• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

BS JOTIN zoek Aardsmagier en Magiër

DeletedUser

Guest
Beste Spelers,

Na 5 jaar dagelijks dit spel te hebben gespeeld is het tijd om verder te gaan. Het is genoeg geweest en was ook mooi zo. Op dit moment draait onze BS nog met 22 leden maar zullen er na mijn vertrek nog 17 van overblijven. Intern heb ik ook de vraag gesteld of er iemand is die deze taak op zich wil nemen, maar heb nog geen reacties gehad.

Ik plaats hier dan ook 'n oproepje om te kijken of et gegadigde zijn die die de BS JOTIN wil voortzetten.
Lijkt het jou leuk dit te doen, en kan je met dezelfde voorwaarden de BS begeleiden, laat het mij weten.

Misschien tot ziens ;)
 
Hallo daar,

Ik snap je helemaal, maar denk dat het moeilijk wordt om nieuwe speler(s) te krijgen, en al helemaal iemand die aarts of magier wil zijn. Is het niet verstandig om de leden te vragen zich bij een andere broederschap aan te sluiten als jij er mee wilt stoppen?

In onze broederschap De wakkere helpers is op dit moment nog plaats voor 3 spelers. Als er iemand is die belangstelling heeft om over te stappen zouden we dat heel prettig vinden. En misschien zijn er nog wel 1 of 2 plaatsen extra te regelen, maar dat kan ik niet garanderen. Ik ben zelf aarts geweest maar heb dit juist een paar maanden geleden over kunnen dragen aan een andere speler, dus aarts zal ik zeker niet willen worden.....

Groetjes, Marian
 

DeletedUser

Guest
Beste Marian,

Natuurlijk hebben we daar ook aan gedacht en houden we ook als laatste optie mocht het niet lukken.
De taak als Aardsmagier /Magier is niet zwaar, ik heb het nu 5 jaar gedaan en heb in die tijd maar 2 x wat onrust in de groep gehad. Met de juiste woorden heb je alles zo weer onder controle, tenminste zo is het bij ons gegaan (heb wel eens anders gehoord)

Maar goed, ik zal jullie BS noteren en als het zover komt de leden hiervan op de hoogte brengen. Voor nu willen ze nog even bij elkaar blijven.

Dank je wel voor je bericht, ;)
 

DeletedUser4312

Guest
Het is inderdaad op dit moment lastig om nieuwe leden te vinden, laat staan leden die een extra verantwoordelijkheid op zich willen nemen.
Ik heb Jotin geen (aarts)magiër te bieden, helaas. Maar ook hier geldt: mocht het allemaal niet lukken zoals gewenst, dan heeft YoSis nog plek in de club.
 

DeletedUser

Guest
Dank je wel, ik zal later in de BS wat BS groepen doorgeven en dan kunnen de leden zelf op zoek gaan. ;)
 
Sphinx heeft ook nog plek voor 4 leden, mochten jullie toch het broederschap op breken. Nieuwe leden zijn welkom. Al kan ik me ook voorstellen dat de groep graag bij elkaar wil blijven.
 

DeletedUser4746

Guest
Ik ben gisteren uit mijn broederschap gestapt en heel optimistisch een nieuwe gestart in de hoop deze over een jaar vol te hebben. Ik ben fel tegen de crosshandel en nu op zoek naar een broederschap die aan mijn wensen voldoet óf ik stop met het spel. Ik kan zelfs een magier meebrengen. Als er 17 mensen samen willen blijven, moet het een hechte groep zijn en dat spreekt me wel aan. Ik ga een PM sturen, want ik heb nog wel wat vragen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben gisteren uit mijn broederschap gestapt en heel optimistisch een nieuwe gestart in de hoop deze over een jaar vol te hebben. Ik ben fel tegen de crosshandel en nu op zoek naar een broederschap die aan mijn wensen voldoet óf ik stop met het spel. Ik kan zelfs een magier meebrengen. Als er 17 mensen samen willen blijven, moet het een hechte groep zijn en dat spreekt me wel aan. Ik ga een PM sturen, want ik heb nog wel wat vragen.
Beste Malvinor, kom maar met je vragen, ik zal ze allemaal beantwoorden ;)
 

DeletedUser

Guest
Beste Elvenar- spelers,

Op dit moment draait JOTIN nog met 17 leden. Er zullen er nog 4 afvallen, waardoor er nog 13 leden overblijven. Misschien heb jij 'n kleine BS die je misschien kan mee verhuizen naar de groep van JOTIN?

De groep is heel rustig en trouw in het spelen. Als jij met dezelfde voorwaarden deze BS wilt doorzetten, laat het mij dan even weten.

