• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Een nieuwe stad: klein experimentje

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ga je helemaal stoppen? Nee toch? Toch niet ook met grote Didi?

Ja Raafke ik ga helemaal stoppen ook met grote Didi

Voor alle duidelijkheid (hopelijk mag dit wel) mijn redenen om te stoppen heb niets te maken met ontwikkelingen in het spel zelf.
 

DeletedUser2247

Guest
Het spelplezier is voor mij door anderen totaal vernietigd, dus geen schijn van kans dat ik nog doorga met Elvenar
Erg jammer dat gaat stoppen.
Wat kunnen andere het toch vergallen voor iemand.
Wanneer je de schijn toch een kans wil geven, weet dan dat je bij ons ALTIJD welkom bent.

Elvendil
 

DeletedUser

Guest
Erg jammer dat gaat stoppen.
Wat kunnen andere het toch vergallen voor iemand.
Wanneer je de schijn toch een kans wil geven, weet dan dat je bij ons ALTIJD welkom bent.

Elvendil

Dankjewel Evendil, toch fijn om te weten dat ik nog ergens welkom ben. Dit waardeer ik zeer. Maar ik ben helaas niet meer in staat om nog de frisse moed op te brengen om mij in te zetten voor een nieuw bs.
 

DeletedUser1570

Guest
Ik vind het zo jammer als we je hier moeten missen, Didi!! Is er geen enkele kans, dat je je nog bedenkt?
 

DeletedUser3012

Guest
@Didi1 je was toch ook al een andere keer van plan te stoppen?
Hoop dat je nog terug komt:)
(zie dat je ook al 'GESTOPT' hebt staan in je stadje. Sombere sfeer:()
Je kunt je stad toch ook ergens verwijderen?
 

DeletedUser2546

Guest
Jammer om te zien dat steeds meer ervaren spelers stoppen met dit spel,ik hoop dat jij je binnenkort gaat bedenken Didi,en dit spel gaat missen:)
Zoniet,dan wens ik je het allerbeste in real life:)
 

DeletedUser2975

Guest
Prettig sfeertje hier :(.....voelt een beetje als ..achter iemands rug ....,ik zou deze reactie hebben gepost toen Didi zelf nog online was .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2975

Guest
Even ter verduidelijking..: bovenstaande post van mij was een reactie op een post van Crazy Wizzard..., die ik in mijn bericht had aangehaald..kennelijk waren er meer die de post van CW ongepast vonden en deze quote hebben verwijderd. Nu lijkt mijn post een beetje gericht tegen alle eerdere berichtjes...het geheel is uit zijn verband gehaald nu. Vandaar deze toelichting. Zal niet nog een keer de post van CW herhalen.
 
Nou nou @brocante, nu lijkt het net of ik iets heel slechts had geschreven.
Terwijl ik alleen wilde aangeven dat je het met een flink korreltje zout moest nemen gezien resultaten uit het verleden, haar huidige stad en haar reactie op beta. Zoek zelf maar eens door de forumberichten van de afgelopen 2 jaar.

Dat ik dit bericht had moeten plaatsen terwijl de persoon nog actief was is ook schier onmogelijk, dan had ik op zaken vooruit gelopen die er niet waren.

Ik krijg juist PM via me email dat men niet snapt waarom die is verwijderd en of ik hem misschien zelf verwijderd zou hebben nog voordat ik de kans heb gehad om het forum te openen.

iig. hartstikke bedankt voor het compleet uit verband rukken van mijn reactie in iets dat het nooit is geweest.
Schoolvoorbeeldje hoe van een mug een olifant kan worden gemaakt.
 

DeletedUser1592

Guest
Graag weer alleen reacties plaatsen met zaken waar dit topic voor was bedoeld!
 

DeletedUser1294

Guest
Kan dit topic niet verwijderd worden?

Aangezien de opzet niet meer actueel is en er alleen nog gesproken wordt over het vertrek van Didi, lijkt me dat de reacties niets meer toevoegen aan het oorspronkelijke onderwerp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan