• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Beloning in-game i.p.v. de mail

Beloning in-game i.p.v. de mail

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 45 95,7%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 2 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    47
  • Enquête gesloten .

DeletedUser222

Guest
Diverse spelers hebben de mail met link voor 100 sleutels niet ontvangen.
Uitgebreid overlegd met support maar zowel aan hun kant als aan mijn kant is geen oorzaak te vinden.
Nu speel ik al lang online games en (bijna) alle games hebben een voorziening in-game om beloningen aan de speler te doen toekomen.
Ik ben dan ook voorstander dat er een iets komt in-game waardoor iedereen gewoon zijn beloning krijgt.

Graag jullie mening en ik hoop op voldoende respons dat dit misschien in een poll kan.
 

DeletedUser1570

Guest
Ik heb emails van Elvenar altijd gewoon in mijn inbox van mijn gmail gehad, alleen de brief met de link naar de sleutels niet en de brief voor de nootjes ook niet. Natuurlijk heb ik spam ook gecontroleerd. In mijn BS is het ongeveer 50/50. Ik zou het dus wel een goed idee vinden om dergelijke cadeautjes op dezelfde manier te ontvangen als de melding van een toernooi, waarin de opbrengst van de kistjes zit.
 
Het punt zal waarschijnlijk zijn dat ze ook degenen die niet meer komen een herinnering willen sturen. In-game belonen werkt niet bij die groep personen.
 

DeletedUser222

Guest
Het punt zal waarschijnlijk zijn dat ze ook degenen die niet meer komen een herinnering willen sturen. In-game belonen werkt niet bij die groep personen.

Of juist wel. De speler moet inloggen om aan de gift te komen en als ze ingelogd zijn hebben ze misschien weer zin om te spelen.
Wel zou er dan een mail gestuurd moeten worden dar er in game iets te halen valt.
 
Of juist wel. De speler moet inloggen om aan de gift te komen en als ze ingelogd zijn hebben ze misschien weer zin om te spelen.
Dat is exact wat er gebeurt. Ik heb de mail gekregen, en op de link geklikt, waarna ik op de inlog pagina van Elvenar uit kwam. Helaas in de verkeerde browser dus die truuk werkte even niet :p

In de mail stond dat je de diamanten kreeg de 1e keer dat je inlogt, nadat je op de link hebt geklikt. Dat was inderdaad het geval.
 

DeletedUser222

Guest
Dit juist het punt waar het om draait, diverse spelers krijgen de mail niet waardoor dan ook niet op de link geklikt kan worden.
Als in mijn voorstel men de mail niet krijgt zie je in game toch de gift en krijg je deze wel.
 
Ik heb hier ook een dicussie over gehad met support.

mijn idee was als volgt: bij het aankopen van diamanten, heb je ook een tabbladje voucher. Daar kan je een 16 teken code invullen.
Mijn voorstel was om (indien de mail voor iedereen bedoeld is) in de mail die iedereen krijgt, de 16 teken code in te zetten die voor iedereen gelijk is. eventueel met een alternatieve link zoals nu zodat je meteen de code kan registreren zonder manueel invulwerk.
Iedereen die de mail dan niet ontvangen zou hebben, zou die 16 teken code van iemand anders kunnen krijgen (eventueel support ook) en dan toch zijn beloning kunnen opstrijken.
 

DeletedUser222

Guest
Het kan nog makkelijker, er kan ook een tab toegevoegd worden bij de diamantaanbiedingen en de kosten dan op nul zetten. Met 1 klik heb je dan je kadotje.
 

DeletedUser1427

Guest
Dit idee heeft nog niet voldoende bespreking wij horen graag wat jullie van dit idee vinden.
 

DeletedUser222

Guest
Als ik het mij goed herinner is er nog niet lang geleden een kadootje in-game voorbijgekomen. Dit kan dan gehandhaafd worden want er waren hierop geen meldingen van niet ontvangen.
 

DeletedUser2349

Guest
Of juist wel. De speler moet inloggen om aan de gift te komen en als ze ingelogd zijn hebben ze misschien weer zin om te spelen.
Wel zou er dan een mail gestuurd moeten worden dar er in game iets te halen valt.
+1 Niets aan toe te voegen.
En als er daardoor spelers terugkeren naar het spel is dat ook in het voordeel van Innogames; een klassieke win-win situatie. :cool:
 

DeletedUser1427

Guest
Diverse spelers hebben de mail met link voor 100 sleutels niet ontvangen.
Uitgebreid overlegd met support maar zowel aan hun kant als aan mijn kant is geen oorzaak te vinden.
Nu speel ik al lang online games en (bijna) alle games hebben een voorziening in-game om beloningen aan de speler te doen toekomen.
Ik ben dan ook voorstander dat er een iets komt in-game waardoor iedereen gewoon zijn beloning krijgt.

Graag jullie mening en ik hoop op voldoende respons dat dit misschien in een poll kan.

Dit idee is reeds verplaatst naar de stemmingen, een poll wordt gestart op 10-04 om 14:00 uur. Deze poll duurt 2 weken en zal eindigen op 24-04 om 13:00 uur. @Lussie100 , mochten er nog punten aan dit idee veranderd moeten worden heb je de gelegenheid dit te doen voor 10-04 14:00 uur.
 

DeletedUser222

Guest
Ik heb begrepen dat er bij het begin van huidig evenement weer een mail is rond gegaan met als ik het goed begrepen heb 100 veren.
Ondanks een andere provider, e-mail adres en andere computer weer niet ontvangen.
Ik ben dan ook blij dat dit in stemming gaat komen.
Dank je wel @Lionell
 
Bovenaan