• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven>Open Cultuur/Nederzetting scherm op punt van laatste vrijgespeeld

Cultuur en nederzettingscherm openen op pagina van laatst vrijgespeelde gebouw?

  • Ja

    Stemmen: 19 100,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Enquête gesloten .

DeletedUser2080

Guest
@Rosegarden simpelweg om de reden dat ik hier 1 duidelijke oplossing heb. Geef mij 1 duidelijke, simpele oplossing voor het arbeidershutprobleem en ik maak graag een poll voor je.

Jirre, wat vind je van een handje dat een andere kleur heeft? Echt iedereen zoekt zich het ongans naar die arbeidershutten. vooral ook omdat ze allemaal anders zijn qua kleur etc etc.
 

DeletedUser47

Guest
Jirre, wat vind je van een handje dat een andere kleur heeft? Echt iedereen zoekt zich het ongans naar die arbeidershutten. vooral ook omdat ze allemaal anders zijn qua kleur etc etc.
Als je een idee hebt, kan je het beter uitwerken in een apart topic, dan houden we het in dit topic vooral over het idee dat voorgesteld is door Jirre.
 

DeletedUser2080

Guest
Dat idee is volgens mij allang eerder geopperd. Daarnaast geef ik antwoord op n vraag van @Lord Jirre, omdat hij aangeeft een antwoord te zoeken :)
 

DeletedUser7

Guest
@Stellina Prima. Klinkt als een goed idee. Het probleem in het topic dat @Rosegarden aanhaalt was echter dat er verschillende oplossingen werden geopperd en er niet overduidelijk 1 oplossing naar voren kwam. Er was behoorlijk wat onenigheid over.
Maar als je graag wilt dat voor die oplossing een poll wordt geopend, kan ik dat voor je regelen.
 

DeletedUser2080

Guest
@Stellina Prima. Klinkt als een goed idee. Het probleem in het topic dat @Rosegarden aanhaalt was echter dat er verschillende oplossingen werden geopperd en er niet overduidelijk 1 oplossing naar voren kwam. Er was behoorlijk wat onenigheid over.
Maar als je graag wilt dat voor die oplossing een poll wordt geopend, kan ik dat voor je regelen.

Lijkt me tof! :)
 
Je kan in een poll toch meerdere opties geven, en tegelijk de hoofdvraag maken "moet de arbeidershut zichtbaarder gemaakt worden om makkelijk burenhulp te kunnen geven en ontvangen?"
En dan bullets waar je kan 1 of meer voorkeuren kan aanvinken:
° maak er een torengebouwtje van
° zet er een gekleurde vlag op
° zet er ipv een handje een mannetje met een hamer boven om op te klikken tijdens burenhulp
° nog meer opties in https://nl.forum.elvenar.com/index....jk-in-opvallende-kleur.3590/page-3#post-43223 war je ook zelf ideeën kan aandragen in dat topic, en de vraag naar en de vorm van de poll daar verder uitwerken.

Hier waren de topics naar het laatst vrijgespeelde punt springen en moderators die eigen ideeën wel een poll geven en gepord moeten worden om andere polls te starten ;)
 

DeletedUser

Guest
@Stellina Prima. Klinkt als een goed idee. Het probleem in het topic dat @Rosegarden aanhaalt was echter dat er verschillende oplossingen werden geopperd en er niet overduidelijk 1 oplossing naar voren kwam. Er was behoorlijk wat onenigheid over.
Maar als je graag wilt dat voor die oplossing een poll wordt geopend, kan ik dat voor je regelen.
Om niet te diep in dit onderwerp verder te kletsen over de arbeidershut, kan ik alleen maar zeggen...graag Lord Jirre, :) en zoals Aiki aangeeft, met diverse opties om aan te klikken.

Dank je wel ;)
 

DeletedUser7

Guest
@Aiki @Rosegarden En als geen van de opties een overweldigende meerderheid heeft, maar mensen willen wel verandering, hoe gaan we het dan oplossen?
 

