• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Tooltip voor verkenner

Tooltip voor verkenner

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 27 93,1%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 2 6,9%

  • Totaal aantal stemmers
    29
  • Enquête gesloten .

DeletedUser234

Guest
Ik zou het persoonlijk erg handig vinden dat als ik in mijn stad ben, via een tooltip bij de wereldbol onder in beeld, kan zien hoe lang mijn verkenner nog bezig is.

Zouden jullie dat ook handig vinden????

29-4-2018:
Intussen zou ik zelf tegen dit idee stemmen, omdat ontwikkelaars maar een beperkte tijd hebben om dingen te fiksen en ik heb toch echt veel liever dat ze hun tijd nuttiger besteden, dan aan iets als dit dat 'handig' is.

Laten ze maar tijd besteden aan het verplaatsen van langdurig inactieve leden naar de buitenrand van de kaart, en de actieve spelers (is al eerder gedaan) verplaatsen naar het midden. Daar heeft echt iedereen iets aan.

Ik snap dat het ene makkelijker is en minder tijd kost dan het andere, maar heel veel kleine, makkelijke dingen kosten samen ook veel tijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser234

Guest
Wat gebeurd er nu eigenlijk met zo'n idee???
Wordt dat doorgegeven aan iemand?
 

DeletedUser234

Guest
en wat is genoeg? 10-100-1000?

en met goedkeuren, bedoel je dat zij het ook een goed idee vinden? die +1tjes

Nu voel ik me heel dom, maar wat is de CM?
 

DeletedUser47

Guest
en wat is genoeg? 10-100-1000?

en met goedkeuren, bedoel je dat zij het ook een goed idee vinden? die +1tjes

Nu voel ik me heel dom, maar wat is de CM?
Wat genoeg is wordt bepaald door de CM(Community Manager(Desi) is de persoon tussen de community en Innogames(De maker van elvenar)).
En inderdaad het goedkeuren zoals bijvoorbeeld +1 of een uiting die laat zien dat de speler het idee goedkeurd.
 
kunnen jullie dit dan in de toekomst met ons delen als jullie dat voorstel hebben voorgebracht aan innogames.
ikzelf en misschien wel anderen zijn benieuwd naar hun mening ivm. de spelers hun voorstellen en of ze deze apprecieren ;)
 

DeletedUser7

Guest
Ik begrijp dat je dat graag hoort, echter doen we dit niet om een hele duidelijke reden: Het creëert valse verwachtingen. Als we aangeven dat ideeën worden doorgezet gaan spelers verwachten dat er ook wat mee wordt gedaan en dat ze dit ter zijner tijd terug zullen zien in het spel. Dit is helaas voor veel ideeën niet het geval. Vandaar dat we dat helaas ook niet (zullen) aangeven.
 

DeletedUser234

Guest
@wsids Dank voor je antwoorden, helemaal duidelijk!

Dan is het nu hopen op dat heel veel mensen een keer op het forum komen kijken en dit delen binnen hun bs en dat genoeg +1 zal opleveren om er iets mee te laten doen.
 
Bovenaan