• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Artefacten in overvloed en geen evolutiegebouwen te krijgen.

Ik heb ontzettend veel artefacten in opslag, en de aantallen blijven groeien omdat ik ze veel in de toren krijg.
Van 3 gebouwen heb ik genoeg artefacten om een nieuw gebouw neer te zetten.
Maar omdat ik die evolutiegebouwen al heb staan krijg ik ze niet meer in de academie om te maken.

Is er geen mogelijkheid om evolutiegebouwen in de academie aan te bieden ondanks dat leden er al 1 of meerdere van hebben staan?
Ze mogen wat mij betreft best duurder zijn om te maken, bij voorbeeld 3 blauwdrukken voor een gebouw oid.
 
Laatst bewerkt:
Ivm de artefacten in de toren had ik net een ander voorstel gelanceerd.
Het gevaar voor veelvuldig verschijnen van extra vuurvogels en poolberen lijkt mij wat overdreven omdat die artifacten niet meer in de toren voorkomen, dus waarom niet?
+1
 

Aeva

Chef
Een andere optie zou zijn om het omruilen mogelijk te maken van artefacten waar je geen basis meer voor kunt krijgen/maken/winnen voor artefacten waar je er minder dan negen van hebt (onverschillig of je die basis wel hebt).
 
Ja dat is ongeveer de optie die Peg480 in haar topic had voorgesteld.
Al zou dat voor mij nog weinig opschieten omdat ik bijna alle basissen al 1x volledig heb staan.
 

Aeva

Chef
Maar er zijn gebouwen waar je een tweede basis voor kunt krijgen. Ik denk dan aan de evo's uit evenementen waar je die tweede basis kunt halen, die zouden dan ook hiervoor in aanmerking moeten komen.
 
Ach heb 238 artefacten op voorraad van alle soorten. En heb van heel wat evogebouwen er al 2 staan in mijn stad.
Nog wat artefacten erbij en kan dan nog 25 van die gebouwen neerzetten.
En ik heb al 22 evogebouwen in mijn stad staan. En ook nog eens 24 in mijn opslag.
Misschien eens proberen een stad met alleen evogebouwen en ow.
 
Bovenaan