• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Cadeautje

DeletedUser3849

Guest
Krijg je die op alle 2 de werelden of alleen op 1???
Heb er wel al een op Arendyll maar nog niet op Wyn.
 

DeletedUser2975

Guest
Ik vroeg me ook af, of je hem maar op 1 account krijgt, heb hem namelijk alleen nog maar op arendyll.
 
Leuk kado, dank hiervoor . Ook bedankt voor de enorme verbeteringen bij de Broederschap avonturen , heel fijn. Fijn weekend. Groetjes Gerritje59 :)
 
Mooie eenhoorn zeg. Kan ik hem verplaatst krijgen? Ik logde als eerste in op Arendyll, maar ik wil hem graag op mijn nieuwe account op Wyn.
Ik begrijp dat we er 1 krijgen. Dan zou een keus waar je hem wilt plaatsen fijn zijn.
 
Naar het schijnt krijg je hem op de 1e wereld die je opent. Spijtig, want ik had hem liever op Winyandor gekregen,
Maar hij blijft super leuk:)
 
Ik vind hem prachtig! Als ik het geweten had, was ik ook eerst naar Winyandor gegaan... maar ik ben er toch heel blij mee!
 

DeletedUser2989

Guest
Wow, dit vind ik de mooiste eenhoorn tot nu toe. Dank Inno. Leuke verrassing !
 
cadeautjes krijg je altijd op de eerste wereld die je inlogt, tot recent had NL maar 1 wereld dus dan was het niet echt van toepassing. Maar nu dus wel oplossen hé.
Dit geldt trouwens ook voor de cadeautjes die je krijgt uit de nieuwsbrief (bvb bij volgend event) als je al geluk hebt en die nieuwsbrief krijgt :)
 

DeletedUser3849

Guest
Ik vind het wel jammer dat ze het niet gemeld hebben.
Het is een heel leuk kado zeer zeker maar op alle 2 de werelden geven is dan helemaal goed en zeker omdat veel mensen niet weten dat je het alleen krijgt op de wereld waar je het het eerst begint.
Ik had hem liever op Wyn gehad.
(en op alle 2 nog beter want ik vind eenhoorntjes zo sweet ik spaar ze, wil ze allemaal hebben :) )
 
Bovenaan