• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

BS vergroten van 25 naar 30 leden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben in dit forum aan het zoeken geweest naar deze vraag, maar tjonge wat zit er 'n oude rommel tussen....:confused: Veel onderwerpen zijn allang van de baan, dus waarom wordt dit niet verwijdert..???? Er is totaal geen overzicht in dit forum, de zoekmachine geeft zoveel onderwerpen aan dat je gewoonweg wel 'n nieuw onderwerp opstart om duidelijkheid te krijgen, dus....ook ik zet 'n nieuw onderwerp neer en hoogstwaarschijnlijk zal deze vraag al eens geplaatst zijn, dus Elvenar team...alvast excuses.. :D:p
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu dan even mijn vraag c.q verzoekje,

Het gebeurt zo vaak dat onze BS benaderd wordt met spelers die zich graag willen toevoegen maar helaas zitten wij vol en hebben 'n trouwe BS, de leden zitten goed en hebben het allemaal naar de zin.

Dat is uiteraard jammer voor spelers die graag bij ons willen komen en al met al als ik wat optel, zou 5 plaatsen extra mooi genoeg zijn om de spelers binnen te laten komen.

Het gebeurt zo vaak dat serieuze spelers 'n BS nodig hebben, maar veel de kleine speler niet aanneemt wat erg jammer is. Ze beseffen niet dat ook zij eens klein zijn begonnen en als de starter binnenkomt, kan je in iedergeval goed uitleggen dat het 'n spel is waarbij geduld en 'n lange adem nodig is. je kan dit zelfs vooraf al doen, maar veel doen of willen dat niet....jammer toch :(:(.....

Het lijkt mij dan ook geen probleem om die 25 leden- knop naar 30 te kunnen draaien en als de goed draaiende BS groepen ook de kleine speler 'n kans wil geven, is het ook mogelijk dat er minder verlaten dorpjes komen.

Tja...het is het proberen waard, dus team...misschien 'n stemming er op los laten..???? :rolleyes:

Wie staat er achter..van 25 naar 30 leden in je BS..?? :)

Ben benieuwd..;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zodra je 30 leden hebt, begint dit van voren af aan, zelfs met 100 leden krijg je hetzelfde verhaal.
Beetje hetzelfde verhaal als heb meer ruimte in me stad nodig, al is je stad 4x zo groot, dan nog heb je meer ruimte nodig.

extra nadeel zou zijn dat ze met 30 spelers "de balans" willen behouden en de punten voor de toernooien omhoog zullen gooien. dat maakt het voor sommige gilden nog moeilijker omdat je nog meer spelers met hun neus dezelfde kant op moet zien te krijgen.

Wij hebben een 2de gilde voor de wat "mindere" goden. (al gaan er nu zoveel op vakantie bij de leeuwen dat de 2de tijdelijk flink wordt uitgedund)

het zou wel mooi zijn als je chats kon linken, al kan je het eventueel oplossen met een aparte irc chat. al moet daar dan wel iedereen intresse in hebben.
 

DeletedUser

Guest
-1

Moet ik nog meer BH gaan geven, 4x 25 is al genoeg. :(
 

DeletedUser189

Guest
-1

Geloof niet dat het goed is voor de balans in het spel, moet er weer heel veel aangepast worden.
En aanpassingen zijn vaak geen verbetering.
 

DeletedUser

Guest
Lekker positief zijn jullie....o_O Crazy ik begrijp je verhaal, maar niet geschoten is altijd mis, en Lord Soth, je schijnt nogal moeite te hebben om bh te geven..? leuk voor je medespelers dit te lezen, je kan beter solo blijven als je bh bezwaarlijk vind :D ... zelf heb ik daar totaal geen moeite mee, is met 5 min. klaar dus wat is het probleem nu...?

Witchje
als je over 'n aanpassing begint die lastig zo niet moeilijk of onmogelijk is, laat het spel dan zo blijven zoals het nu is, geen enkele aanpassing meer, geen wijzigen meer, niets...etc. etc.

het kan er bij echt niet in dat deze aanpassing 'n enorme klus zal zijn, nee...als je kijkt naar event s, dan worden er ook onderdeeltjes in het spel geplaatst, dus van 25 naar 30 brengen is super simpel.

