• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Verrekijker (verkenner) ook op eerste pagina tonen

Verrekijker (verkenner) ook op eerste pagina tonen

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 33 91,7%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 3 8,3%

  • Totaal aantal stemmers
    36
  • Enquête gesloten .
Zou het niet handig zijn als we ook onze verrekijker op de eerste pagina (dus als we in onze stad zijn) zouden kunnen zien staan.

Voordelen:
Geen verloren tijd als hij klaar is met verkennen, kunnen hem dadelijk terug in gang zetten.
Beter op te volgen tijdens quests en events!
Nadelen:
Kan er zo meteen geen verzinnen (breder balkje onderaan :))
Invloed op het spel:
Sneller verkennen van provincies omdat je dadelijk kan zien dat hij niet bezig is met verkennen...

Hoop dat ik aan alles gedacht heb...
Zou dit graag in de stemmingen krijgen, graag jullie reacties, suggesties en ideeën...
 

DeletedUser1570

Guest
Heel goed idee! Van mij mag alle info die eventueel maar belangrijk is, of handig, in die onderste balk!
 

DeletedUser1570

Guest
Dat hadden we in eerste plaats gevraagd. Een klein kistje dat goud wordt als je de drie schatkistjes bij burenhulp hebt gehad. Voor alle mensen die de tel kwijt raken bij het aanschouwen van al die mooie steden.
 

DeletedUser2139

Guest
Dat zou heel handig zijn, ja! Soms vergeet ik wel eens welke provincie ik heb aangezet om te verkennen, en dan is het soms even zoeken naar de juiste provincie om te zien hoe lang het nog zal duren. Het zou heel handig zijn inderdaad om gewoon in je stad te zien hoe lang de verkenner nog bezig is, zonder eerst naar je wereldkaart te gaan en dan de juiste provincie te gaan zoeken
 
Dat zou heel handig zijn, ja! Soms vergeet ik wel eens welke provincie ik heb aangezet om te verkennen, en dan is het soms even zoeken naar de juiste provincie om te zien hoe lang het nog zal duren. Het zou heel handig zijn inderdaad om gewoon in je stad te zien hoe lang de verkenner nog bezig is, zonder eerst naar je wereldkaart te gaan en dan de juiste provincie te gaan zoeken

Door op de wereldkaart op de verrekijker onderaan te klikken ga je direct naar de provincie die verkent wordt. :)
 
Helemaal met MT eens.....waarom houden wij ons hier eigenlijk mee bezig?, en is dit niet een taak voor de dev"s?
Ik zeg gewoon in stemming zetten en laten de dev's maar is iets nuttigs gaan doen.
 

DeletedUser3375

Guest
Ik vind het ook een goed idee. Zou me veel tijd besparen.
Maar er zijn nog wel meer dingen die Elvenar van Forge of Empires zou moeten overnemen vind ik.
 
Bovenaan