• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Cadeautje

Begint een hele leuke collectie te worden, tijd om een manege aan te schaffen.

zzz8.png
zzz7.png
zzz6.png
zzz5.png
zzz4.png
zzz3.png
zzz2.png
zzz1.png
 

DeletedUser2989

Guest
Ik vind het wel jammer dat ze het niet gemeld hebben.

Zelfs nog over cadeautjes jammeren ? Ik ga ervan uit dat dit bedoeld was als een leuke verrassing voor de spelers. Er is altijd een keuze om er ook gewoon blij mee te zijn, maakt het leven een stuk leuker en vrolijker dan al dat gezeur en gezuur.
 

DeletedUser3849

Guest
Zelfs nog over cadeautjes jammeren ? Ik ga ervan uit dat dit bedoeld was als een leuke verrassing voor de spelers. Er is altijd een keuze om er ook gewoon blij mee te zijn, maakt het leven een stuk leuker en vrolijker dan al dat gezeur en gezuur.
Ik vind het ook leuk en ik heb het over het algemene dat er nergens gemeld is dat zulke dingen je maar op 1 wereld kan krijgen.
Zoals andere ook al hebben aangegeven bijc gratis dingen uit de mail.
het is fijn als zulke dingen wel gemeld worden.
btw de aanbiedingen die je kan kopen gelden wel voor alle 2 de werelden, dus waarom zulke dingen niet, dat is gewoon iets wat ik me afvraag.
en je dingen afvragen is denk ik gewoon normaal.
 

Deleted User - 147694

Guest
Fantastisch leuk dat we een cadeautje krijgen, maar ik had hem liever op Arendyll gehad dan op Winyandor, nu is het zo'n ding die je maar 2 hoofdstukken interessant vind, terwijl ik op Arendyll hem in H15 had gekregen wat ik toch vele malen interessanter vind dan H3...
 

DeletedUser2435

Guest
Hmm ik was juist alle paarden, eenhoorns ed aan het sparen in mijn oude stad.
Jammer dat ik eerst inlogde op de kleine wereld, daar ga ik m niet plaatsen.
 
Of je die nieuwsbrief krijgt heeft niets met geluk te maken, dat is al een aantal keer uitvoerig uitgelegd door @DonFrank ... Ook heeft hij gemeld dat er wordt gewerkt aan een oplossing!
hoezo niet met geluk te maken. Als je op reis bent en je hebt een out of office ingesteld dan werd je automatisch uitgeschreven uit de mailinglijst. Je moet dus geluk hebben dat je nooit op reis bent wanneer een nieuwsbrief wordt verstuurd.
 

Deleted User - 147694

Guest
hoezo niet met geluk te maken. Als je op reis bent en je hebt een out of office ingesteld dan werd je automatisch uitgeschreven uit de mailinglijst. Je moet dus geluk hebben dat je nooit op reis bent wanneer een nieuwsbrief wordt verstuurd.
Als dat de enige reden was, dan was het niet zo'n wijdverspreid probleem. Je afmelden voor de nieuwsbrief van Tribal wars, Grepolis, The West of welke andere game van Innogames geeft hetzelfde effect, net als 1 van de nieuwsbrieven per ongeluk in je spambox plaatsen...

Er zijn teveel redenen waarop je geblokkeerd kan worden en de nieuwsbrief niet meer ontvangt.
 
Als je op reis bent en je hebt een out of office ingesteld dan werd je automatisch uitgeschreven uit de mailinglijst. Je moet dus geluk hebben dat je nooit op reis bent wanneer een nieuwsbrief wordt verstuurd.
Ik heb meerdere emailadressen… email van nieuwsbrieven (en andere dergelijke 'rommel') ontvang ik allemaal op een apart hotmailadres waar ik tijdens vakantie en/of andere afwezigheid geen 'out of office' voor maak.
 
Bovenaan