;)
 

DeletedUser2578

Guest
Bij Bs ✨~Zen~✨ is ook ruimte genoeg, alle leden zijn welkom!✨ :)
 

DeletedUser

Guest
Beste mensen,

Ik heb iedereen van elke BS die hier genoemd is op de hoogte gebracht, dit weekend wil ik dat ze 'n keuze gaan maken, want dan is het voor ons klaar.
Veel succes allemaal en ik hoop dat als er spelers van JOTIN naar jullie toekomen, zij daar net zoveel plezier hebben als dat zij bij ons de afgelopen 5 jaar hebben gehad. ;)
 
Beste mensen,

Ik heb iedereen van elke BS die hier genoemd is op de hoogte gebracht, dit weekend wil ik dat ze 'n keuze gaan maken, want dan is het voor ons klaar.
Veel succes allemaal en ik hoop dat als er spelers van JOTIN naar jullie toekomen, zij daar net zoveel plezier hebben als dat zij bij ons de afgelopen 5 jaar hebben gehad. ;)
Wij zijn wel een zeer actieve familie en zoeken dito spelers!
Maar een ongelooflijk leuke sfeer tssn de Belgen en Nederlanders bij ons :)
 
Hallo daar,

Ik snap je helemaal, maar denk dat het moeilijk wordt om nieuwe speler(s) te krijgen, en al helemaal iemand die aarts of magier wil zijn. Is het niet verstandig om de leden te vragen zich bij een andere broederschap aan te sluiten als jij er mee wilt stoppen?

In onze broederschap De wakkere helpers is op dit moment nog plaats voor 3 spelers. Als er iemand is die belangstelling heeft om over te stappen zouden we dat heel prettig vinden. En misschien zijn er nog wel 1 of 2 plaatsen extra te regelen, maar dat kan ik niet garanderen. Ik ben zelf aarts geweest maar heb dit juist een paar maanden geleden over kunnen dragen aan een andere speler, dus aarts zal ik zeker niet willen worden.....

Groetjes, Marian
Er is hier nog steeds 1 plaats over, Marretje is hier al naar toe gekomen. Als er nog een speler komt voor maandagmiddag, kan hij/zij als die wil ook meedoen met het BSA van aanstaande maandag. Zou het heel leuk vinden om onze broederschap weer kompleet te hebben.

Groetjes, Marian-1953 van De wakkere helpers.
 

DeletedUser2665

Guest
Beste mensen,

Ik heb iedereen van elke BS die hier genoemd is op de hoogte gebracht, dit weekend wil ik dat ze 'n keuze gaan maken, want dan is het voor ons klaar.
Veel succes allemaal en ik hoop dat als er spelers van JOTIN naar jullie toekomen, zij daar net zoveel plezier hebben als dat zij bij ons de afgelopen 5 jaar hebben gehad. ;)
Oprecht spijtig dat het jullie niet is gelukt een oplossing te vinden waarmee je bij elkaar kunt blijven.
 
Heel knappe prestatie om het 5 jaar vol te houden.
Het is echt jammer dat je geen vervanger kan vinden en daardoor mogelijk de groep uiteen valt.
Helaas ben ik al van 2 BS aarts en een 3e erbij is me net even wat teveel.
BS Volantis kan echter wel nieuwe leden gebruiken. Ook bij ons zijn de laatste tijd spelers gestopt die het of te druk hadden of door andere omstandigheden zoals werk of prive.
Misschien zijn er een aantal wel geïnteresseerd in een overstap naar ons. Er heerst een relaxte sfeer bij ons en iets wat wij heel belangrijk vinden is dat we niet aan cross doen.
En melden zij zich aan voor maandag 12 uur kunnen ze ook nog meedoen met het bsa.

Groet,
Yogi69
 

DeletedUser2989

Guest
Bij ons 1 plekkie vrij voor actieve toernooispeler, geen crosstier , zie ook BS info De Olympus
 

DeletedUser

Guest
Beste Spelers,

Ik heb alle spelers de info gegeven die er nodig is willen zij verder in 'n andere BS. Op dit moment zitten er nog 5 spelers in de BS maar lijkt of ze er niet uit willen :) Het is jammer maar vanavond zal mij account volledig verwijderd worden. Er zijn enkele spelers al overgestapt naar de genoemde BS groepen en hoop dat zij het bij jullie net zi fijn zullen krijgen als dat ze de afgelopen 5 jaar bij ons hebben gehad.

Verder wil ik iedereen die mij hier op het forum hebben geholpen met tips en adviezen, het gaat jullie allemaal en wens iedereen heel veel succes in dit spel.

Allemaal bedankt, groetjes Rose ;)
 
Beste Spelers,

Ik heb alle spelers de info gegeven die er nodig is willen zij verder in 'n andere BS. Op dit moment zitten er nog 5 spelers in de BS maar lijkt of ze er niet uit willen :) Het is jammer maar vanavond zal mij account volledig verwijderd worden. Er zijn enkele spelers al overgestapt naar de genoemde BS groepen en hoop dat zij het bij jullie net zi fijn zullen krijgen als dat ze de afgelopen 5 jaar bij ons hebben gehad.

Verder wil ik iedereen die mij hier op het forum hebben geholpen met tips en adviezen, het gaat jullie allemaal en wens iedereen heel veel succes in dit spel.

Allemaal bedankt, groetjes Rose ;)
Heel veel succes in al wat je gaat doen :)
 
Bovenaan