• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Automatisch vechten

DeletedUser36

Guest
Misschien is dit al eens besproken......( ik kan het zo niet terug vinden:)).
Kan er een manier gevonden worden, zodat je niet iedere keer extra moet klikken om op automaat te vechten? Het is een hoop geklik, en ik vecht niet handmatig, aangezien ik vechten helemaal niks vind ;).
Grtz,
slay
 

DeletedUser7

Guest
Je kunt gewoon aan het begin op "automatisch vechten" klikken? Volgens mij is 't 1 of 2 klikjes.
 

DeletedUser36

Guest
Dat klopt,maar het zou fijn zijn als je dat maar 1x hoeft aan te geven...... i know, ik ben wat lui :p
 

DeletedUser7

Guest
Wel, die tweede keer is voor mensen die het per ongeluk aan klikken. Ik denk niet dat we hier verandering in gaan brengen ;)
 

DeletedUser

Guest
Zoals Lord Jirre al zei.

2 keer klikken is veiliger dan 1 keer.
 

DeletedUser36

Guest
dat begrijp ik ook,maar het script van diamanten uitgeven hiervoor kan zo gebruikt worden, toch?
Het principe blijft het zelfde.
Maar goed, het topic kan wat mij betreft gesloten worden........
 

DeletedUser

Guest
Handmatig vechten heeft als grote voordeel dat je kan terugtrekken als je ziet dat je het niet gaat halen. Dan ben je niet alles kwijt. Dus ik zou niet graag zien dat ik mijn legers kwijt ben door per ongeluk op die knop "automatisch vechten" te klikken.
 
Handmatig vechten heeft als grote voordeel dat je kan terugtrekken als je ziet dat je het niet gaat halen. Dan ben je niet alles kwijt. Dus ik zou niet graag zien dat ik mijn legers kwijt ben door per ongeluk op die knop "automatisch vechten" te klikken.

Hier ben ik het mee eens. Maar er zou een button kunnen komen bijvoorbeeld met instellingen. Dan kan daar éénmalig gekozen worden om met één klik automatisch te vechten.
Zo maar een ideetje.

Groetjes Freddy aka The Wicked Dobermann.
 

DeletedUser

Guest
Automatisch vechten?! o_O Dat moet je toch helemaal niet willen met een dermate domme AI waarover dit spel beschikt? Scheelt je een hoop verlies van troepen als je gewoon zelf aan de knoppen gaat zitten.
 
Bovenaan