• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuw Bezoek Hobbykamer

Volgens de tekst in de hobbykamer kun je die 4 x per dag bezoeken.. Ik stel echter vast dat - als je vroeg genoeg begint - je deze 6 x kunt bezoeken! Het resultaat ziet er dan zo uit, zie bijlage... Ik had het op beta via een support ticket al eens gemeld (en daar is het inmiddels aangepast), maar blijkbaar dom van mij om te veronderstellen dat het op live dan ook zou worden opgelost! Daarom hier dan ook nog maar eens...
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding2.png
    Schermafbeelding2.png
    621,7 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt:
ik zie dat je 10% extra krijgt . heb dit nog gezien en er zijn er die 20% extra krijgen .
waarom is dat verschil ???
en ja ik heb met de hobbykamer al extra kp gehad bij de onderzoeken 4x ipv van 3x
 
ik zie dat je 10% extra krijgt . heb dit nog gezien en er zijn er die 20% extra krijgen
Op beta krijg ik 20% (en 80%), op live alleen 10% (en 40%); heb verondersteld dat Inno de beta spelers iets beter wilde belonen.. klopt dat niet?
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat de moderators hier niet meer meelezen, want er is nog altijd geen bevestiging, laat staan oplossing! En ik ben nog steeds verbaasd dat bugs die in beta zijn gemeld (en opgelost!), in live blijkbaar opnieuw moeten worden aangemeld. Ik kan alleen maar hopen dat iemand die dit forum nog leest bereid is deze bug op Discord te melden... want ik vertik het om er een discord account voor aan te maken!
 
Bovenaan