• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen fix Bij het geven van burenhulp gaat de tablet op tilt

Iedere keer als ik in de wereld burenhulp geef blokkeert mijn tablet, dit is nu al een poosje zo, ik leeg mijn cache dagelijks en verder doet alles het prima,op de telefoon of pc heb ik geen probleem. Mijn vriendin heeft op de tablet het zelfde probleem. Kunnen jullie dit oplossen? Alsjeblieft?
 
Ik denk dat de devs wat meer gegevens nodig hebben voor dit probleem.
  1. welk merk tablet is het?
  2. welk type is het?
  3. welk OS versie draait op die tablet?
  4. Hoeveel werk geheugen heeft die Tablet?
  5. Hoeveel opslag geheugen heeft de tablet?
  6. Hoeveel is er nog vrij van het opslag geheugen?
Pas als je op al deze punten antwoord geeft is er een redelijke kans dat iemand je verder kan helpen.
 
Heb hier ook dat ipad steeds vertraging heeft, animatie blijft even hangen voor enkele sec en daarna kun je verdr. Dit is sinds het event aan de gang is. Het speelt een stuk lastiger door de vertraging, Misschien helpt het om de animatie stil te kunnen zetten op de ipad, Ik begreep dat dt op de computer al wel kan. Hoop dat er verandering in gaat komen, het is niet fijn spelen om bijvoorbeeld bij het vullen van een treintje vertraging te hebben
 
Dat laatste klinkt meer als een wifi probleem.. misschien kun je op je router een ander kanaal kiezen? Raadpleeg daarvoor zonodig je provider
 
Met andere spellen heb ik geen last van een vertraging, enkel met dit spel. Chat moet steeds opnieuw verbinding maken als ik wissel van stad naar kaart, kp invullen e.d moet ik steeds enkele seconden wachten, Zou dan ook bij andere spelen (coc bv) een probleem moeten zijn?
 
Maar even een account aangemaakt om te reageren. De traagheid van het spel op de iPad is echt heel vervelend. Bij mij ook zo rond dezelfde tijd gebeurd. Ik hoop dat ze wel met een verklaring komen…
 
ik weet niet zeker als je hier iets aan hebt, maar ik zeg het toch maar.

Ik heb hetzelfde probleem bij het geven van burenhulp, ook in de browser. Elke keer je een buur hulp geeft, wordt het iets trager.
Ik start het spel dan opnieuw op, en dan gaat het terug wat sneller (voor even, tot ik terug te veel buren hulp gegeven heb).

In mijn geval heeft het dus wel degelijk met geheugenproblemen temaken.
 
Ik heb het eindelijk nagekeken, ik heb idd. Krap aan geheugen en NORTON gebruikt ongevraagd af en toe ook wat terwijl ik speel,, wat ik raar blijf vinden is dat mijn super goedkope telefoon met weinig geheugen dit probleem niet heeft.isnde app wel geschikt voor een tablet ?
 
Bovenaan