• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Beloningen toren en toernooi niet ontvangen.

Medespeler in mijn Bs "Welfie" heeft voor de zoveelste maal een ticket gestuurd omdat ze na afloop toren en toernooi geen prijzen ontvangt.
Kan dit opgelost worden?

B.v.d. Groetjes Karen
 
Medespeler in mijn Bs "Welfie" heeft voor de zoveelste maal een ticket gestuurd omdat ze na afloop toren en toernooi geen prijzen ontvangt.
Kan dit opgelost worden?
Het heeft geen zin om dit hier als 'bug' te melden. De enige die 'Welfie' kunnen helpen (via support) zijn de moderators...
 
Is noodgreep. Wat ik al zei ie de zoveelste keer en elke keer bericht naar support gedaan.
Krijgt dan wel via die weg alsnog de prijzen maar tot nu toe verder geen oplossing.
Word nu niet echt als leuk ervaren.
 
Is noodgreep. Wat ik al zei ie de zoveelste keer en elke keer bericht naar support gedaan.
Krijgt dan wel via die weg alsnog de prijzen maar tot nu toe verder geen oplossing.
Word nu niet echt als leuk ervaren.
Begrijp het... maar hier melden zal helaas niet helpen.
 
Toeval... op support is om te beginnen slechts een paar keer per dag een moderator. Verder zijn dat niet altijd degene die het spel het beste kennen. Het maakt dus ook heel veel uit wie jouw bericht leest en/of behandelt
 
Bovenaan