• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Beta Burenhulp: bij beta krijg je nu schatkistjes bij het geven van burenhulp.

DeletedUser1364

Guest
Op de beta zijn schatkistjes ingevoerd die je kunt krijgen als je burenhulp verleend (max 3 per dag). Een hardstikke leuk idee om het geven van burenhulp te stimuleren. Alleen zouden ze ze wat meer moeten spreiden om te voorkomen dat men na de eerste 3 afhaakt als daar toevallig de schatkistjes al verschijnen. In de schatkistjes zitten o.a. relikwieën, spreuken en kennispunten.
 

DeletedUser7

Guest
Misschien is het wel zo handig om dit (tot de update hier is) op de beta te bespreken. Daar weet iedereen in ieder geval hoe de schatkistjes werken en wat er in zit :)
 

DeletedUser472

Guest
(max 3 per dag)

ik heb wel meerdere malen gehad dat meer dan 3 schatkisten was maar inderdaad we moeten wachten hier tot de update wel een heel leuke update gericht op burenhulp die ik zelf zeer fijn vind ook voor mij zelf
 

DeletedUser

Guest
Misschien zou het handig zijn om net zoals bij FoE een Beta-discussie te starten. Diegenen die het niet op voorhand willen weten moeten dat draadje dan niet lezen.
 

DeletedUser3

Guest
Misschien zou het handig zijn om net zoals bij FoE een Beta-discussie te starten. Diegenen die het niet op voorhand willen weten moeten dat draadje dan niet lezen.

Ik heb een voorvoegsel gemaakt voor discussies over zaken die nu nog op de beta staan. Heb hem ook alvast aan dit draadje toegevoegd.
Hoop dat het hiermee al goed kan gaan. Ik zie namelijk niet echt veel in verschillende plekken voor discussies. Dan raakt alles zo versnipperd.
 
Je zou een sub forum kunnen maken voor de beta. Net zoals je nu al verschillende onderdelen hebt.
Kans alles over de beta daar in besproken worden, wie niets wil weten zou dan daar niet in hoeven te kijken en wie wel wil kan daar in kijken en mee praten.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan