet, maar het is passender dan de andere forumdelen. Zodra er animo is voor een eigen forumdeel voor externe systemen, scripts en/of art, zal daar een forumdeel voor worden aangemaakt en zal dit topic daar ook naar verplaatst worden.
 

Deleted User - 848897572

Guest
Staal 12/19/2020

*In de komende weken zal ik de Elvenar Global League-ranglijst niet halen vanwege de komst van de feestdagen en de overvloedige tijd die ik nodig heb om het met de hand te doen. Volgende maand hervat ik de ranking inclusief de weken dat ik afwezig was.
Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar voor iedereen!
 
Staal 12/19/2020

*In de komende weken zal ik de Elvenar Global League-ranglijst niet halen vanwege de komst van de feestdagen en de overvloedige tijd die ik nodig heb om het met de hand te doen. Volgende maand hervat ik de ranking inclusief de weken dat ik afwezig was.
Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar voor iedereen!

Petje af knap stukje werk :)
ik wens jou ook fijne feestdagen en een gelukkig en bovenal gezond 2021
 
Bovenaan