• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

December evenement

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68

Guest
Dat was de vraag van gisteren
combinaties bv staal kristal elixer
of hout kristal elixer
maar kan er goed na
 

DeletedUser534

Guest
Yeah! Bedankt nog voor het getal bij de vraag! Helemaal super. Is toch duidelijker dat je nu weet de hoeveelste vraag het is!
:);):p:D
 

DeletedUser747

Guest
getal bij de vraag ? er is iedere dag een nieuwe vraag, begonnen op 1 dec, dus op dag 17 de 17e vraag ...
 

DeletedUser68

Guest
Goedemorgen,

De vraag van 23 december luidt als volgt;

Hoeveel likes heeft de Elvenar Facebook pagina tot nu toe? 10:53 geplaats


leuke vraag met meer antwoorden
Omdat er meer mensen een like geven zitten er verschillen in
Misschien de vraag iets anders formuleren
Hoeveel likes heeft de face book pagina op het moment van kijken

ik heb zelf een printscreen genomen maar is op een andere tijd dan de vraag is gesteld
 

DeletedUser68

Guest
Kan ook simpeler Mike gewoon tijdstip vermelden.

Er staat bij dat ik een printscreen heb genomen ????????

Maar het is nog steeds de vraag is gesteld om 10:53 in neem een printscreen om 13:00 daar zit een verschil dan kun je wel zeggen dat het om 13.00 was maar verandert niks aan de vraag ?????
Lijkt me toch duidelijk warhorse snap ook jouw reactie niet helemaal helaas

Snap ook wel dat ze alleen maar willen zijn dat je de pagina vind en dat getal zoekt
En er geen probleem is als dat er meer zijn
Maar het zou ook kunnen dat ze zelf hebben gezien dat het bv 10 k was en wij vullen 11 k in
Nu geven mensen ook al aan dat ze geen facebook hebben
Dus nog een probleem erbij
 

DeletedUser7

Guest
Je hoeft geen facebook te hebben om het aantal Likes te kunnen zien, dus dat is helemaal geen probleem.
En we begrijpen best dat er wat verschil in de antwoorden kan zitten. Zolang je maar niet een willekeurig getal op schrijft zit het wel goed. Het aantal likes zal niet met duizenden in een keer verspringen.
 

DeletedUser790

Guest
Hallo Jirre,

Spijtig genoeg moet ik je ongelijk geven. In Belgie is het sinds een recente juridische veroordeling onmogelijk om facebook paginas te bekijken als je zelf geen account hebt. Dit is wat ik krijg als ik probeer de elvenar facebook te bereiken:

Toestemming geweigerd
Deze inhoud is op het moment niet verkrijgbaar. We hebben bijkomende beveiligingsfuncties ingevoerd, die vereisen dat je je aanmeldt bij Facebook om deze pagina in België te kunnen bekijken

Ik kan de vraag dan ook niet beantwoorden zonder een facebook account aan te maken, iets wat ik niet van plan ben.
 

DeletedUser

Guest
Hallo Jirre,

Spijtig genoeg moet ik je ongelijk geven. In Belgie is het sinds een recente juridische veroordeling onmogelijk om facebook paginas te bekijken als je zelf geen account hebt. Dit is wat ik krijg als ik probeer de elvenar facebook te bereiken:

Toestemming geweigerd
Deze inhoud is op het moment niet verkrijgbaar. We hebben bijkomende beveiligingsfuncties ingevoerd, die vereisen dat je je aanmeldt bij Facebook om deze pagina in België te kunnen bekijken

Ik kan de vraag dan ook niet beantwoorden zonder een facebook account aan te maken, iets wat ik niet van plan ben.
Ik kan me daar iets bij voorstellen floeckx.
Zelf heb en wil ik ook geen facebook maar kon hier wel de aantal likes zien.
Eerlijk zou dan zijn dat het ontbreken van een antwoord op deze vraag door jou gewoon gerekend word als een goed antwoord.
Ik denk dat je het door jou geplaatste hierboven als antwoord moet geven.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan me daar iets bij voorstellen floeckx.
Zelf heb en wil ik ook geen facebook maar kon hier wel de aantal likes zien.
Eerlijk zou dan zijn dat het ontbreken van een antwoord op deze vraag door jou gewoon gerekend word als een goed antwoord.
Ik denk dat je het door jou geplaatste hierboven als antwoord moet geven.

Wel een goede suggestie Lifesaver. Ben het helemaal met je eens. ;)
 

DeletedUser790

Guest
Zal ik doen. Ik heb via de broederschap wel een antwoord kunnen binnenkrijgen, doch ga wel aangeven dat facebook niet zo gemakkelijk toegankelijk is als iedereen wel denkt (en dan spreek ik niet enkel over China).
 

DeletedUser374

Guest
Ik heb ff een vraag over de opdracht vandaag .
Ik heb ook op de tijd gelet , maar onder mijn antwoord staat een uur verschil .
Enig idee hoe dit kan ?
 

DeletedUser7

Guest
Spijtig genoeg moet ik je ongelijk geven. In Belgie is het sinds een recente juridische veroordeling onmogelijk om facebook paginas te bekijken als je zelf geen account hebt.
Wel verdraaid. Dat wist ik niet. Wat een domme regel.
In dat geval mag je van mij een screenshot plaatsen die laat zien dat je de pagina niet kunt zien. Dan kunnen de luilakken in ieder geval niet zomaar zeggen dat ze het niet kunnen zien (ik kan immers niet controleren wie werkelijk uit België komt). Maar als je het al weet van je broederschapsleden is het natuurlijk ook goed.
 

DeletedUser189

Guest
van morgen kreeg ik die melding ook, maar vanavond kon ik er wel op rara ik woon in Belgie en heb geen facebook
 

DeletedUser

Guest
In dat geval mag je van mij een screenshot plaatsen die laat zien dat je de pagina niet kunt zien. Dan kunnen de luilakken in ieder geval niet zomaar zeggen dat ze het niet kunnen zien (ik kan immers niet controleren wie werkelijk uit België komt).

Lijkt me een prima oplossing. We moeten natuurlijk wel het kaf van koren kunnen scheiden. Als iedereen maar gewoon iedere dag de antwoorden in kan vullen win ik nooit die zak met diamanten :p
 

DeletedUser

Guest
hahaha wie kan er de mods nederlandse les geven lolz..

Goedemorgen zonder zorgen,

De vraag van 24 december is hier;

Hoeveel kennispunten kost het om alle onderzoek van het hoofdstuk Wijsheid en wonderen te voltooien?

moet het niet zijn alle onderzoeken ??????????????????????????????
 

DeletedUser7

Guest
Onderzoek en onderzoeken kan volgens mij allebei. Maar de meeste mensen zouden inderdaad onderzoeken zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan