• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

December evenement feedback

DeletedUser7

Guest
Evenementen worden door onszelf opgezet. Dit is het tweede evenement dat we houden en de meesten van ons hebben geen ervaring met dit soort dingen. Vandaar dat er dus ook nog wel eens een foutje wordt gemaakt.
Nu kun je lang door blijven gaan over die USB stick, maar daar veranderd niets aan. Alleen degenen die 31 vragen goed hebben zullen een USB stick krijgen.
 

DeletedUser43

Guest
Ik heb het serieus nooit anders gelezen dan dat je een usb stick kon winnen als je alle vragen succesvol had weten te beantwoorden. Het wordt aangekondigd als de hoofdprijs, dan is het toch niet logisch dat iedereen die zomaar zou kunnen krijgen?

Alleen degenen die 31 vragen goed hebben zullen een USB stick krijgen.

Hoeveel waren dat er?
 

DeletedUser7

Guest
11. Als het goed is veranderd dat niet meer, dus ik neem aan dat ik dat nu mag zeggen. Pin me er echter niet op vast en wacht op de officiele uitslag ;)
 

DeletedUser472

Guest
wanneer wordt bekend hoeveel dias we krijgen en wanneer krijgen we ze
 

DeletedUser7

Guest
Ik hoop dat we snel bekend kunnen maken hoeveel dias mensen krijgen, maar helaas heb ik geen vaste datum.
Daarna zal het waarschijnlijk nog even duren voordat iedereen ook werkelijk zijn dias krijgt.
 

DeletedUser7

Guest
Ik bedoelde meer dat ik niet zeker weet wanneer we bekend gaan maken wie hoeveel vragen goed heeft. Hoeveel je krijgt per aantal vragen goed is inderdaad al bekend.
Het werkelijk uitdelen van diamanten zal mischien wat langer duren, omdat bij mijn weten Desi degene is die ze allemaal moet uitdelen. Maar ik heb daar verder niet zo veel verstand van, dus ik weet niet hoe lang het kan duren.
 

DeletedUser43

Guest
Ja dat zal de community manager moeten doen. Zal ie wel even zoet mee zijn. Succes er mee.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het serieus nooit anders gelezen dan dat je een usb stick kon winnen als je alle vragen succesvol had weten te beantwoorden. Het wordt aangekondigd als de hoofdprijs, dan is het toch niet logisch dat iedereen die zomaar zou kunnen krijgen?



Hoeveel waren dat er?
niemand alleen de moderators hadden alle vragen goed hahah
 

DeletedUser68

Guest
ik heb ze bij mezelf nagekeken
maar dacht dat ik geen fout had gemaakt dus niet alleen de moderators hebben het goed zullen er wel veel meer zijn
 

DeletedUser

Guest
vraag me af hoe ik aan 4 fouten kom , troffe had ik fout , maar met die verschillende bonussen , wat ik 27 schreef wat 9 moest zijn die vraag was verkeerd gesteld de rest was allemaal goed maar ja maak niet uit als ik me dias maar krijg lol , en ja oook zie ik dat koppels mee doen die dan allle 2 dezefde vragen invullen dus allebei winaar zijn dus mike en bia gefliciteerd met 2 usb sticks lol
 

DeletedUser68

Guest
Lol bia weet bijna net zoveel als ik oggo
ze heeft de vragen wel zelf ingevuld en opgezocht
Maar dat kunnen we natuurlijk niet bewijzen

En in theorie kan een hele gilde ook samen de vragen doen.
En waarom alleen mike en bia oggo jaloers zijn nog meer koppels in het spel hoor

hihi maar bedankt oggo:oops:
 

DeletedUser448

Guest
Dank jullie voor de dia's en het leuke evenement! Iedereen gefeliciteerd die iets heeft gewonnen
 
Bovenaan