• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Trainingsveld op wereldkaart voor nieuwe spelers

Trainingsveld op wereldkaart voor nieuwe spelers

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 37 84,1%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 7 15,9%

  • Totaal aantal stemmers
    44
  • Enquête gesloten .

DeletedUser1031

Guest
+1
Ik ben het volkomen met je eens Didi1
Bij mij zijn er nu echt hele fijne buren geplaats, ik heb ze allemaal burenhulp gebracht, was een heel geklik hoor :p
En het was echt wel leuk dat er zovelen terug gegeven hebben
Maar er zijn er ook een paar kleine dorpjes bij gekomen, die 1 huisje hebben gezet , of 1 huisje en een werkhuis in de steigers en ....Niks meer
Ook enkele waar duidelijk boven hun stad staat " Gestopt " hebben ze gewoon laten staan of dichter gebracht in de cirkel
Daarom dat trainingsveld zou wel een optie zijn, en ja ze kunnen mekaar zo toch ook al helpen als ze de dorpjes niet te ver van mekaar leggen
Ondertussen kunnen ze ook kijken of het hen bevalt en mails sturen om te solliciteren bij broederschappen om in de speelwereld opgenomen te worden
Er zijn altijd BS die kleinere echt wel de kans willen geven
Doen wij ook, echt waar :D

Wens iedereen een fijne dag en geef jullie warme groetjes
Van Rozenelfje
 

DeletedUser317

Guest
Een geweldig idee van jou ze mogen het zo invoeren. Want volgens mij kan een ieder een broederschap beginnen dus die zullen er kunnen komen in de beginfase van het spel zou alleen maar goed zijn want die kunnen anderen ook aan moedigen om te blijven spelen want sommige begrijpen het spel niet eens en willen ook niet eens het proberen te begrijpen en als ze een bepaald punt bereikt hebben kunnen ze worden verplaatst.Dat is toch niet erg.Geweldig voer maar in mijn stem heb je.
Groet Elfelien
 

DeletedUser1105

Guest
+1000000000 (zou genoeg moeten zijn toch /D) Jammer dat je niet meer hier komt didi maar dit is echt een geweldig idee!!
 

DeletedUser1663

Guest
Ik ben zelf beginner, maar ik heb ook al last van 3 buren die hun stadhuis aan het verbouwen zijn en waar ik dan niets mee kan. Waarom is dat eigenlijk zo, dat een stadhuis in de steigers geen munten oplevert? Ik zie daar de logica niet zo van in. Het gaat per slot van rekening toch om mijn niveau dat voor een bepaalde opbrengst zorgt?
 

DeletedUser1837

Guest
ik speel pas een week, echte beginner dus. ik weet nog niet of ik het leuk vind. ik speelde Anno on-line maar daarzit geen nieuwe onwiikeling. in.
wat me hier aantrekt is de nteractie met medespelers.​
 

DeletedUser1427

Guest
Dit idee is reeds verplaatst naar de stemmingen, een poll wordt gestart op 08-05 om 14:00 uur. Deze poll duurt 2 weken en zal eindigen op 22-05 om 13:00 uur. @Didi1 , mochten er nog punten aan dit idee veranderd moeten worden heb je de gelegenheid dit te doen voor 08-05 14:00 uur.
 
+1
Ik baal ook van alle inactieve spelers om mij heen. Vraag me wel af waar dat magische superactieve centrum ligt
 

DeletedUser1427

Guest
Een poll is geopend voor dit idee, succes met stemmen.
 

DeletedUser3554

Guest
Ongeveer 60 tot 80% is inaktief in mijn regio, BS-leden zijn vaak veel aktiever. Misschien hier onderscheid in maken? Als iemand lid is van een BS sneller verplaatsen, weken/maanden inaktief zonder BS naar de buitenranden?
 

DeletedUser

Guest
Treurdicht van een dwerg

He-Ho He-ho
mijn dwergenleven is maar zo-zo
Ik wil zoveel bouwen
en lekker biertjes brouwen.
Maar als sociale dwerg,
mis ik mijn herberg.
Geen buren die mij komen bezoeken,
en geen handel om winst te boeken.
Alleen maar verlaten gehuchtjes om mij heen,
ik voel mij op de kaart zo *** alleen.
Maar misschien is er nog hoop voor mij,
dus Kom-op STEM en maak mij blij.
Dan zing ik weer uit volle borst het Dwergenlied,
en komt er een einde aan mijn eenzame verdriet.
 
Bovenaan