• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

boswachter

DeletedUser84

Guest
hallo,
ik ben net 18 jaar oud en heb al een tijdje op de beta gespeeld maar ben daar gestopt om mij te richten op de nl server, wat vrij aardig lukt heb bijna mijn doel van top 500 bereikt en dan op naar een nieuw doel
voor de rest heb ik mijn naam gekozen omdat ik nu tuinaanleg en onderhoud studeer en verder wil gaan naar boswachter
en dit is de tofste online browser game die ik ooit al gespeeld heb

vele groeten en speelplezier
boswachter
 

DeletedUser

Guest
Welkom en succes me je doelen ;) Is altijd handig om ergens naartoe te werken, komt vast goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47

Guest
Welkom boswachter,
veel plezier op Elvenar, maar ik denk dat dat wel goed komt :)
 

DeletedUser6

Guest
Welkom hier Boswachter en veel plezier natuurlijk met het spel!
 

DeletedUser84

Guest
bedankt allemaal
ondertussen is men doel van top 500 bereikt
 

DeletedUser47

Guest
Op naar de top 100, al is het daar wel moeilijker om te blijven(naar eigen ervaring).
 

DeletedUser134

Guest
red je makkelijk :D

top 100 in komen en blijven is nog wel een redelijke stap, je gaat zo paar omhoog maar ook omlaag :(
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik blijf steeds tussen de top 100-150 hangen, dus is inderdaad lastig daar te komen. Nu heb ik ook dagen dat ik maar 1x inlog, dus dat zal niet helpen.
Maar bijna weer grotere samenstelling van mijn troepen en dan kan ik weer vechten en dus hoger komen.
 

DeletedUser134

Guest
Ja, ik blijf steeds tussen de top 100-150 hangen, dus is inderdaad lastig daar te komen. Nu heb ik ook dagen dat ik maar 1x inlog, dus dat zal niet helpen.
Maar bijna weer grotere samenstelling van mijn troepen en dan kan ik weer vechten en dus hoger komen.

Als je nieuwe gebouwen qua technologie vrij speeld stijg je zo een hoop plekken ;)
 
Bovenaan