• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Eldunari heeft een plekje vrij!

Eldunari heeft per direct plaats voor een enthousiaste, sociale, betrokken toren - en toernooispeler.
We bieden een relaxte sfeer, ruimte om te groeien zoals je wilt, gemiddeld 15 kisten met toernooi en goud in de toren. In ruil daarvoor vragen we van je dat je sportief speelt, indien nodig nog nét een paar punten extra haalt voor dat ene kistje. Ons minimum van 1600 punten is niet je doel, maar gebruik je als je eens een heel drukke week hebt of ziek bent. Je bent bereid om naar de top van de toren te gaan en vindt het net als wij leuk om niet alleen individueel maar ook als bs een stapje hogerop te komen in het toernooi. We doen niet aan kp kapen
Voor meer info of vragen, zie onze broederschapsinfo of stuur een mail naar onze aarts Rare Quast.
 
Even een reactie: kp kapen is een verkeerd woord want het heeft een negatieve klank maar het is op zichzelf een goed ding. Je pakt namelijk helemaal niets af, maar je geeft kp's weg aan een andere speler. Die zijn gratis en het is op zichzelf een doel in het spel om andere spelers te helpen. Met de gegeven kp's kan de speler die ze ontvangt, over het algemeen een Oud Wonder een level omhoog brengen. Ook dat is een doel in het spel.

Kp's worden op deze manier gegeven, omdat er spelers in dit spel zijn die in hun dooie eentje een level aan het vullen zijn. De gegeven kp's zijn over het algemeen hulp uit onverwachte hoek. De hulp wordt beloond met een schatkistje waar ook kp's in zitten. Als de hulp niet zou zijn gegeven, gaan die kp's verloren voor het spel.

Nu zijn er broederschappen die graag de schatkistjes in hun eigen broederschap terecht willen laten komen. Dat doen ze door voor alle leden een kp-trein, of meerdere treinen, op te zetten. Dat is een soort kettingbrief. Je geeft kp's aan een ander lid, en vervolgens krijg jij hetzelfde aantal kp's terug. Daardoor raken Oude Wonderen gevuld en krijgen de leden die het meeste hebben weggegeven een schatkistje als beloning. Dat is een goed ding.

Nu zijn er spelers die niet begrijpen hoe een kp-trein werkt of die geen zin hebben om hun kp's aan een ander te geven en ze vervolgens terug te krijgen of die gewoon lui zijn of een ander niks gunnen. Dan blijven er schatkistjes over. Dat is zonde. Dus zeg ik opnieuw: kp's weggeven is een goed ding.

Ik heb het ook niet over kp weggeven, ik heb het over kp kapen/ roven en dat vinden wij negatief ja.

Ik wil daar best met je over discussieren, maar daar daar is dit topic niet voor bedoeld ;)
 
Bovenaan