• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Burenhulp

Zou het niet mogelijk zijn om de burenhulp per middernacht dagelijks te laten ingaan.
Nu zit ik soms in de problemen dat als ik wat later ben ik de dag erna tegen het feit loop dat de 24 uur nog niet om zijn terwijl het in feite een nieuwe dag is.
Het dan toch doen van burenhulp doet dan wederom de tijd daags daarop weer verschuiven tot je op een punt komt dat je moet overslaan.
Dus gewoon nieuwe burenhulp mogelijk maken vanaf 00.01 uur
 

DeletedUser1796

Guest
Het heeft te maken met wanneer jij iemand helpt en die ander jou helpt.
Het veranderen naar elke dag om 00:01 uur is niet te doen en ook niet leuk, nu moet je het in de gaten houden als je alle beloningen wilt hebben.
Is ook wat leuker dan elke dag om de zelfde tijd en het niet uitmaakt wanneer je iemand helpt want dan heb je altijd wel je goederen.
Dus ik stem tegen om het zo maar te zegen :)
 
Het heeft te maken met wanneer jij iemand helpt en die ander jou helpt.
Het veranderen naar elke dag om 00:01 uur is niet te doen en ook niet leuk, nu moet je het in de gaten houden als je alle beloningen wilt hebben.
Is ook wat leuker dan elke dag om de zelfde tijd en het niet uitmaakt wanneer je iemand helpt want dan heb je altijd wel je goederen.
Dus ik stem tegen om het zo maar te zegen :)
mijn voorstel komt omdat ik nog leven heb naast Elvenar, ik doe in de ochtend mijn burenhulp en dan is het normaliter werkensdag dus als ik per ongeluk een keer laat ben zit ik dan in de avond en dan heb ik soms ook mijn verplichtingen. Dat staat dan nog los dat mijn BH overdag voor de ontvanger meer resultaat heeft in zijn producties om dat het effect op beter tijdsstippen hoog is.
Maar ik respecteer je mening
 

DeletedUser1796

Guest
Ik denk ook dat voor de meeste mensen de hulp het beste overdag of in de avond is want ja de meeste mensen hebben ook nog een leven naast Elvenar en hebben meestal pas tijd in de avond.
Wat dat betreft heb je gelijk maar als je een dag een keer niet kan is toch ook niet erg de volgende dag heb je weer een goud handje.
 
Bovenaan