• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aangepast & Wacht op Update Browser + App - Competitieranglijst bij Events - medaillebenamingen

In zowel de APP als de Browser is het woord voor de gouden medaille onvertaald.
Overigens is Ijzer ook wel vreemd geschreven daar het om de lange IJ gaat. Dus IJzer zou beter zijn.
Alle overige medailles zijn wel vertaald:

1627314840080.png



geconstateerd bij browserversie: v1.134.2-(8655218) - html5 (2021-07-21 14:49)
 
Ijzer ook wel vreemd geschreven
Dat komt omdat hier een 'i' en 'j' naast elkaar staan; de 'i' is een 'I' geworden.
Wat jij en ik liever zouden zien is dat de NL-letter ij resp. IJ gebruikt zou worden. In UTF-8 (hex) is dat 'c4b3' resp. 'c4b2'.
Het kan dus wel, maar is mogelijk ietwat hoog gegrepen.
 
nou ik vraag me af of het wel eerlijk gaat vorige week belande ik al op de gouden plaatst maar ik neem niet alle dag prijzen dus er kunnen een paar dagen tussen zitten dat ik niks doe, maar spaar. nu keek ik vandaag en was ik van Goud naar brons gegaan hoe kan dat ik stond toch op goud.
(zie bijlage) (de W2 staat voor wereld 2 aan gezien ik ook W1 hebt)
 

Bijlagen

  • Billie-Willie W2 Goud.jpg
    Billie-Willie W2 Goud.jpg
    393,4 KB · Weergaven: 79
Klassement classificaties zoals goud en ijzer zijn een bewegend doel tot 1 uur voor het einde (met name de hogere klassementen). Je moet meehollen als je niet wilt zakken in het klassement.

Goud wordt tegen het einde voor 99% overgenomen door dia spelers, Zilver kom je dan alleen in als je echt je best doet om zover mogelijk te komen (of slechts een handvol dias spendeert), de laagste 3 klasses bevat de bulk van de spelers die geen dias aan het event spenderen.
 
nou dat kom ik dan niet dat is alleen voor de beste speller weg gelegd dan ga ik me er ook niet meer druk over maken, maar komt er op neer dat de middelmatigen spellers daar nooit aan toen komen laat staan de kleine.
 
Je kunt wel in goud uitkomen zonder dias te dokken, maar dan moet je echt alles doen wat kan en nog wat geluk hebben. Speler grootte is niet zo van belang, wat meer telt is hoeveel je doet om de sleutels (in dit event) te bemachtigen.

Ik heb op W de pelgrimset + zilver binnengehaald terwijl ik in hoofdstuk eind 4 - begin 5 zat. Op A minder optimaal gespeeld toen, en op brons uitgekomen.
 
Je kunt wel in goud uitkomen zonder dias te dokken, maar dan moet je echt alles doen wat kan en nog wat geluk hebben. Speler grootte is niet zo van belang, wat meer telt is hoeveel je doet om de sleutels (in dit event) te bemachtigen.
Helemaal juist.. het maakt ontzettend veel uit hoe vaak en met welke frequentie je online kunt zijn, want de hele dag dag door (± elke 45 minuten) verschijnt er een sleutel rond je stad, tot er 6 staan, dan stopt de aanwas. Het is dus zaak om tenminste elke 4 uur even online te zijn en dan alle sleutels te 'oogsten'. Ga er vervolgens zo zuinig mogelijk mee; bedenk dat elke ster die meer kost dan 25 sleutels 'duur' is, sommige sterren kosten per stuk slechts (2 voor 39 =) 19,5 sleutel, sommige 23 sleutels en andere 27, 27,5, 28 of zelfs meer sleutels! Verder heb je wat geluk nodig bij het inleveren en af en toe wat extra sleutels wint.
 
Nou, ik heb gewoon maar wat gedaan en maak me hier niet zo druk om. - Maar de rommel (G.sleutels) in mijn tuintje wordt verwijderd.
De laatste week mocht ik iedere dag even wachten op een opdracht.
Toen ik halverwege flink wat inleverde stond ik heel even in goud.
Met nu nog 11 u te gaan is voor zilver 268 en voor goud 318 sterrenstof nodig. Dat gaat morgenochtend nog wel veranderen.
Met mijn eindstand 303 sterrenstof hoop ik maar dat ik nog in zilver blijf. En nee, ik ga geen 'slimme' dingen doen in de loterij.
 
Bovenaan