• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Een onbedoeld geintje van de ontwikkelaars?

Met de invoering van de BS perks hebben de ontwikkelaars onbedoeld een geintje ingebouwd.
Stel je krijgt de toernooi perk op level 10 zodat je dan maximaal 25.000 toernooi punten kunt opslaan.
Dat is leuk omdat je dan net 1 of meer kisten extra vrij kunt spelen.

Maar nu komt de lol van deze perk.
Zelfs de grootste spelers in het toernooi die geregeld strijden om de eerste plaats kunnen dan verslagen worden door een spaarvarken :eek: :D
 
Met de invoering van de BS perks hebben de ontwikkelaars onbedoeld een geintje ingebouwd.
Stel je krijgt de toernooi perk op level 10 zodat je dan maximaal 25.000 toernooi punten kunt opslaan.
Dat is leuk omdat je dan net 1 of meer kisten extra vrij kunt spelen.

Maar nu komt de lol van deze perk.
Zelfs de grootste spelers in het toernooi die geregeld strijden om de eerste plaats kunnen dan verslagen worden door een spaarvarken :eek: :D

Het gaat niet om de speler maar om het broederschap.
De punten worden gebruikt om kistjes vrij te spelen niet om speler scores te boosten
 
Dat weet ik ook maar het was me op Beta al eens over komen.
Ik ben daar nog niet groot en kan maximaal 1620 punten scoren per toernooi.
Het was dan ook even lachen om je te realiseren dat we een extra kist kregen dankzij de perk maar tegelijk te zien dat het spaar systeem net iets meer leverde dan mij.
En dit zie je pas aan het einde van het toernooi.

Het ging me meer om de humor die er eigenlijk in zit zonder dat je het merkt.
Het is dan ook een maffe vorm van humor die ik heb.Zoals zeggen tegen een vrouwelijke arts dat je vermoed sjans te hebben omdat ze zo vaak met een lampje even in je ogen komt kijken nadat je een hersenbeschadiging hebt opgelopen. En dan een lichte glimlach op haar gezicht te zien verschijnen.
 
Laatst bewerkt:
ik zie er ook de grap niet in :)

dus als een speler die normaal voor de eerste plaats gaat, eens een week op vakantie is, dan kan je zijn punten compenseren, dat is toch fantastisch, ipv grappig?

25.000 is inderdaad wel heel veel punten die je kan sparen, dat is 93 provincies in toernooi. Dat lijkt nu misschien wel heel veel, maar binnen een paar jaar niet?
 
Van mij mogen ze het weer afschaffen. Ze laten het mooier blijken dan dat het is.
Vraag me zelfs af of het wel werkt.
Bij ons is de bh geactiveerd dus zouden spelers een kp moeten krijgen om in iemands wonder te stoppen.
Nou ik krijg ze niet. Ik had er al geen vertrouwen in en heb dat nog steeds niet.
Ze zijn er bij Inno ook wel heel erg stil over en zuinig met de uitleg en info. Zegt mij al genoeg.
Meer dan de helft van de spelers snapt er niks van hoe het werkt incl AM's.
En dat ene kistje meer die ik dan in toernooi zou krijgen lig ik ook niet wakker van als ik die zou missen.
Als dit echt zo geweldig was hadden ze dit wel met veel bombarie aangekondigd maar je hoort er amper wat over.
 
Bij ons is de bh geactiveerd dus zouden spelers een kp moeten krijgen om in iemands wonder te stoppen.
Nou ik krijg ze niet. Ik had er al geen vertrouwen in en heb dat nog steeds niet.

Bij ons ook geactiveerd, als je dat vandaag pas hebt gedaan, is het volgens mij morgen pas actief. Zo was het bij ons wel. Ik vind dat juist geen leuke perk, aangezien het zo kan zijn dat een broeder helemaal niets krijgt van zijn andere broeders. Wil je die perk 'eerlijk' doen, zou je eigenlijk moeten afspreken bij wie bij wie stort. Nu is het op level 1 maar een puntje maar als als hij een aantal keer geupleveld is, loopt het wel op.
 
@Yogi69 de burenhulp perk werkt meteen en werkt dan als volgt.
Jij geeft iemand hulp en hebt dan een wachttijd van 23u.
Die persoon geeft je net 1 min na jou hulp de retour hulp.
Zodra jou wachttijd er op zit heb je maar 1u de tijd om je retour hulp te geven met gouden handjes anders zijn het weer groene handjes.
De perk zorgt er voor dat je 4u extra tijd krijgt gerekend van af de tijd dat je hulp kreeg, dus 28u ipv 24u

Nu de KP perk.
iedere ochtend om 04:00u wanneer alles reset/reducties plaats vinden krijg je een gratis KP die ALLEEN werkt in een wonder van een BS genoot.
Je ziet die gratis KP dan ook alleen als jij een wonder van een BS genoot opent.
Hoe dat je hem gebruikt is aan jou en niet aan de BS.
Je kunt hem gebruiken als een bedankje, in een wonder trein of op een andere manier, maar jij bent de gene die bepaalt hoe je hem inzet.

En wat betreft humor, het is maar net hoe jij er tegen aan kijkt om ergens de lol er van te zien of niet.
 
Ik vind dat juist geen leuke perk, aangezien het zo kan zijn dat een broeder helemaal niets krijgt van zijn andere broeders. Wil je die perk 'eerlijk' doen, zou je eigenlijk moeten afspreken bij wie bij wie stort.
In mijn BS op W is dat opgelost door een 1KP mail ketting. Iedereen die daar aan mee doet krijgt 1 kp per dag.
 

Aeva

Chef
Wij hebben ook een 1kp, nu al 2kp, perks-trein ingezet. Zodra die naar 5 zou moeten, schaffen we 'm weer af.
 
Zoals zeggen tegen een vrouwelijke arts dat je vermoed sjans te hebben omdat ze zo vaak met een lampje even in je ogen komt kijken nadat je een hersenbeschadiging hebt opgelopen.
Klinkt inderdaad als het soort humor wat iemand met een hersenbeschadiging leuk zou vinden...
 
Laatst bewerkt:
In mijn BS op W is dat opgelost door een 1KP mail ketting. Iedereen die daar aan mee doet krijgt 1 kp per dag.

Inmiddels hebben we die ook in mijn andere bs. Hij loopt bij ons als een trein. En zodra we een kptje meer hebben in de perk, vervangen we hem. Goede oplossing. Nog bedankt voor de tip.
 
In mijn BS op W is dat opgelost door een 1KP mail ketting
Bij ons mag iedereen gewoon zelf beslissen aan wie die extra kptjes worden gedoneerd... vaak is dat aan de kleinere spelers, maar soms worden ze ook gebruikt in de wondermail (soort kp-trein)... of gewoon zomaar als aardigheidje aan een medespeler! :cool: :)
 
Bovenaan