• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Best aantal woongebouwen

Hoi, ik heb een vraag.

Ik ga bijna naar haflingen en heb nu voor het eerst pop. in overvloed.
Dat is mooi maar ik zit te twijfelen om woongebouwen weg te doen voor meer ruimte.

Wat hebben jullie staan in aantal van wooningen? (voor het geval ik ze weg doe en het niet goed uitpakt ^_^

Alvast bedankt voor jullie hulp!

P.s. Ik heb een 2 jarige rond lopen dus kan wat langer duren voor ik reageer.
 
ik heb even je stad opgezocht ( https://www.elvenarchitect.com/city/planner/4926877b57fc48acb3ab3bf53b23b273/ ) ik zou geen huizen weg doen. Je hebt nog wat fabrieken die niet op max staan dus dat zou ik eerst upgraden. Voor je het weet zit je terug zonder inwoners.
Nu is 20% van je stad huizen, ik zou niet verminderen.

Vanaf halflingen heb je ook zaden nodig, dat ik ook nog wel een uitdaging, je stadhuis staat dan altijd best op max lvl, en je moet ook wel een beetje wonderlevels hebben. Of eventgebouwen die zaden produceren die maken heel veel goed.
 
Hangt van je speelstijl af... Maar bedenk ook dat je in het komende hoofdstuk weer heeeeeeeeel veeeeel pop nodig gaat hebben... Dus veel pop over hebben is dan heel fijn. Aan het begin van mijn hoofdstuk (amuni) had ik 15k pop over, ben er bijna doorheen inclusief een huizenupgrade...
 
ik heb even je stad opgezocht ( https://www.elvenarchitect.com/city/planner/4926877b57fc48acb3ab3bf53b23b273/ ) ik zou geen huizen weg doen. Je hebt nog wat fabrieken die niet op max staan dus dat zou ik eerst upgraden. Voor je het weet zit je terug zonder inwoners.
Nu is 20% van je stad huizen, ik zou niet verminderen.

Vanaf halflingen heb je ook zaden nodig, dat ik ook nog wel een uitdaging, je stadhuis staat dan altijd best op max lvl, en je moet ook wel een beetje wonderlevels hebben. Of eventgebouwen die zaden produceren die maken heel veel goed.
Oké dankjewel ^_^

De fabrieken doe ik 2 max de 3de ga ik op een gegeven weg doen vandaar dat niet alles max is ^_^

maar dan laat ik het nog even voor wat het is ^_^
 
Hangt van je speelstijl af... Maar bedenk ook dat je in het komende hoofdstuk weer heeeeeeeeel veeeeel pop nodig gaat hebben... Dus veel pop over hebben is dan heel fijn. Aan het begin van mijn hoofdstuk (amuni) had ik 15k pop over, ben er bijna doorheen inclusief een huizenupgrade...

ja ik heb nu ook 10K pop en nog een hoop huizen die ik kan uppen..
 
Ik zou niet met minder dan 3 bonusfabrieken willen doen.

Ik heb altijd veel goederen
meeste tournooi doe ik met legers
en wat ik gelezen heb is dat we later in het spel andere basis erbij krijgen dat is het moment dat ik naar 2 ga en 2 van de nieuwe neer ga zetten (tenzij 1 ervan genoeg is)

het scheelt denk ook hoevaak je de fabrieken aan kan zetten ik speel meestal elke 3 uur ^_^

en wil wel eens wat ruimte hebben om wat om te kunnen gooien. plus als het niet gaat kan ik ze weer terug zetten duurt alleen even wat langer ^_^
 
Bovenaan