• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

EAVA zoekt een nieuwe BS

Aeva

Chef
Eava zoekt BS.jpg
 
oh ! dat is een serieuze verandering! 10 kisten hebben we en we halen wel meer ! maar kunnen nog niet elke week goud in toren...
plus ik ben niet aarts of magier van de groep =)
maar als je wil, zoek onze bs op en vraag het aan aeonflux ! wij zijn de borrelnootjes !!
 

Aeva

Chef
FF voor de duidelijkheid, het is mijn tweede stad Eava die een nieuw thuis zoekt.
The Quest wil graag 1 lid = 1 stad doorvoeren... (lid met meer steden is geen probleem, als de andere steden elders verblijven)
 
FF voor de duidelijkheid, het is mijn tweede stad Eava die een nieuw thuis zoekt.
The Quest wil graag 1 lid = 1 stad doorvoeren... (lid met meer steden is geen probleem, als de andere steden elders verblijven)
In onze BS is er ook maar ruimte voor één account, begrijp ik. Ik kan je slechts een hele fijne BS aanbieden met toernooi 10 kistje vlotte treinen, bh enz maar geen gouden toren. Anders zeker welkom.
 
Ik heb Eava een bericht gestuurd. Wij zouden haar graag verwelkomen, maar halen in de toren op dit moment wel zilver, maar helaas nog geen goud. Daar wordt nog aan gewerkt. Misschien dat Eava ons daar bij kan ondersteunen.

In het toernooi halen we altijd de 10 kisten, maar meestal 11 of 12. Daar zal het probleem dus niet liggen. We hebben niet zo veel verplichtingen, behalve actief zijn en staan op dit moment op de 13e plaats. Er zijn veel spelers die in het laatste hoofdstuk zitten of zelfs al klaar zijn daarmee. Er worden veel tips gegeven om kp's te verdienen in OW's. Allemaal dingen die mee kunnen tellen. Dus heroverweeg nog maar eens of je bij Yobro wil komen, we hopen dat je ons zult benaderen. :)

Marian1953
 

Aeva

Chef
Er is een nieuwe BS door Eava gevonden (inclusief een opdracht met promotiekansen ).
Dus dank voor ieders aanbod!
 
Bovenaan