• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Keuze-optie voor Oude Wonderen die legereenheden geven

Keuze-optie voor Oude Wonderen die legereenheden geven

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 38 88,4%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 5 11,6%

  • Totaal aantal stemmers
    43
  • Enquête gesloten .

DeletedUser2139

Guest
Mee eens! Het zou inderdaad heel veel schelen, vooral met toernooi, als je kan kiezen welke eenheden je traint, van de 3 van die soort dan. Ik heb nu het dwergenbolwerk, wat zwaarddansers geeft. En soms ben ik daar blij mee, ja. Maar ik vloek ook behoorlijk hard als ik plots merk cerberussen nodig te hebben in de plaats van zwaarddansers.
 

DeletedUser1427

Guest
Dit idee is reeds verplaatst naar de stemmingen, een poll wordt gestart op 08-05 om 13:00 uur. Deze poll duurt 2 weken en zal eindigen op 22-05 om 12:00 uur. @Didi1 , mochten er nog punten aan dit idee veranderd moeten worden heb je de gelegenheid dit te doen voor 08-05 13:00 uur.
 
Nou van random heb ik ondertussen mijn buik vol!
De kristalvuurtoren geeft wel heel T1 in de schatkistjes van BH!
Ik val bijna van mijn stoel als er plots eens toverstof tevoorschijn komt :)
Als de random eruit gehaald wordt en het blijft bij een zelf te bepalen en aanpasbaar keuzemenu, ben ik voor!
 

DeletedUser1294

Guest
Er is nog wat meer feedback nodig, om dit idee in aanmerking te laten komen voor een poll.
Dus wie wilt er nog wat kwijt over? ;)
Je kaart precies de reden aan, waarom ik geen wonderen heb die gevechtseenheden produceren. Ik wil mijn kostbare ruimte niet verspillen aan nutteloze eenheden die ik vrijwel nooit gebruik.
 

DeletedUser

Guest
Nou van random heb ik ondertussen mijn buik vol!
De kristalvuurtoren geeft wel heel T1 in de schatkistjes van BH!
Ik val bijna van mijn stoel als er plots eens toverstof tevoorschijn komt :)
Als de random eruit gehaald wordt en het blijft bij een zelf te bepalen en aanpasbaar keuzemenu, ben ik voor!

Random staat niet in mijn idee, en zal er ook zeker niet in komen hoor. Maar dit idee gaat over de OWs die legereenheden geven, niet de kristalvuurtoren. Daar zou een ander idee voor moeten komen dan denk ik
 

DeletedUser990

Guest
Kan bijna niet wachten tot morgen, ja ik heb geen OW die troepen leveren, want ik vecht niet.
Heb dus vooral boogschutters en jagers; boel in korte tijd te trainen i.v.m. evenementen.
Maar als ik dan (voor mij )leuke eenheden door OW kan laten maken, ja dan mischien wordt er een poging gedaan om te vechten.
 

DeletedUser1427

Guest
Een poll is geopend voor dit idee, succes met stemmen.
 

DeletedUser

Guest
Onrust in de Legerkampen: een sprookje

In een welvarend Elfenstadje verliep alles harmonieus, behalve in de 3 verschillende legerkampen. De stadhouder had namelijk veel Oude Wonderen laten bouwen, waardoor de troepen sneller op volle sterkte konden komen. Maar alleen de hoofdkazerne had hier profijt van, het oefenterrein en het huurlingenkamp hadden het nakijken. Daar moesten de legereenheden de lange weg van de training ondergaan, zonder extra hulp van volledig afgetrainde soortgenoten. Vooral de bloesemtovenaren en banshees hadden het moeilijk omdat de stadhouder ze graag naar het slagveld stuurde tijdens toernooien, Maar het kostte ze veel tijd om nieuwe recruten te trainen en ze konden niet aan de wensen van de stadhouder voldoen. De tovenaressen uit de hoofdkazerne zaten in grote getalle in hun kazerne, maar die wilde niet echt naar het slagveld gaan, omdat ze niet hard genoeg konden lopen. Zelfs zonder nieuwe recruten te trainen bleef het aantal van de Tovenaressen daarom maar groeien, dankzij het Oude Wonder dat de stadhouder voor hun gebouwd had. Toch waren ze niet zo blij meer, want door hun grote troepenomvang hadden ze niet genoeg ruimte meer in de kazerne. De tovenaressen vroegen zich daarom af waarom de stadshouder dat Oud Wonder "Vliegende Academie" eigenlijk had laten bouwen, het zou net zo goed gesloopt kunnen worden, dachten de tovenaressen. De bloesemtovenaren raakte bijna in paniek door deze gedachtegang. NEE, riepen ze, we hebben de Vliegende Academie nodig om onze recruten ietsjes sneller te kunnen trainen. Zonder die hulp gaan we volledig ten onder. "Oke" zeiden de tovenaressen, misschien dat we dan aan de stadhouder kunnen vragen om eens een tijdje te stoppen met nieuwe recruten voor ons uit de Vliegende Academie te laten komen, en kan in plaats daarvan eens Bloesemtovenaren of Banshees uit de Vliegende Academie komen. Zou dat helpen? De Bloesemtovenaressen en Banshees waren dolgelukkig met dit idee. Een ook de Cerberussen sloten zich hierbij helemaal bij aan. Dat willen wij ook, riepen ze, er komen genoeg zwaarddansers uit het Dwergenbolwerk, maar het zo zou fijn zijn als er daar ook eens cerberussen vandaan kwamen. Alle andere legereenheden waren het helemaal met dit idee eens en gezamelijk diende ze een petitie in bij de stadhouder.

