• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Cadeautje

Bij opstarten elvenar de melding 'haal je gratis cadeautje op in de winkel' of zoiets.
Bij navraag bs heeft de 1 wel maar de ander niet. Verversen maakte niet uit bij diegene.

Iemand een idee hoe of wat? IMG-20210312-WA0010.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Test van Inno, of een cadeau aan een selecte spelergroep (geen idee wat het criterium is, maar iets als "nog niet in hoofdstuk X", of "speelt minder dan Y weken" of zo zou kunnen).
 
ik vind het maar vreemd hoor.....waarom de een wel iets krijgt en de ander niet...ik heb toevallig ook een schatkist maar ik gun dat aan iedereen. dit moet gewoon gelijk zijn voor iedereen!
 
Ik had het alleen op mobiel.
Ik denk dat het eentest is in hoeverre spelers te verleiden zijn om elke dag naar de dia winkel te gaan.
 
Dat is apart. Heb 3 accounts, 1 op beide werelden. Die heeft het en de oudste heeft het.

Zou idd leuk zijn als iedereen het kreeg.

Je maakt een hypothese.
Voert deze uit
Test de hypothese.

Je verdeelt je testgroep in 1 of meerdere groepen en vergelijkt de resultaten tussen verschillende groepen.

Werkt mijn hypothese zoals voorspeld
Zo niet waarom niet?


De kadootjes worden duidelijk met een reden ingevoerd, het heeft een bepaald doel en bepaalde functie zoals bv Albert beschrijft maar misschien ook wel een compleet andere reden.
Als het idee het effect heeft dat ze hopen te krijgen dan zullen ze het uitrollen naar iedereen, als het niet het gewenste effect heeft zullen ze het of aanpassen en de test voortzetten of annuleren.

We hebben in het verleden al meerdere testen gezien waarvan er diverse zijn doorgevoerd en gelukkig ook al een keer gezien dat een test werd geannuleerd (na heel veel maanden mochten alle spelers weer handmatig vechten, men heeft getest of ze het konden verwijderen en wat de gevolgen zouden zijn als nieuwe spelers wel of niet deze optie hadden)
 
Laatst bewerkt:
Je maakt een hypothese.
Voert deze uit
Test de hypothese.

Je verdeelt je testgroep in 1 of meerdere groepen en vergelijkt de resultaten tussen verschillende groepen.

Werkt mijn hypothese zoals voorspeld
Zo niet waarom niet?


De kadootjes worden duidelijk met een reden ingevoerd, het heeft een bepaald doel en bepaalde functie zoals bv Albert beschrijft maar misschien ook wel een compleet andere reden.
Als het idee het effect heeft dat ze hopen te krijgen dan zullen ze het uitrollen naar iedereen, als het niet het gewenste effect heeft zullen ze het of aanpassen en de test voortzetten of annuleren.

We hebben in het verleden al meerdere testen gezien waarvan er diverse zijn doorgevoerd en gelukkig ook al een keer gezien dat een test werd geannuleerd (na heel veel maanden mochten alle spelers weer handmatig vechten, men heeft getest of ze het konden verwijderen en wat de gevolgen zouden zijn als nieuwe spelers wel of niet deze optie hadden)
Hoe maak je een hypothese?
 
Hoe maak je een hypothese?

Een hypothese of onderzoeksvraag is in de empirische wetenschap een stelling die (nog) niet bewezen is, en die dient als uitgangspunt voor een experiment of voor een gerichte waarneming, bijvoorbeeld in de astronomie.

Ongeacht de hoeveelheid aanwijzingen die de hypothese steunen, is één, reproduceerbaar, negatief uitvallend experiment voldoende om de hypothese te falsifiëren (onderuit te halen). Volgens onder anderen Karl Popper moet een wetenschappelijke hypothese in principe falsifieerbaar zijn: er moeten experimenten of gerichte waarnemingen denkbaar zijn die de hypothese zouden falsifiëren als de uitkomsten van dat experiment de hypothese weerspreken. Voor diverse hypothesen is de wetenschap niet ver genoeg gevorderd om experimenteel volledig uitsluitsel te kunnen geven over het wetenschappelijke waarheidsgehalte van de hypothesen.

'Hypothese' wordt in het dagelijks spraakgebruik gebezigd in de zin van 'veronderstelling, aanname'.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Hypothese
 
Het cadeautje is een leuke toevoeging, moet wel zeggen dat de aantal die je eruit krijgt voor kleinere spelers erg aangenaam is, zelf heb ik alleen nog goederen mogen ontvangen maar volgens mij komt er ook mana uit.. (weet niet wat nog meer)
 
Ik heb al een keer mana gehad...en over de hypothese gesproken. Ik vermoed dat men wilt kijken hoe vaak men in de verleiding komt om toch diamanten te kopen. Want het kistje staat helemaal achteraan en je kijkt toch automatisch naar aanbieding tot aankoop van diamanten Als je naar achteren scrolt.
 
Want het kistje staat helemaal achteraan en je kijkt toch automatisch naar aanbieding tot aankoop van diamanten Als je naar achteren scrolt.
Geen enkele last van, alles wat er lichtblauw uit ziet kun je overslaan :)

Ik had een keer plankjes en een keer staal, beide iets van 5k als ik het goed gelezen heb. Voor een eindspeler niet relevante hoeveelheden. Ik heb 11M T1 van elke soort, ook al doe ik mijn best om het spul in de toren kwijt te raken :)
Na 2x was mijn conclusie dat het openen van het mobiel niet de moeite waard is voor deze gratis prijs.
 
Geen enkele last van, alles wat er lichtblauw uit ziet kun je overslaan :)

Ik had een keer plankjes en een keer staal, beide iets van 5k als ik het goed gelezen heb. Voor een eindspeler niet relevante hoeveelheden. Ik heb 11M T1 van elke soort, ook al doe ik mijn best om het spul in de toren kwijt te raken :)
Na 2x was mijn conclusie dat het openen van het mobiel niet de moeite waard is voor deze gratis prijs.

%typesubtypeamount
1buildingRainbow Unicorn1
1buildingCrystal Unicorn1
3itemSupply Windfall 5%1
3itemCoin Rain 5%1
5goodscrolls4800
5goodmagic_dust4100
5goodgems4100
5goodelixir4100
5goodsilk4800
5goodcrystal4800
6goodsupplies26000
6goodsteel4800
6goodmarble4800
6goodplanks4800
6goodorcs640
6goodseeds1000
6goodmana8400
6goodmoney260000
7goodknowledge_points1
7resourcepremium17
https://beta.forum.elvenar.com/index.php?threads/release-notes-version-1-125.16300/post-96916
 
Bovenaan