• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

BSA prijzen veel te vaak uitgedeeld

Aeva

Chef
Zojuist kregen we in onze BS The Quest een hele stapel prijzen uit het BSA.
We dachten al 'waar blijven de prijzen', maar om ze nu 6x uit te delen...
Ik denk niet dat het klopt :cool:

prijzen BSA veel te vaak uitgedeeld.jpg
 

Bijlagen

  • prijzen BSA veel te vaak ook de perkspunten.jpg
    prijzen BSA veel te vaak ook de perkspunten.jpg
    104,1 KB · Weergaven: 65
  • prijzen BSA veel te vaak ook de wachters.jpg
    prijzen BSA veel te vaak ook de wachters.jpg
    41 KB · Weergaven: 60
Laatst bewerkt:

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Het gaat weer lekker. Eerst geen beloningen, vervolgens te veel beloningen. De ontwikkelaars zijn er in ieder geval mee bezig (ONYX-45180).
 
Sorry hoor die hele BSA was een janboel ni kunnen doneren steeds weer herladen. Sinds nieuw hoofdstuk draait het stroef
 
Met het BSA kan je nooit teveel beloningen krijgen eerder te weinig.
Zo geweldig zijn die prijzen nu ook weer niet.

Op winy is het trouwens wel goed gegaan. Gisteren keurig 5 minuten na einde gekregen.
 
ja 6x en dat is bij de hooft prijs ook zo en de 2e en de rest (zien foto) en dan nog is 24x 14 uur boots en x240000 aan perks
 

Bijlagen

  • eagle eye20.jpg
    eagle eye20.jpg
    249,7 KB · Weergaven: 36
  • W-B.jpg
    W-B.jpg
    69,2 KB · Weergaven: 38
De Triomfbogen daar doe je het als speler voor. Ondanks dat je het samen met je BS behaald is het ook iets persoonlijks. 5 extra van die dingen krijgen door een fout in het spel vind ik totaal oneerlijk tegenover alle vorige winnende spelers.
 

Aeva

Chef
Gelukkig zien 5 naast elkaar er redelijk belachelijk uit... iedereen weet dat ze niet eerlijk zijn gewonnen op één na :)
Daar is dus niet over nagedacht @DonFrank
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Het is absoluut niet de gewenste situatie, maar het is onbegonnen werk om bij 2500 spelers de beloningen één voor één af te nemen. Het is tegelijkertijd net zo oneerlijk om dat wel te doen bij de 25 spelers die eerste zijn geworden en niet bij alle andere spelers die beloningen 6x ontvangen hebben. Daarbij is ook niet alles meer terug te nemen (denk aan tijdversnellers die al ingezet zijn, of gebouwen die verbroken zijn tot toverspreukfragmenten).
 
Is dus - blijkbaar - wel over nagedacht.. :) Blijft alleen het raadsel hoe het kan dat deze 'bug' zich op beta al voordeed en zich nu wel op Arendyll, maar niet op Winyandor herhaalde.. een fundamenteel verschil in werelden?
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Blijft alleen het raadsel hoe het kan dat deze 'bug' zich op beta al voordeed
Heb je toevallig een linkje naar waar het op de Beta gemeld is? Dan kan ik daar eens in verder neuzen.
en zich nu wel op Arendyll, maar niet op Winyandor herhaalde.. een fundamenteel verschil in werelden?
Wat ik vermoed - maar het is slechts een vermoeden - is dat de verwerking op Arendyll te lang duurde (mogelijk omdat er meer spelers zijn op Arendyll). Daardoor is een volgend proces automatisch begonnen, maar omdat het vorige proces nog niet volledig afgerond was, stond de broederschap nog niet op "beloningen ontvangen" en zijn de beloningen opnieuw uitgereikt. Het is puur een vermoeden wat ik heb, het zou heel goed anders kunnen zitten, maar dit is wat ik vermoed.
 
Bovenaan