• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Broederschap: veel broederschappen maar weinig actief

DeletedUser

Guest
Zat vandaag eens naar het lijstje van broederschappen te kijken en ondanks dat er volgens de statistieken 2961 broederschappen zijn, zijn er volgens mij maar iets van 200 "levensvatbaar". Er zijn volgens mij bijna 2000 broederschappen met 1 lid (de oprichter) en sommige zelfs met een score van 1 (hoe krijg je het voor elkaar :rolleyes:) en een heel stel met spelers die volgens mij allang gestopt zijn.

Lijkt mij voor nieuwe spelers erg demotiverend werken, want ze komen daardoor alleen maar inactieve broederschappen tegen. Misschien eens tijd om die lijst van broederschappen op te schonen en deze wildgroei in betere banen te leiden?
 

DeletedUser925

Guest
Hallo, ik ben een nieuwe speler, maar ik mis het chatten wel tijdens het spel.

Is er een broederschap met meerdere spelers die nog ruimte heeft voor een newbee

Groetjes,

Winner1972
 

DeletedUser

Guest
@Winner1972 ik geloof dat je bericht op de verkeerde plaats staat. Probeer het eens onder Arendyll / Speler zoekt broederschap
 

DeletedUser470

Guest
Hoi Winner1972 Je kunt altijd bij ons terecht als je wil :)
 

DeletedUser

Guest
Ik vermoed wel dat de broederschap ook verdwijnt als de laatste speler verwijderd wordt. Anders zou je broederschappen moeten zien met 0 leden.
 

DeletedUser

Guest
Vraag het mij af of een aartsmagier verwijderd kan worden uit het spel als die inactief is. Andere broederschapleden kunnen een aartsmagier igv niet ontslaan uit het broederschap. Vind zo'n 2000 (ja echt 3 nullen) broederschappen van 1 lid wel extreem veel namelijk
 

DeletedUser

Guest
Vraag mij ook af waarom beginnende spelers direct een eigen broederschap oprichten, want als de broederschap score nog erg laag staat werf je toch geen nieuwe leden volgens mij. Toen ik begon met dit spel waren er nog niet eens broederschappen. Met trial and error een hoop zelf uitgedoktert toen, en dat vond ik best wel een leuke uitdaging. Het broederschap werd voor mij pas interessant toen mijn goederenproductie hoger werd en ik meer wilde gaan handelen.

Door de enorme wildgroei van broederschappen hebben gemotiveerde spelers nu volgens mij een groot pobleem om een geschikt broederschap te vinden. Kan ook een reden zijn waarom dat er zoveel mensen toch afhaken en we weer met inactieve buren of lege plekken op de wereldkaart opgescheept zitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vraag mij ook af waarom beginnende spelers direct een eigen broederschap oprichten, want als de broederschap score nog erg laag staat werf je toch geen nieuwe leden volgens mij. Toen ik begon met dit spel waren er nog niet eens broederschappen. Met trial and error een hoop zelf uitgedoktert toen, en dat vond ik best wel een leuke uitdaging. Het broederschap werd voor mij pas interessant toen mijn goederenproductie hoger werd en ik meer wilde gaan handelen.

Door de enorme wildgroei van broederschappen hebben gemotiveerde spelers nu volgens mij een groot pobleem om een geschikt broederschap te vinden. Kan ook een reden zijn waarom dat er zoveel mensen toch afhaken en we weer met inactieve buren of lege plekken op de wereldkaart opgescheept zitten.
was beter dat er meer in een bs konden , 25 is erg weinig en een grote bs gaat echt niet iemand kicken voor een beginnende actieve speler , daarom dat een algemene chat voor iedereen ook wel handig was zodat nieuwe spelers kunnen zien waar ze welkom zijn
 

DeletedUser

Guest
was beter dat er meer in een bs konden , 25 is erg weinig en een grote bs gaat echt niet iemand kicken voor een beginnende actieve speler , daarom dat een algemene chat voor iedereen ook wel handig was zodat nieuwe spelers kunnen zien waar ze welkom zijn

Denk dat en groter bs of een algemene chat het probleem niet echt oplost. Met de hooguit 10,000 actieve spelers die we nu hebben zou 400 broederschappen van 25 al voldoende zijn, dus zijn de 2964 van dit moment echt zinloos. En aangezien we hier op het forum al een topic "speler zoek broederschap" hebben, weet ik niet wat een algemene chat daar nog aan bij zou kunnen dragen.

Een suggestie is misschien om een restrictie te zetten op wanneer je zelf een broederschap op kan richten. Iets in de geest van minstens een aantal fabrieken te bezitten. Broederschapppen zelf zijn denk ik minder geinteresseerd in leden leden die nog geen fabrieken hebben, en als speler zelf is een broederschap pas echt zinvol als je kunt handelen en dus fabrieken hebt). Ben geen game ontwikkelaar, maar weet wel iets van programmeren af, dit moet toch simpel op te lossen zijn met een als/dan commando ;)
 
25 leden is naar mijn bescheiden mening ook genoeg.
En vind wel dat er een regel aan verbonden moet zijn aan het oprichten van een BS.
Inderdaad met minst aantal fabrieken of puntenaantal.
Gr. bless
 
25 leden is meer dan voldoende.

blijf een wereldchat missen om mensen te ontmoeten/leren kennen/recruteren.
Het is nu echt een gok, eensgezinden gaan elkaar niet makkelijk vinden in een broederschap. allemaal eenlingen.
Toe ik met het spel begon miste ik de communicatie met anderen echt enorm.
 