DeletedUser

Guest
@Aiki @Rosegarden En als geen van de opties een overweldigende meerderheid heeft, maar mensen willen wel verandering, hoe gaan we het dan oplossen?
Beste Lord Jirre, Overweldigend...? :cool:

Dat zal denk ik niet gebeuren als ik kijk naar het gemiddelde van de bezoekers op dit forum. Neem nu deze Poll, je hebt hem 23 juli gestart en is de peiling op 2 augustus gesloten. (dit is wat ik lees)

Nu is dat ook niet de beste periode geweest om 'n peiling te houden want veel zijn nog met vakantie, dus dat is jammer. Maar goed, in die krappe 2 weken zijn er 19 stemmen geweest en is bar weinig, dus mag je dit al overweldigend noemen...? :confused:

Als 'n peiling gestart wordt met 'n stemmingsperiode van 2 weken weet je dat je het daar mee moet doen. De meeste stemmen gelden.. toch..?

Dus of er nu 19 stemmen voor zijn of 5 stemmen voor, ook hier geld dan (als ik het minimaal,) met 5 gaat de aanvraag door! :D

Dus wat noem je nu overweldigend als het hier op dit forum om 'n stemming gaat? Van het aantal geregistreerde leden kan je niet uitgaan, want als je verwacht meer dan de helft te krijgen, dan is 'n Poll sowieso totaal overbodig hier.

Aiki heeft wat opties aangedragen en men kan er misschien wel meer aandragen, maar ergens zal je 'n keus uit moeten maken, dus naar mijn mening zeg ik, pluk uit het onderwerp 'n aantal opties en plak die erin, het lijkt mij stug dat er niet eentje bij zit waar de speler achter staat.

Ben benieuwd ;)
 
Democratie kent een aantal mechanismen om dan alsnog tot een duidelijke keuze te komen ;) Je zou bijvoorbeeld dan de twee opties met het meeste aantal stemmen opnieuw kunnen voorleggen, of als er veel opties gelijkaardige cijfers halen, slechts de keuze voor 1 optie toelaten.
 

DeletedUser2080

Guest
Klinkt goed Aiki, maar voor mij is t ook genoeg om t handje bij de arbeidershut een andere kleur (of misschien vorm ivm kleurenblinde mensen) te geven... @Lord Jirre
 

DeletedUser1427

Guest
Op dit moment zijn de stemmen geteld, helaas ook al zijn er veel spelers die Ja hebben gestemd is de norm niet behaald van 25 spelers. Toch ga ik deze suggestie doorgeven uit reden omdat er geen directe tegen argumenten zijn gegeven op dit idee.
 

DeletedUser

Guest
Beste Lionell,

Ik vind dit persoonlijk 'n vreemde beredenering, als je 25 stemmen nodig hebt om iets door te kunnen drukken, waarom dan doorzetten met 19 stemmen..?

Dit geeft toch wel aan hoe "onbelangrijk" dit voorstel eigenlijk is..?

Het kan natuurlijk ook dat het forum in bezoeken 'n aardig stap achteruit heeft gemaakt.

Maar goed, nu vraag ik mij toch af of het met die arbeidershut ook nog goed gaat komen want daar zijn toch wel meerder spelers het mee eens..?

Ben benieuwd ;)
 

DeletedUser2114

Guest
100% heeft voor gestemd, dus ik ben het er toch wel mee eens dat het doorgegeven wordt :)
 
@Rosegarden Er zijn in dit topic ook nog 9 ja-stemmen uitgebracht na de sluiting van de poll. Daarmee kom je op 28 stemmen en 100% voor. Voor dit onderwerp even een voordeeltje van de vertraging in de afhandeling.
 

DeletedUser

Guest
@Rosegarden Er zijn in dit topic ook nog 9 ja-stemmen uitgebracht na de sluiting van de poll. Daarmee kom je op 28 stemmen en 100% voor. Voor dit onderwerp even een voordeeltje van de vertraging in de afhandeling.
Ik weet niet waar je die extra 9 stemmen vandaan haalt,?Haal je de voor stemmen niet door elkaar hier want er staan ook ja stemmen voor de arbeidershut, er zijn 19 stemmen in de poll geteld, dus voor mij blijft het 19.
;)
 
Ik weet niet waar je die extra 9 stemmen vandaan haalt,?

Gewoon het topic doorlezen en alle JA's van na 2 augustus tellen. Dat zijn er 8 voor de arbeidershut ter sprake komt en nog 1 daarna die ook aangeeft dat het jammer is dat ze deze poll gemist heeft.
En zoals ik zei: door de vertraging in de afhandeling kun je die nog meetellen. Hoeft niet, kan wel.
En ik ben blij dat @Lionell het wel heeft doorgegeven.
 
Bovenaan