Maar oké, misschien zijn er spelers die wel positief denken en het voordeel hiervan zien..? ;)
 

DeletedUser189

Guest
van 25 naar 30 is zeker super simpel, maar als je even nadenkt weet je dat er dan nog meer verandert zal moeten worden zoals de toernooien.

En ik lees alweer dat we niet tegen mogen zijn dus dit is voorlopig weer mijn laatste post
 

DeletedUser222

Guest
Ik heb hetzelfde bezwaar als Crazy.
Bij 30 leden ontstaat weer de behoefte voor 35 leden enz.
Ik denk dat 25 een mooie balans is.
 

DeletedUser

Guest
:( jammer luitjes...niemand die zijn/haar groep graag groter ziet..?;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1143

Guest
Maar oké, misschien zijn er spelers die wel positief denken en het voordeel hiervan zien..? ;)

Ik ben een positief ingesteld mens maar durf nu al haast MIJN mening niet meer te plaatsen want ook ik denk dat een broederschap vergroten naar meer leden niet de oplossing is. Zeker met de reden die jij opgeeft , de leden die er zitten gaan niet weg en je wilt wel ruimte geven aan kleine startende spelers , ook die groeien en zullen niet weg willen als ze in een goede broederschap terecht zijn gekomen en dan heb je t zelfde probleem weer. En met het aanpassen van een broederschap zullen er nog meer aanpassingen gedaan moeten worden want het spel is nu ingesteld op 25 per broederschap ( denk toernooi bijvoorbeeld)

Je kan natuurlijk altijd een 2e broederschap maken als het je echt gaat om de beginnende spelers te helpen.

Verder nog een kleine opmerking : als je om iemand zijn mening vraagt en dat doe je heb er dan ook een beetje respect voor dat die mening afwijkt van de jouwe.
 

DeletedUser

Guest
Smirnoff geef eens aan waar ik respectloos op reageer..? ben mij van geen kwaad bewust? :confused:
 

DeletedUser2278

Guest
Of maak het mogelijk om lid te worden van meer dan één broederschap.
Ik ben tenslotte in het echie ook lid van meer dan één vereniging.

broederschap.jpg
 

Bijlagen

  • broederschap.jpg
    broederschap.jpg
    173,8 KB · Weergaven: 64
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser472

Guest
Lekker positief zijn jullie....o_O Crazy ik begrijp je verhaal, maar niet geschoten is altijd mis, en Lord Soth, je schijnt nogal moeite te hebben om bh te geven..? leuk voor je medespelers dit te lezen, je kan beter solo blijven als je bh bezwaarlijk vind :D ... zelf heb ik daar totaal geen moeite mee, is met 5 min. klaar dus wat is het probleem nu...?

Witchje
als je over 'n aanpassing begint die lastig zo niet moeilijk of onmogelijk is, laat het spel dan zo blijven zoals het nu is, geen enkele aanpassing meer, geen wijzigen meer, niets...etc. etc.

ik denk dat die dit bedoeld
 

DeletedUser1427

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben in dit forum aan het zoeken geweest naar deze vraag, maar tjonge wat zit er 'n oude rommel tussen....:confused: Veel onderwerpen zijn allang van de baan, dus waarom wordt dit niet verwijdert..???? Er is totaal geen overzicht in dit forum, de zoekmachine geeft zoveel onderwerpen aan dat je gewoonweg wel 'n nieuw onderwerp opstart om duidelijkheid te krijgen, dus....ook ik zet 'n nieuw onderwerp neer en hoogstwaarschijnlijk zal deze vraag al eens geplaatst zijn, dus Elvenar team...alvast excuses.. :D:p
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu dan even mijn vraag c.q verzoekje,

Het gebeurt zo vaak dat onze BS benaderd wordt met spelers die zich graag willen toevoegen maar helaas zitten wij vol en hebben 'n trouwe BS, de leden zitten goed en hebben het allemaal naar de zin.

