• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Diamanten

DeletedUser582

Guest
Ik dacht dat je in dit spel geen diamanten kreeg maar vanmorgen had ik er plots bij gekregen. Is dit nieuw in 't spel of was dit een gelukkige fout?
En hoe kunnen we er extra verdienen?

Dreyi
 

DeletedUser68

Guest
Heb geen idee ik heb voor de rest niemand gehoord over gekregen diamanten dus ssst mond dicht
 

DeletedUser582

Guest
tsja, t staat er al open en bloot, misschien een leuke vergissing van 't spel
 

DeletedUser68

Guest
Heb het nog niet meegemaakt misschien komt dat nog eens :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
is dubbele topic miss mods samen zetten bij die topic van mij lol
 
een broeder kreeg ook zomaar 200 of 300 diamanten zonder reden(tijdens een inlog popup weet niet meer welke). ik heb er echter nooit 1 gezien.
 

DeletedUser68

Guest
snif snif ook niks gezien

dus sommige hebben lekker geluk gehad
 

DeletedUser472

Guest
op foe krijg je soms 800 als je effe niet online bent geweest
 

DeletedUser582

Guest
Da's hier niet het geval geen cadeautje voor lang wegblijven
 

DeletedUser472

Guest
dacht al maar toch zo gebeurd het een en ander als je inlogt krijg je zomaar 130 dias
 

DeletedUser7

Guest
Gratis diamanten zouden niet zomaar uit de lucht moeten komen vallen. Weet iemand welke spelers deze diamanten opeens krijgen? (zijn het bijvoorbeeld vooral nieuwe spelers die de diamanten krijgen? Of alleen elfen?) En zijn het niet gewoon de diamanten die je in het begin hoort te krijgen die misschien wat later worden uitgekeerd?
 
degene die ik ken was een belg die een paar uur na mij is gestart. hij kreeg deze na ongeveer 4-6 weken spelen.
hij was de enige in ons broederschap die ze kreeg(rest zijn nederlanders)

Nee het zijn niet de diamanten die je bij start krijgt. hij kreeg een popup en 200 of 300 diamanten zou het na moeten vragen.
Het was iig op hetzelfde moment net na een update dat wij allen een popup kregen voor als ik me niet vergis de halloween diamant forum event.
 

DeletedUser7

Guest
Oké, het lijkt me niet dat het ligt aan de nationaliteit, maar het is wel interessant. Maar dan heeft hij de diamanten dus al een tijd geleden gekregen (voor donderdag in ieder geval)?
 

DeletedUser582

Guest
Diamanten plukken zomaar, het zou tof zijn als het spel diamanten geeft voor vorderingen in 't spel, of bij bepaalde prestaties. Dat geeft een prettig gevoel bij het spelen. Andere spellen doen dat ook. Misschien een goeie tip voor de spelmakers.
En het motiveert om verder te spelen!!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser545

Guest
Ik heb een tweede profiel en ik heb ook daar 200 diamanten gekregen. Dit is ongeveer één week geleden. Ik ben met het tweede profiel nu 2 à 3 weken aan het spelen.In onze broederschap viel het op dat de leden die in die periode zijn gestart ook deze bonus hebben gekregen. Zowel nederlander als belg:D;)
 

DeletedUser59

Guest
Diamanten plukken zomaar, het zou tof zijn als het spel diamanten geeft voor vorderingen in 't spel, of bij bepaalde prestaties. Dat geeft een prettig gevoel bij het spelen. Andere spellen doen dat ook. Misschien een goeie tip voor de spelmakers.
En het motiveert om verder te spelen!!!!!!!!!!!!!!

InnoGames doet dit ook al in hun andere spellen, de reden dat dit (nog) niet hier gebeurd, is omdat dit spel nieuw is. Ik zou dus nog niet teveel verwachten aan diamanten beloningen tot we bij versie 1.0 terecht zijn gekomen.
 
Bovenaan