• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

De winter op het forum duurt voort...

Al enige tijd is de sneeuw in alle steden verdwenen... toch is het op het op forum nog altijd winter. Als we maar niet ingesneeuwd raken! :D ;) :D
 
In alle steden? Nee hoor... in mijn Gallische dorpje...
2sneeuw in elvenar 2020-01-09_154612.jpg

Je mag het gratis komen ophalen! ;-)

(En ja.. ik heb de update al.)
 
Bij mijn 3 stadjes ligt er ook nog steeds sneeuw. Zowel via de laptop als via mobiel. Het wordt toch ook pas 21 maart lente, voorlopig mag/kan dit nog blijven :p.
 

DeletedUser3012

Guest
grappig, heb ik een warmer klimaat? Of staat mijn cv hoger?
Waarschijnlijk de combinatie van beiden (oude big grin). Hier is het altijd rond de 16/17 graden, dus natuurlijk ligt er nog een lekker laagje sneeuw.
Misschien ben je wel de enige die geen sneeuw meer heeft rodeon!
 

Deleted User - 147694

Guest
Moet het al uit de game verdwijnen dan?

Het is nog geen maand winter, dat het op het forum gebeurd is, dat snap ik, maar ingame waardeer ik de winterlandschap.
 
Ik weet het niet. Een jaar geleden toen ik begon rond kerst lag alles dik in de sneeuw en het ijs. Nu licht er maar een dun laagje poedersuiker. Geen sneeuwvlokjes of ijskristalletjes rond de stad maar sneeuwvlokjes op het forum en dat is ook al weer gestopt. Het is al zo weinig winter buiten dus een beetje winter hier zou dat goed compenseren. Maar ja hier zal de klimaatverandering ook wel hebben toegeslagen. Nou laat dan die lente maar vroeg beginnen
 
Bovenaan