• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Betekenis Letters in Stadsnaam

DeletedUser234

Guest
Steeds vaker zie je bij mensen op de plek van hun stadsnaam bepaalde letters staan: SCA of in een andere volgorde.

Ik heb al vaak de vraag gekregen van nieuwe buren, wat dat betekend en aangezien ik zelf op dit forum het antwoord op die vraag niet kon vinden, leek het me handig om dat antwoord zelf te geven, zodat het voor iedereen te vinden is.

S=Stadhuis (een enkeling gebruikt ipv de S de M van munten)
C=Cultuurgebouw
A=Arbeidershut

De volgorde geeft aan welk soort burenhulp men het liefst heeft, naast de eerste voorkeur ook de andere voorkeuren, want de eerste voorkeur is niet altijd meer te geven.
Bij cultuurgebouwen is het aardig als je op die met de hoogste waarde klikt. Je kan dat zelf bevorderen door de cultuurgebouwen met de hoogste waarde het dichtst bij het stadhuis zetten, zodat ze meteen in beeld komen als men je stad bezoekt.

Hopelijk heb ik het duidelijk genoeg uitgelegd en is het topic te vinden.
 

DeletedUser1031

Guest
Je hebt het klaar en duidelijk uitgelegd hier hoor ;)
Krijg die vraag ook dikwijls gesteld van beginnende spelers en leg het ook altijd op deze manier uit

Warme groetjes van Rozenelfje
 

DeletedUser472

Guest
sommige mensen gebruiken ook de cma

dat is precies het zelfde alleen in de S van stadhuis naar M van munten
 

DeletedUser7

Guest
wat gemeen :p
Van mij krijgen die mensen dan altijd munten. Is namelijk het makkelijkst klikken/hoef ik niet te zoeken.
 

DeletedUser1031

Guest
Ik heb hele kleine buren nog hier, in de wereld, geef zoveel mogelijk (als ze die al hebben) cultuur, dan blijven ze misschien spelen :rolleyes:
Die me vrij gevochten hebben en niks terug komen geven na drie keer, die geef ik alleen aan het stadhuis, opgelost en makkelijk
En hun handel neem ik dan ook niet meer, ze komen vlug terug om burenhulp te geven hoor :D:D:D:D:D

Warme groetjes en fijn dagje
Van Rozenelfje
 
Misschien is het goed om hierbij op te merken dat je stadhuis een eindeloze capaciteit heeft. Dat is leuk, maar het betekent ook dat als je dit systeem gebruikt en in je standsnaam de S als eerst zet, je dus alleen nog maar munten krijgt. Zet die S daarom altijd als laatste letter, of - als je alleen maar munten wilt - als enige letter!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan