• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar betoverende voorraden buff heeft een onvoorspelbare buffduur

Ok je hoor me niet klagen, een buf die extra lang blijft hangen is altijd wel leuk. Maar ik denk dat er hier toch wel iets mis zit.

Ik heb alle 10 mijn werkplaatsen binnen de zelfde minuut gebuffed. Vanavond merkte ik dat zo goed als allemaal een verschillende verlooptijd hebben.

Ik heb screenshotjes gemaakt en deze samengevoegd op 1 screenshot.
zoals je kan zien is de debuff tijd wel heel diverrs
 

Bijlagen

  • werkplaatsen.jpg
    werkplaatsen.jpg
    672,2 KB · Weergaven: 57

DeletedUser47

Guest
Er wat gebeurd er als je je cache leeg maakt? Zijn ze dan allemaal gelijk?
 
ondertussen zijn ze allemaal verlopen natuurlijk, dus de cache leegmaken heeft nu niet veel zin meer.

ik denk ook dat dat geen verschil maakt, aangezien ik effectief langer dan het verwacht uur nog de bonus kreeg, dus geen display probleem?

Ik heb er eerlijk gezegd van genoten dat ze iets langer duurden dan normaal, al verliepen ze bijna allemaal terwijl ik sliep, dus echt het onderste uit de kan heb ik niet gehaald
 

DeletedUser47

Guest
Helaas, ik dacht dat het misschien een client side issue was, maar als je aangeeft gewoon extra goederen gekregen te hebben ook nadat de timer op was dan zal er een issue zijn bij de server.

Zijn er nog meer mensen met dit 'probleem'?
 
Bovenaan