• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven>Open Cultuur/Nederzetting scherm op punt van laatste vrijgespeeld

Cultuur en nederzettingscherm openen op pagina van laatst vrijgespeelde gebouw?

  • Ja

    Stemmen: 19 100,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Enquête gesloten .

DeletedUser7

Guest
Op het moment is het zo dat als je een nieuw cultuur- of nederzettingsgebouw wilt neerzetten, je telkens op de 1e pagina terecht komt. Dus als je meerdere cultuurgebouwen wilt moet je steeds weer door de paginas heen bladeren. Mijn idee is om het scherm gewoon te laten openen op het punt waar je laatst vrijgespeelde gebouwen staan. Dus als je bijvoorbeeld aan het einde van het boselvenhoofdstuk zit, dat je gewoon gelijk hier terecht komt.
LMN10sm.png


Ik stel voor om dit alleen bij het de cultuur- en nederzettingtab te doen, aangezien je bij basis ook nog wel eens een huis of werkplaats neer wilt zetten en straten toch allemaal in 1x gelegd kunnen worden.
 
Heb ik nog gehoord (misschien enkel in-game), heel erg praktisch voorstel, goed dat je het hier lanceert!
 

DeletedUser

Guest
Goed idee :) En idd bij cultuur en vooral bij Gastras gebouwen
 

DeletedUser572

Guest
Ik merk dat dit niet de gewenste 25 stemmen heeft behaald. Toch wil ik je vragen om dit door te geven omdat het een simpel maar goed idee is voor de gebruikersvriendelijkheid!

Als ik het eerder had gezien had ik zeker JA gestemd en dat geld voor meerdere.
 

DeletedUser1143

Guest
Van mij had deze ook een JA gekregen als ik het eerder ontdekt had.
 

DeletedUser1586

Guest
Van mij had deze ook een JA gekregen als ik het eerder ontdekt had.
 

DeletedUser1731

Guest
Ik zou ook JA hebben gestemd als ik dit eerder gezien had
 

DeletedUser

Guest
Op het moment is het zo dat als je een nieuw cultuur- of nederzettingsgebouw wilt neerzetten, je telkens op de 1e pagina terecht komt. Dus als je meerdere cultuurgebouwen wilt moet je steeds weer door de paginas heen bladeren. Mijn idee is om het scherm gewoon te laten openen op het punt waar je laatst vrijgespeelde gebouwen staan. Dus als je bijvoorbeeld aan het einde van het boselvenhoofdstuk zit, dat je gewoon gelijk hier terecht komt.
LMN10sm.png


Ik stel voor om dit alleen bij het de cultuur- en nederzettingtab te doen, aangezien je bij basis ook nog wel eens een huis of werkplaats neer wilt zetten en straten toch allemaal in 1x gelegd kunnen worden.
Tja Jirre.....op zich 'n leuke aanpassing echter vraag ik mij wel af waarom dit voorstel zo snel in de Poll komt terwijl er andere suggesties/ideeën soms naar mijn mening veel belangrijker zijn..?

Daar worden eerst eindeloze lange discussies over gehouden en .dan nog moet je maar afwachten of er 'n Poll van wordt gemaakt.

Dit voorstel vind ik dan ook minder lastig in het spel dan b.v de arbeidershut vinden die bij veel spelers in 'n druk bevolkte stad staat.;)
 

DeletedUser7

Guest
@Rosegarden simpelweg om de reden dat ik hier 1 duidelijke oplossing heb. Geef mij 1 duidelijke, simpele oplossing voor het arbeidershutprobleem en ik maak graag een poll voor je.
 

DeletedUser

Guest
@Rosegarden simpelweg om de reden dat ik hier 1 duidelijke oplossing heb. Geef mij 1 duidelijke, simpele oplossing voor het arbeidershutprobleem en ik maak graag een poll voor je.

Jirre vaak heb je door laten schemeren (hetzij dan niet in dit onderwerp) dat "niet" jij kan bepalen of 'n aanpassing in het spel gemaakt kan worden, maar dat dit bij de makers van dit spel ligt. Wel geef je aan dat het soms niet zo eenvoudig is als dat men denkt, maar dan nog ligt de beslissing niet in jou handen. Met dit antwoord geef je de indruk dat jij deze beslissing maakt ? (dus met 1 aangedragen aanpassing wel kan !)

Het lijkt mij stug dat er geen één enkele aanpassing is die de hut doen opvallen, want als ik kijk wat er allemaal wordt ingevoerd qua gebouwen, evenementen met alle kleine en grote items etc. zou daar toch ook 'n oplossing voor moeten zijn ?

Maar goed, ik kan hier diep op in gaan, het heeft naar mijn mening geen zin, zeker niet n.a.v het onderwerp wat ik toen gestart had met de vraag voor 'n aanpassing van de hut, want dat onderwerp is volledig ondergesneeuwd, dus denk ik ook van tafel geveegd. :rolleyes:

En of men nu met één of meerdere mogelijkheden komt, er zit bij die meerdere mogelijkheden vast wel één oplossing bij zoals jou "ene" die ingevoerd kan worden, maar dat ligt bij de makers.

Succes met je Poll ;)
 
Bovenaan