DeletedUser472

Guest
En aangezien we hier op het forum al een topic "speler zoek broederschap" hebben, weet ik niet wat een algemene chat daar nog aan bij zou kunnen dragen.


ten eerste niet elke speler heeft forum ook soms de actieve mensen maar dat betekent niet dat ze in actieve zijn sommige mensen vinden forum extra moeite en daarom is world chat zo handig alleen effe zeggen hallo waar ben ik welkom en bij forum moeten mensen 1 account aanmaken en weer allemaal dingen regelen op het forum en hier duurt het toch soms een 1 uur voor dat iemand reageert bij world chat vind ik het knap als niemand reageert binnen 1 min
 

DeletedUser

Guest
ten eerste niet elke speler heeft forum ook soms de actieve mensen maar dat betekent niet dat ze in actieve zijn sommige mensen vinden forum extra moeite en daarom is world chat zo handig alleen effe zeggen hallo waar ben ik welkom en bij forum moeten mensen 1 account aanmaken en weer allemaal dingen regelen op het forum en hier duurt het toch soms een 1 uur voor dat iemand reageert bij world chat vind ik het knap als niemand reageert binnen 1 min

Je hoeft niet aangemeld te zijn op het forum om de berichten te kunnen lezen. Dus een actieve speler die geen zin heeft om zich aan te melden op het forum, kan toch het topic "broederschap zoekt speler" doorlezen en dan in-game reageren ;)

Maar is het eigenlijk niet erg vreemd dat spelers het blijkbaar gemakkelijker vinden om een solo broederschap op te richten, dan dat ze de berichten op het forum lezen? :confused:
 

DeletedUser68

Guest
[QUOT
E="Moondrop, post: 13039, member: 855"]nerd :p[/QUOTE]
whaahaha niet verder verklappen

ten eerste niet elke speler heeft forum ook soms de actieve mensen maar dat betekent niet dat ze in actieve zijn sommige mensen vinden forum extra moeite en daarom is world chat zo handig alleen effe zeggen hallo waar ben ik welkom en bij forum moeten mensen 1 account aanmaken en weer allemaal dingen regelen op het forum en hier duurt het toch soms een 1 uur voor dat iemand reageert bij world chat vind ik het knap als niemand reageert binnen 1 min

dus dan neem je gezellig een world chat gezellig babbelen met een andere gilde en komt pietje online om te pesten
fffffffffffffffffggggggggggggggggggg
maar hoe was het daar
kkkkkkkkkkkk5
gggggggggggggggggggggggggggh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhh
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
l u l lul wssssss
s
s
s
s
s
ja was gezellig
((( dan moet er weer een moderator reageren dat het hier geen speeltuin is
de persoon krijgt een ban en opent weer een account en begint over nieuw
het aller laatste wat ze in duitsland gaan doen ooit is een ip ban geven omdat dat de inkomsten in gevaar brengt

Mensen die een gilde zoeken komen heus wel terecht in een gilde of ze nu een uur moeite doen om op het forum te komen
kunnen ook twee minuutjes spenderen om een gilde te zoeken
En natuurlijk zijn er de nerds die zich gelijk bij de top gildes willen aandringen
Laat ze eerst maar is respect opbrengen naar de grotere gildes voor ze zoiets proberen :eek:
 
zoals al eerder gezegt, ik beweer niet dat het niet voorkomt hoor, maar op Anno online hebben we hier zelden tot nooit last van, en anders is er wel een modje met een (tijdelijke)banhamer. of spelers die gewoon de sukkel negeren stopt ie ook na 5 minuten en komt die nooit meer op de chat omdat niemand wil reageren.

Ik snap echt niet waar al die angst voor de world chat voor is.
Het laatste spel wat ik heb gespeeld is grotendeels unmoderaten voor nu al 3 jaar en zelden tot geen problemen, alleen problemen als er weer 1 of andere actie is om veel spelerseikels te trekken.
het is een puur NL chat, dus ik die ook alle russen, polen en ander niet verstaanbaar gespuis er komen, dit zal eerder een probleem zijn op de engelstalige servers.
 

DeletedUser68

Guest
Ik speel ook op settlers en merk het elke dag daar als je je neus laat zien op de global chat.
ik zal de laatste zijn die het tegenhoud hoor .
maar weet dat het veel extra werk geeft.
 

DeletedUser66

Guest
Vraag het mij af of een aartsmagier verwijderd kan worden uit het spel als die inactief is. Andere broederschapleden kunnen een aartsmagier igv niet ontslaan uit het broederschap. Vind zo'n 2000 (ja echt 3 nullen) broederschappen van 1 lid wel extreem veel namelijk

Ja, dit kan :)
 
Bovenaan