• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

December evenement

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser66

Guest
Beste spelers,

Jullie kunnen je aanmelden voor het event in het evenementen gedeelte van forum. Deze is onderin te vinden op de hoofdpagina. Ga naar community plein, klik op evenementen, en dan december evenement. Vervolgens kan er een nieuw topic aangemaakt worden waarmee jullie je vervolgens aanmelden voor het evenement. Dit is ook de plaats waar jullie de antwoorden op de vragen kunnen plaatsen. Deze zijn alleen zichtbaar voor het Elvenar team.

Hier is een directe link naar de evenementen pagina
https://nl.forum.elvenar.com/index.php?forums/december-evenement.37/

Veel succes,

Het Elvenar team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik sta daar sinds zondag maar is denkelijk niet goed, probeer het hier dan maar!
 

DeletedUser472

Guest
gewoon een vraag kan je nog tijdens het event inschrijven (niet dat ik dat doe heb al ingeschreven maar toch ) en dat je alleen de punten krijgt voor de vragen die je wel hebt gedaan
 

DeletedUser47

Guest
gewoon een vraag kan je nog tijdens het event inschrijven (niet dat ik dat doe heb al ingeschreven maar toch ) en dat je alleen de punten krijgt voor de vragen die je wel hebt gedaan
Dat is wel de bedoeling ja
 

DeletedUser

Guest
waar plaats ik de antwoorden voor de december evenement?
 

DeletedUser7

Guest
In het topic dat je hebt aangemaakt. Hier en dan je eigen topic aanklikken en daar antwoord geven.
 

DeletedUser

Guest
Beetje zoekwerk, want Windows 8 heeft namelijk geen startknop....
 

DeletedUser

Guest
kunnen de vragen niet moeilijker worden zo heeft iedereen het elke dag goed hahah
 

DeletedUser68

Guest
Het is in opbouwende fase lol
Te moeilijk kan toch niet

Het is eigenlijk alleen een bezigheids-momentje hebben de mensen wat te doen te hebben
En de prijs indeling hebben ze ook al bedacht hoor

dus leuk idee
 

DeletedUser47

Guest
kunnen de vragen niet moeilijker worden zo heeft iedereen het elke dag goed hahah
We hebben geprobeerd alle opdrachten uitvoerbaar te maken voor iedereen in elvenar, of je nu net begint of al een tijdje speelt. Plus we wilden niet dat iemand uren bezig zou zijn om de opdracht uit te voeren, niet iedereen heeft een hoop tijd.
 

DeletedUser

Guest
Beste Elvenar team,

Ik las net van Desi dat zij 'n zo goed mogelijke uitleg heeft neergezet aangaande het december-event!

Maar deze melding zal toch weer door veel andere onderwerpen uit beeld raken,
dus zal niet door iedereen gelezen worden en de vragen gaan gewoon weer gesteld worden in dit onderwerp.:D

Het is maar 'n tip en er hoeft uiteraard niets mee gedaan worden, maar kan Desi het beste 'n Bulkmail eruit gooien..?
Elk fora heeft namelijk deze mogelijkheid.


Die melding komt dan bij iedereen via de email binnen en is iedereen goed op de hoogte gebracht.:)

Uiteraard zal het nog voorkomen dat er vragen komen en dat voorkom je ook niet,
echter er zijn nu eenmaal mensen die dit heel leuk vinden, maar die niet zo handig zijn in 'n spel als de geoefende speler.

Persoonlijk denk ik dat vragen m.b.t het december-event dan behoorlijk gaan minimaliseren.

Maar is even mijn gedachtegangetje hierover.;)
 

DeletedUser47

Guest
Bedankt voor de feedback Rosegarden, het bericht van Desi was vooral bedoeld voor nieuwe mensen.
Volgens mij weten diegene die nu bezig zijn wel hoe het in elkaar zit.
 

DeletedUser

Guest
Beste wsids,

Daar gaan we dan nu maar vanuit, de vele vragen vlogen jullie om de oren :D

Dank je wel voor je reactie en fijn weekend gewenst, ;)
 

DeletedUser534

Guest
De vragen kan ik vaak pas zien rond 10.00-10.30 uur, maar wanneer ik naar het tijdstip van plaatsing kijk dan is dat veel vroeger.
Dat vind ik wel erg apart!
Zoals nu zie ik nog geen nieuwe opdracht voor vandaag!? Ga morgen eens kijken wat het tijdstip van plaatsing is en of het dan klopt!

En dan nu een vraag/suggestie: Graag de datum bij de opdracht plaatsen! Maakt het iets overzichtelijker.
(Ja, ik weet ook wel dat de laatst geplaatste vraag de vraag van vandaag is en ja het tijdstip staat ook onderaan het bericht getoond, maar daar staat alleen de tijd/dag. Het maakt het gewoon wat overzichtelijker!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47

Guest
Het mooie van dit evenement is dat iedere dag 1 opdracht is. Vandaag is dus opdracht 9 aan de beurt.
 

DeletedUser253

Guest
Hoeveel combinaties van bonusgoederen bestaan er in Elvenar?

Ik snap deze vraag niet.. hoezo combinaties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan