• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

broederschaps avontuur

hoi allen, even een vraag omtrent het ingame nieuws, er staat dat dinsdag de 15de een nieuwe bsa start, deze starten normaal gesproken op donderdag, is dit een fout of weet iemand meer hierover?
 

Bijlagen

  • bsa info.png
    bsa info.png
    255,6 KB · Weergaven: 37
Ik heb nog geen aankondiging gezien, maar als het in-game komt dan is het direkt van Inno, en kun je met 99.9% zekerheid aannemen dat het waar is (soms is zelfs Inno in de war :p ).

De verschuiving zal wel te maken hebben met wat er na het BSA komt. Waarschijnlijk willen ze voorin de week na het bsa weer iets nieuws doen omdat dat beter uitkomt met de feestdagen in december.

Als ze dan op donderdag beginnen is het einde van het BSA ook einde van de week, zodat er weinig ruimte overblijft (als ze de week daarop vroeg willen beginnen).
 
Ik heb nog geen aankondiging gezien, maar als het in-game komt dan is het direkt van Inno, en kun je met 99.9% zekerheid aannemen dat het waar is (soms is zelfs Inno in de war :p ).

De verschuiving zal wel te maken hebben met wat er na het BSA komt. Waarschijnlijk willen ze voorin de week na het bsa weer iets nieuws doen omdat dat beter uitkomt met de feestdagen in december.

Als ze dan op donderdag beginnen is het einde van het BSA ook einde van de week, zodat er weinig ruimte overblijft (als ze de week daarop vroeg willen beginnen).
ok dank,! in de war ja, dat is inno wel vaker, daarom dat ik het vraag, misschien dat het een bug of fout is, dan zien we de klok morgen wel verschijnen.
ja er is nu ook al een nieuw evenement op beta gestart, kan dan idd zijn wat je zegt vanwege feestdagen.
heb jij deze melding dan niet staan ? bij het hoorntje in game? andere leden van mijn bs hebben het ook , maar op de engelse servers is deze niet aanwezig .
 
Je kunt erop vertrouwen dat - als het werkelijk dinsdag begint - er morgenochtend een klokje verschijnt wat 72 uur gaat aftellen...
 
Is lang geleden dat het op een dinsdag start.
Worden dan ook de hoeveelheden badges voor geesten, heksenhoeden en knikkers aangepast. Die kon je met 2x toernooi en toren altijd mooi halen en met maar 1x maak je dus de helft minder.

Trouwens het winter event wat hierna komt zou met een week rust na het bsa dan op 29 november starten en die duurt 31 of 32 dagen.
Aangezien ze bij Inno rond de kerst altijd 2 week vakantie hebben en bijna niemand aanwezig is mag je er bijna vanuit gaan dat na dat event er dan bijna 2 week niks is als het geen 3 week is.
Niet vergeten bij Beta lopen ze 2 tot 3 week voor en als daar een poosje niks is hebben wij dat dan ook.
Vorig jaar liep het winter event geloof ik ook door tot in de eerste week van januari. Was het daarna ook 2 tot 3 week niks.
En met het winter event komt er een gebouwtje van geloof ik 2x2 met een tijdsduur van 60 dagen die je afname met 5% verminderd. Te winnen met de koninklijke prijspas en mogelijk 1x tijdens het event zelf. Ik weet niet of het voor alle afnames telt of dat het een keuze menu is.
 
het klopt wel! start dinsdag, is oficieel aangekondigd op de en servers ( via jack gezien) en bij ons staat het aftel klokje al klaar !
 
dat denk ik ook rodeon, maar ook de knikkers en geesten zullen heel lastig worden! met maar 1x toernooi en toren
de munten ja , die zijn te zot, 361 stuks in totaal als alle kaarten en routes worden gevuld
 

Aeva

Chef
Er zijn wel een paar dingen die je als BS kunt doen:
* munten => geef al je goud uit en gebruik een 100% spreuk
* munten => alle burenhulp geven die je maar kunt, vooral grotere spelers kunnen hier veel betekenen
* armbanden => alle T1 bonusfabrieken uit je inventaris halen (een weekje de andere fabrieken in je inventaris zetten)
* armbanden => alle T1 bonusfabrieken met magische productiespreuken laten draaien
* armbanden => zo vaak mogelijk 3-uurs productie draaien
* geesten => bewaar zoveel mogelijk toren voor dinsdag na 11.00 uur
* geesten => help (kleinere) teamleden om verder te komen in het toernooi
* knikkers => toernooi en provincies en magische academie inzetten voor relikwieën
 
