• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Diamanten

Heel vreemd maar bij sommige accounts staat er (zie bijlage) (en zie pijl) de telefoon hoorn er wel op en niet meer op (zie foto Geen telefoon hoorn), als ik diamanten koop doe ik dat altijd via de mobiel, waarom bij de een wel en de anderen niet, zoals bij ShivaMollie staat dat er niet. heb het wel is meer gehad en later stond het er wel weer. na dat ik er een melding van gemaakt had.
 

Bijlagen

  • Wel met telefoon hoorn.jpg
    Wel met telefoon hoorn.jpg
    164,2 KB · Weergaven: 74
  • Geen telefoon hoorn.jpg
    Geen telefoon hoorn.jpg
    195,5 KB · Weergaven: 78

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Dat heeft te maken met de landinstelling die het systeem toewijst aan een speler. Indien je niet de betaalmethoden ziet uit het land waar je in bent (iDeal bijvoorbeeld voor Nederland, Bancontact voor België), neem dan contact op met de supportdienst.
 
Dat heeft te maken met de landinstelling die het systeem toewijst aan een speler. Indien je niet de betaalmethoden ziet uit het land waar je in bent (iDeal bijvoorbeeld voor Nederland, Bancontact voor België), neem dan contact op met de supportdienst.
maar voor heen kon ik dat wel bij deze en bij de anderen accounts heb ik er geen problemen mee, dus waarom dan nu ineens niet?
maar jij bent toch ook van het support?
en het gaat niet om de bank daar koop ik nooit diamanten doet het altijd via de mobiel en dan bij daopay
 

Aeva

Chef
Zoals DonFrank terecht opmerkte, dit is een zaak voor support niet voor het forum. Waarom maak je niet een ticket aan @Billie-Willie zodat je op de juiste wijze geholpen kunt worden?
 
Zoals DonFrank terecht opmerkte, dit is een zaak voor support niet voor het forum. Waarom maak je niet een ticket aan @Billie-Willie zodat je op de juiste wijze geholpen kunt worden?
nou dat komt om dat ik wel is meer via het support vragen stelde en dan krijg ik te horen daar is het Forum voor, dus vandaag ik het hier zet, dus eigenlijk is het nooit goed.
 

Deleted User - 370874

Guest
Het hangt af wat het supportverzoek is.
Het forum is vaak snel met antwoorden omdat veel spelers zaken al hebben meegemaakt maar voor sommige zaken moeten we prive met je meekijken deze behandelen we dan ook niet openbaar op het forum. bijvoorbeeld:
  • vragen over betalingen en betaalwijzen.
  • Ik heb goedje x niet gekregen.
  • Ik ben een gebouw kwijt
  • Kritieke bugs die een permanente invloed hebben op het spel (denk aan unlimited geld, diamanten, plaatsen 2 dezelfde wonderen ect)
vragen met een directe input vanuit het spel.
Dan hebben we de mixed vragen die zowel op forum als support kunnen omdat veel spelers voor je dezelfde vraag hebben gehad en ook prima kunnen beantwoorden, natuurlijk helpen we je ook graag bij support, bijvoorbeeld.
  • Ik probeer verder te komen maar xxx lukt me niet.
  • Generieke bugs
Voor bugs vragen we je vaak de bug template in te vullen op het forum. we kunnen dan inventariseren of het een bug is, of veel spelers er last van hebben en het is voor @DonFrank makkelijker om dit met voldoende gegevens te herproduceren en door te geven aan de ontwikkelaars

Als laatste zijn meer de feedback vragen.
Feedback wordt uitsluitend verzameld via het forum, de community manager leest de feedback topics en rapporten dit na elk event / update terug aan de ontwikkelaars samen met alle andere community managers.

Supportaanvragen als, wat een leuk event, wat een flutevent, waarom zit die stomme opdracht, wat gaat dit hoofdstuk langzaam ect.
Daar kunnen wij bij support heel weinig mee. het zijn namelijk vragen waarbij wij je niet direct kunnen helpen.
Dit zijn zaken die op het forum perfect passen. De community manager heeft dan 1 overzicht van zaken waar spelers tegen aan lopen wat ze heel leuk vinden en wat juist niet en kan die zaken rapporteren naar de ontwikkelaars die daar mogelijk rekening mee kunnen houden in de toekomst. daarnaast zien we ook wat de voor en tegens zijn en als laatste kan je van andere spelers directe feedback krijgen hoe zij dingen oplossen en daarvan leren.
 
nou dat komt om dat ik wel is meer via het support vragen stelde en dan krijg ik te horen daar is het Forum voor, dus vandaag ik het hier zet, dus eigenlijk is het nooit goed.
Als het een generiek spel probleem is waar andere spelers waarschijnlijk wel iets over weten dan is het forum normaal de goede oplossing.

Support is vooral voor de meer persoonlijke vragen, dingen die specifiek bij jou en jou alleen (voor zover je kunt inschatten) misgaan of onduidelijk zijn.
 
Als het echt een wijd verspreid probleem is dan ontstaan er op het forum vanzelf veel berichten over. Omdat het forum die vandaag niet lijkt te hebben, kun je redelijkerwijs aannemen dat er maar weinig zijn die daar last van hebben.

Als je verbinding draadloos via Wifi is, dan heb je redelijke kans dat daar het probleem zit. Misschien daar eens naar kijken of iemand zoeken die er verstand van heeft.
 
nee ik doe alles met een draad en gewoon oude wets met een vaste computer
Start je regelmatig opnieuw je computer en browser? En staat je browser zo ingesteld dat tijdelijke bestanden in het cache-geheugen na een herstart worden gewist? Vooral een volle cache kan je inlog en/of het laden van pagina's enorm vertragen...
 
Bovenaan