• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

De toren.

De toren is leuk, maar soms krijg je van de Artifact waar je niks aan hebt, of je hebt er niks van of je hebt er al 10.
Mijn idee is dat je zelf de keuze hebt waar je heb wilt gebruiken, zo dat je ook een prijs krijgt waar je wat aan hebt.
Wie vind dat ook?
 

DeletedUser4746

Guest
Ik ben blij dat ik soms nieuwe artefacten krijg van een gebouw dat ik al heb staan. Met 10 nieuwe artefacten kan ik mijn oude verkopen, zodat ik een nieuw kan maken in de MA op mijn huidige level.
Verder vind ik dat mensen teveel willen. Het is een spel en altijd alles krijgen wat je graag wilt op het moment dat je het wilt haalt voor mij de lol weg.
 

Aeva

Chef
De reactie van DonFrank is duidelijk: geen gerommel met artefacten. Daar zullen we ons elegant bij neer moeten leggen.

En verder: als er geen obstakels om te overwinnen zijn, is het spel veel gemakkelijker en daarom totaal niet interessant meer. Het is juist de kunst om eruit te halen wat erin zit, ook als je tientallen (of gewoon meer dan 100) artefacten hebt 'rondslingeren' die je (nu) niet kunt gebruiken. Ze liggen niet in de weg, al zou een extra tab voor die pagina's met artefacten mij wel goed uitkomen.
 
Is het een idee om de maansteenbib terug te plaatsen in de toren en de artefacten volledig naar de ma te verwijzen? Ik dacht dat het probleem met die bib opgelost was en het zou de toren interessant maken voor iedereen..
 
De toren is leuk, maar soms krijg je van de Artifact waar je niks aan hebt, of je hebt er niks van of je hebt er al 10.
Mijn idee is dat je zelf de keuze hebt waar je heb wilt gebruiken, zo dat je ook een prijs krijgt waar je wat aan hebt.
Wie vind dat ook?
Je pakt het goede met het slechte, je krijgt prijzen die voor jou helemaal kansloos zijn en prijzen die helemaal superdetop fantastisch zijn.
Overall zijn de prijzen nergens zo geweldig als in de toren. het artefact dat zij %!#@%^! vind is geweldig voor een ander.

Daarintegen zijn er mensen die vechten haten en die krijgen een kansloze dwergenkamer, anderen vinden dat weer 1 van de meest geweldige prijzen. het heeft dus geen zin om af te geven op 1 onderdeel van de grote prijzenpot die de toren is.
 

Aeva

Chef
is het een idee om de maansteenbib terug te plaatsen in de toren
Alsjeblieft niet zeg. Dat wordt dan weer ellende, levert gewoon te veel op voor de betere spelers.
Persoonlijke noot: ik heb al de bibliotheek van Alexandrië staan met zeven vestigingen en ik kan er nog elf bij bouwen...
 
Die sets brengen inderdaad heel veel op, maar 18 sets neemt ook gewoon heel veel plaats in.. Ik veronderstel dat die 11 sets ook al een paar hoofdstukken achteruit zitten.
Het probleem indertijd zat er toch vooral in dat iedereen dezelfde goederen maakte, en dat is nu opgelost. De constructies die je kan vormen, maken deze set heel interessant en zijn dus juist een goeie reden om toren te gaan spelen.
 
De Koninklijke Bibliotheek van Alexandrië was in haar glorietijd de grootste bibliotheek van het Middellandse Zeegebied. Zij werd aan het begin van de 3e eeuw v.Chr. opgericht in de hoofdstad Alexandrië van het Grieks-Egyptische Rijk door koning Ptolemaeus II Philadelphus. Het oude Egypte van de farao's was in 333 v.Chr. veroverd door de Macedonische Grieken onder Alexander de Grote en vormde vanaf toen een kerngebied van de hellenistische wereld. Lange tijd was de bibliotheek het centrum van de Westerse kennis in de oudheid.

(bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Bibliotheek_van_Alexandrië )

Aeva is de oude biblotheek aan het nabouwen :)
 
Bovenaan