Zou hun idee aangenomen worden? Help ze een handje en STEM
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Onrust in de Legerkampen: een sprookje

In een welvarend Elfenstadje verliep alles harmonieus, behalve in de 3 verschillende legerkampen. De stadhouder had namelijk veel Oude Wonderen laten bouwen, waardoor de troepen sneller op volle sterkte konden komen. Maar alleen de hoofdkazerne had hier profijt van, het oefenterrein en het huurlingenkamp hadden het nakijken. Daar moesten de legereenheden de lange weg van de training ondergaan, zonder extra hulp van volledig afgetrainde soortgenoten. Vooral de bloesemtovenaren en banshees hadden het moeilijk omdat de stadhouder ze graag naar het slagveld stuurde tijdens toernooien, Maar het kostte ze veel tijd om nieuwe recruten te trainen en ze konden niet aan de wensen van de stadhouder voldoen. De tovenaressen uit de hoofdkazerne zaten in grote getalle in hun kazerne, maar die wilde niet echt naar het slagveld gaan, omdat ze niet hard genoeg konden lopen. Zelfs zonder nieuwe recruten te trainen bleef het aantal van de Tovenaressen daarom maar groeien, dankzij het Oude Wonder dat de stadhouder voor hun gebouwd had. Toch waren ze niet zo blij meer, want door hun grote troepenomvang hadden ze niet genoeg ruimte meer in de kazerne. De tovenaressen vroegen zich daarom af waarom de stadshouder dat Oud Wonder "Vliegende Academie" eigenlijk had laten bouwen, het zou net zo goed gesloopt kunnen worden, dachten de tovenaressen. De bloesemtovenaren raakte bijna in paniek door deze gedachtegang. NEE, riepen ze, we hebben de Vliegende Academie nodig om onze recruten ietsjes sneller te kunnen trainen. Zonder die hulp gaan we volledig ten onder. "Oke" zeiden de tovenaressen, misschien dat we dan aan de stadhouder kunnen vragen om eens een tijdje te stoppen met nieuwe recruten voor ons uit de Vliegende Academie te laten komen, en kan in plaats daarvan eens Bloesemtovenaren of Banshees uit de Vliegende Academie komen. Zou dat helpen? De Bloesemtovenaressen en Banshees waren dolgelukkig met dit idee. Een ook de Cerberussen sloten zich hierbij helemaal bij aan. Dat willen wij ook, riepen ze, er komen genoeg zwaarddansers uit het Dwergenbolwerk, maar het zo zou fijn zijn als er daar ook eens cerberussen vandaan kwamen. Alle andere legereenheden waren het helemaal met dit idee eens en gezamelijk diende ze een petitie in bij de stadhouder.

Zou hun idee aangenomen worden? Help ze een handje en STEM
GEWELDIG, mijn stem heb je!
 

DeletedUser1427

Guest
De poll voor dit idee is tot een einde gekomen. Er zijn voldoende spelers die hebben gestemd, de poll heeft een duidelijke meerderheid van 80% + bereikt, dit houdt in dat dit idee wordt doorgegeven.
 
Bovenaan