• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Beginner op zoek naar gezelligheid

DeletedUser4519

Guest
Hallo iedereen!

Ik ben nu een tijdje aan het spelen en op zoek naar een actieve broederschap. De suggesties in het spel zijn allemaal niet actief en in mijn eentje de toernooien doen is niet zo spannend

Is er ergens een plekje vrij voor mij? Ik speel dagelijks en doe aan burenhulp.

Groetjes, Mandy (mandelot24)
 

DeletedUser1073

Guest
Hallo iedereen!

Ik ben nu een tijdje aan het spelen en op zoek naar een actieve broederschap. De suggesties in het spel zijn allemaal niet actief en in mijn eentje de toernooien doen is niet zo spannend

Is er ergens een plekje vrij voor mij? Ik speel dagelijks en doe aan burenhulp.

Groetjes, Mandy (mandelot24)
Hoi Mandy
Je bent van harte welkom in Tollercove .
Beginners en gevorderden zijn welkom
Toernooien doen we zeker aan mee

Groet Kibo136
 
Hallo iedereen!

Ik ben nu een tijdje aan het spelen en op zoek naar een actieve broederschap. De suggesties in het spel zijn allemaal niet actief en in mijn eentje de toernooien doen is niet zo spannend

Is er ergens een plekje vrij voor mij? Ik speel dagelijks en doe aan burenhulp.

Groetjes, Mandy (mandelot24)
Je bent zeker welkom bij Let Life Live :)
Om voor te stellen we zijn een gemoedelijk groep die dagelijks burenhulp geven.
Actief zijn in broederschapsavonturen, dat vinden we namelijk positief spannend en houden elkaar op de hoogte via de chat. Dat vinden we gezellig ;-). Tevens komt daar ook een gezonde portie humor bij als iets niet helemaal gaat zoals gepland...we halen hem wel hoor...zo fanatiek dan weer wel :)...toernooien zijn we aanwezig iedereen draagt zijn steentje naar redelijkheid.....

En vind je het wat, lijkt het je iets. Sluit je dan aan:)
 

DeletedUser2665

Guest
Hallo iedereen!

Ik ben nu een tijdje aan het spelen en op zoek naar een actieve broederschap. De suggesties in het spel zijn allemaal niet actief en in mijn eentje de toernooien doen is niet zo spannend

Is er ergens een plekje vrij voor mij? Ik speel dagelijks en doe aan burenhulp.

Groetjes, Mandy (mandelot24)
Doen! Een goede BS maakt een wereld van verschil :)
 

DeletedUser4519

Guest
Inmiddels heb ik onderkomen gevonden bij De Maffe Magiërs

Ben heel benieuwd wat een verschil een actief BS gaat maken!
 
Bovenaan