goede tips aeva! super bedankt! ik pik het even als je niet erg vind om dit aan onze teamleden te sturen!
maar nog een vraagje, met help teamleden voor toernooi, bedoel je dan met handel?
Er zijn wel een paar dingen die je als BS kunt doen:
* munten => geef al je goud uit en gebruik een 100% spreuk
* munten => alle burenhulp geven die je maar kunt, vooral grotere spelers kunnen hier veel betekenen
* armbanden => alle T1 bonusfabrieken uit je inventaris halen (een weekje de andere fabrieken in je inventaris zetten)
* armbanden => alle T1 bonusfabrieken met magische productiespreuken laten draaien
* armbanden => zo vaak mogelijk 3-uurs productie draaien
* geesten => bewaar zoveel mogelijk toren voor dinsdag na 11.00 uur
* geesten => help (kleinere) teamleden om verder te komen in het toernooi
* knikkers => toernooi en provincies en magische academie inzetten voor relikwieën
 
maar nog een vraagje, met help teamleden voor toernooi, bedoel je dan met handel?
Kleinere spelers die nog niet veel kunnen in toernooi maar wel de provincies hebben die laten sponsoren door de grote spelers. Hebben toch voorraden zat. Een kleine speler zeg maar tot H5 kan dan het beste toernooi afkopen want de kosten zijn dan nog niet hoog.
Voor de toren geldt hetzelfde. Gewoon zoveel mogelijk goederen toeschuiven en vooral niet krenterig zijn. 100k is voor een kleintje heel veel en voor grote spelers nog niet eens zakgeld.
 
Er zijn wel een paar dingen die je als BS kunt doen:
* munten => geef al je goud uit en gebruik een 100% spreuk
* munten => alle burenhulp geven die je maar kunt, vooral grotere spelers kunnen hier veel betekenen
* armbanden => alle T1 bonusfabrieken uit je inventaris halen (een weekje de andere fabrieken in je inventaris zetten)
* armbanden => alle T1 bonusfabrieken met magische productiespreuken laten draaien
* armbanden => zo vaak mogelijk 3-uurs productie draaien
* geesten => bewaar zoveel mogelijk toren voor dinsdag na 11.00 uur
* geesten => help (kleinere) teamleden om verder te komen in het toernooi
* knikkers => toernooi en provincies en magische academie inzetten voor relikwieën
Wat dacht je van gouden feniks neerzetten of zeemeerminnen als je die hebt. Sets die T1 geven helpen ook enorm.
En zo zijn er wel meer gebouwen die T1 geven.
 
Wat betreft de munten badges, die zijn voor bijna iedereen gelijk.
Je hebt ongeveer 31% tot 32% van je stadhuis capacitijd nodig voor maar 1 zak met munten en dat is ook als H20 speler erg veel.

Het klinkt raar maar juist de lagere hoofdstuk spelers zijn in het voordeel wat de armbanden betreft.
Die hebben vaak 4x of meer een T1 gebouw die staat te werken op de voor hen maximale niveau.
De hogere hoofdstuk spelers hebben er dan vaak maar 1 of 2 van staan.
Tot dat iemand bij Inno het een goed idee gaat vinden om tijdens de BSA ook T4 en T7 producties mee te laten tellen voor de armbanden, is en blijft het een scheve verhouding.
 

Aeva

Chef
help teamleden voor toernooi, bedoel je dan met handel
Ja. Vooral de kleinere spelers, ik reken dan ongeveer tm hoofdstuk boself maar dat hangt natuurlijk ook af van hoe de samenstelling van je BS is, komen vaak troepen tekort om verder dan provincie 15 te komen. Goederen gaat helpen, maar dat is voor deze spelers ook een grote opgave. Daarom kun je met het doel om meer provincies te spelen een scheve handel doen. Bij ons doe ik dat meestal vanuit hfd 19 want voor mij is 20K van het een ruilen voor 100K van het ander peanuts.
 
super bedankt!
dit helpt ons enorm veel!
we zijn net samen gekomen, fusie , maar hebben er enorm veel zin in, we zullen rekening houden en de tips mee pakken voor de handel! is idd een groot verschil van wat de kleinere speler kan en betaald aan handelen in toernooi, dus wij staan zeker klaar als dit nodig is

voor iedereen alvast succes in het bsa !
 
hoi allen, even een vraag omtrent het ingame nieuws, er staat dat dinsdag de 15de een nieuwe bsa start, deze starten normaal gesproken op donderdag, is dit een fout of weet iemand meer hierover?
Op het duitse forum hebben ze gezegd dat het op dinsdag start zodat er geen voordeel is voor spelers / broederschappen die een tijdsprong hebben. elke speler / BS heeft 1 toernooi. en niet enkele 2 toernooien en de rest niet.
 
Bovenaan