• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Browser: Met 2 browsers spelen.

Sinds enige tijd speel ik met 2 accounts. Ging prima tot een paar minuten geleden. Was met beide bezig. Klapt de stroom eraf en ineens wil het niet om ze beide gelijktijdig te laten draaien. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
 

DeletedUser1294

Guest
Ik heb het ook soms, dat één van de twee accounts wordt afgemeld zodra ik de andere open. Uitloggen, afmelden (ook op de app) en de laptop opnieuw opstarten helpt dan meestal.
 

DeletedUser2349

Guest
Het kan ook geen kwaad om de browser-geschiedenis van beide browsers leeg te maken en om de cache van Flash Player leeg te maken. Tevens ook een goed moment om te controleren of er nog updates beschikbaar zijn voor je browsers.

Cache leeg maken van Flash Player:
  1. Configuratiescherm > Systeem en beveiliging > Flash Player.
  2. Tabblad "Opslag" [Alles verwijderen...] > [Gegevens verwijderen]
  3. Tabblad "Geavanceerd" [Alles verwijderen...] > [Gegevens verwijderen]
Succes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik neem aan dat je 2 verschillende browsers gebruikt?

Als je dezelfde browser gebruikt kan je enkel verschillende servers draaien(bv beta en NL).

Er is echter een truc om bv 2x NL de draaien
Voor chrome kopieer je de snelkoppeling, rechtse muisknop-->eigenschappen
upload_2018-2-23_2-35-29.png


vervang het gemarkeerde deel door:
"C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe" --user-data-dir="C:\temp\xxxxx
xxxx vervang je door iets unieks, bv sessie1, sessie2, sessie3 ect.
Dat zorgt ervoor dat elke snelkoppeling zijn eigen bestanden draait zoals bv cache, snelkoppelingen ect. hierdoor worden de browsers gescheiden.
 
Dank je voor de tip. Speel momenteel met edge en ff. Gaat beide redelijk. Moet alleen bij edge regelmatig verversen ivm kleine mankementjes. Chrome gebruik ik om tv te kijken. Tja, je moet wat als je verschillende dingen tegelijk wil doen.
 
Omdat ff er voor zorgde dat ik niet online kon tv kijken probeer ik in edge en ie te spelen. Helaas werkt dat niet. als ik de een opstart logt de ander uit. ook al zijn het 2 verschillende accounts. Flash opgeschoond maar mocht niet baten.

Werkt jouw oplossing ook voor i.e. CW?


Geprobeerd maar wil niet lukken. :-(
 
Laatst bewerkt:
Nu wil het ook niet meer met ff. Al cookies verwijdert ed, afgemeld opnieuw ingelogd. Maar doe ik dat bij de een logt de ander weer uit....

upload_2018-3-12_20-32-38.png


en nu dit?!
 
geen idee wat hebt hebt uitgespookt, ik gebruik chrome tegenwoordig voor elvenar.
Is veel stabieler dan ff, ff gebruik ik voor de rest.
 

DeletedUser3113

Guest
@Cryptocat Elvenar functioneert inderdaad het beste op browser 'Google Chrome'. Op de volgende link zijn geen werkzaamheden/ onderhoud gaande.

https://nl1.elvenar.com/game

Het werken op meerdere browsers kan invloed hebben op de prestaties van Elvenar, waaronder ook het laden van Elvenar. Wij begrijpen dat het gebruik van meerdere browsers zijn voordelen kan hebben, het is jouw eigen keuze of je gebruik wilt maken van meerdere browsers.

Groet,
Duvessa
 
Bovenaan