Dat is uiteraard jammer voor spelers die graag bij ons willen komen en al met al als ik wat optel, zou 5 plaatsen extra mooi genoeg zijn om de spelers binnen te laten komen.

Het gebeurt zo vaak dat serieuze spelers 'n BS nodig hebben, maar veel de kleine speler niet aanneemt wat erg jammer is. Ze beseffen niet dat ook zij eens klein zijn begonnen en als de starter binnenkomt, kan je in iedergeval goed uitleggen dat het 'n spel is waarbij geduld en 'n lange adem nodig is. je kan dit zelfs vooraf al doen, maar veel doen of willen dat niet....jammer toch :(:(.....

Het lijkt mij dan ook geen probleem om die 25 leden- knop naar 30 te kunnen draaien en als de goed draaiende BS groepen ook de kleine speler 'n kans wil geven, is het ook mogelijk dat er minder verlaten dorpjes komen.

Tja...het is het proberen waard, dus team...misschien 'n stemming er op los laten..???? :rolleyes:

Wie staat er achter..van 25 naar 30 leden in je BS..?? :)

Ben benieuwd..;)

Er zit inderdaad een hoop oude 'topics' en 'onderwerpen' tussen die niet meer van toepassing zijn, toch zijn er onderwerpen waarbij waardevolle informatie in staat, dit is uiteraard dan nog uit te zoeken door ons.

De vraag naar meer leden in een BS waarbij je de maximale capaciteit verhoogt van 25 naar 30 leden is zoals boven genoemd waarschijnlijk een lastige opgave. Ook de balans zoals @CrazyWizard opmerkt is een goede, denk hierbij aan de toernooipunten die verzameld moeten worden voor de kistjes, dit zou aangepast moeten worden, evenals dat dit invloed kan gaan hebben op ook kleinere broederschappen die momenteel nog niet vol zitten en ook proberen om die 25 leden te krijgen. Hoe meer leden er in een Broederschap zitten hoe minder Broederschappen er zullen ontstaan die 'vol' komen. Omdat dit een grote verandering is verwacht ik niet dat dit wordt doorgevoerd ook door de ontwikkelaars, dit zou denk ik niet gerealiseerd gaan worden.
 

DeletedUser472

Guest
ik zelf vind het wel leuk als we het vergroten van 25 naar 30 hoe meer zielen hoe meer vreugden maar helaas zijn de argumenten die tegen zijn genoemd hier boven goed en hebben ze een goed punt ik verwacht dat het daarom ook dus niet zal komen maar ik zou het wel leuk vinden als we weer wat meer vreugde kunnen krijgen in onze broederschap
 

DeletedUser

Guest
@ Lord Daniel, dank je wel, dit is absoluut niet respectloos bedoeld, tis maar net hoe je het leest, is echt niet lelijk bedoeld!!!

@ Lionell, dank je wel voor je reactie in dit onderwerp wat in principe al gesloten kan worden. Snelle afhandeling dus :D Wel jammer want op elke goed draaiende BS 5 persoon erbij maakt 'n leuk aantal aan serieuze spelers. helaas zoals je in je uitleg geeft is dit niet mogelijk, dus leg mij hierbij neer.

Allemaal bedankt voor jullie reactie en voor iedereen, al jullie feedback in dit onderwerp heb ik goed gelezen en gewoon met 'n ? mijn vragen gesteld en/of antwoord gegeven. Niets hierbij is lelijk bedoeld, dus laat dat alsjeblieft duidelijk zijn. ;)
 

DeletedUser7

Guest
Veel onderwerpen zijn allang van de baan, dus waarom wordt dit niet verwijdert
Om 2 redenen: Het zou kunnen dat het nu niet meer van toepassing is, maar eventueel in de toekomst nog wel aangehaald kan worden.
En het is gewoon pokkeveel werk om dat te gaan sorteren en verwijderen. Daar ga ik niet aan beginnen :p
De zoekmachine geeft sowieso de meest vage dingen weer, vind hem niet heel handig. Nieuw topic aanmaken is sneller.

Anyway, ik zal dit topic op verzoek sluiten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan