• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Battle calculator

DeletedUser2139

Guest
Hoihoi

Ik hou van vechten, in toernooien, provincies en de toren. Maar aangezien het niet altijd even gemakkelijk is om te bepalen welke troepen je best kan inzetten, heb ik een poging gedaan daar een tool voor te ontwikkelen: een 'battle calculator'. (Heb hem in het Engels gemaakt om zo veel mogelijk spelers te bereiken, maar ik overweeg nog om ook een Nederlandse versie online te zetten).
Hij is gemaakt in een google sheet, en vrij voor iedereen om te gebruiken, al raad ik aan een persoonlijke kopie te maken om te vermijden dat meerdere personen tegelijk bezig zijn.
http://tinyurl.com/y5x2onay
Ik hoop dat jullie hem handig vinden! :) (Al moet ik toegeven, het kan eventjes wennen zijn om te 'leren' hem te 'lezen')
Laat het gerust weten als je vragen hebt
 
Goed gemaakt, hoor. Voor ik zo snel kan zien heb je echt alle aspecten die effect op units hebben er in meegenomen :)
 

DeletedUser2139

Guest
Goed gemaakt, hoor. Voor ik zo snel kan zien heb je echt alle aspecten die effect op units hebben er in meegenomen :)
Ja, inderdaad. Heeft tijd gekost, maar heb zover ik weet alles meegenomen. Alleen initiatief niet, omdat hoger initiatief soms betekent dat je als eerste kan aanvallen, maar het kan ook zijn dat de vijand te ver staat en dat jij als eerste dichterbij stapt zodat de vijand jou eerst raakt. Hangt er maar vanaf hoe je veld eruit ziet, en dat is nogal onvoorspelbaar ;-)
Leuk dat je naar de achtergrond bent gaan kijken :)
 
Bovenaan