• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Animatie: gaat de animatie door 'doorwerkende poppetjes' terwijl de speler gestopt is?

Even een vraag over de poppetjes: Als iemand gestopt is blijven de poppetjes dan gewoon door gaan met bewegen en produceren/vechten?

Maw: de animatie gaat gewoon door?
 

DeletedUser189

Guest
Zolang de gebouwen aan de weg staan zul je de animatie gewoon blijven zien en de poppetjes zullen blijven lopen.
 
gaat eigenlijk meer om de productie poppetjes en die van de strijdarena. lijkt mij dat als er niet geproduceerd wordt de poppetjes daar dan niks doen, toch?
 

DeletedUser189

Guest
voor jou wel jij kunt bij een ander niet zien of de fabrieken stil staan of werken en ook niet of er getraind word ja of nee.
 

DeletedUser1427

Guest
Even een vraag over de poppetjes: Als iemand gestopt is blijven de poppetjes dan gewoon door gaan met bewegen en produceren/vechten?

Maw: de animatie gaat gewoon door?

Zoals @Witchje aangeeft, zolang het productiegebouw aan een weg staat dat verbonden staat met het Stadshuis zal de animatie zichtbaar blijven bij spelers die je bezoekt. Of de productiegebouwen nu wel of niet aangezet staan door een speler die je bezoekt kan je hier helaas niet uit ophalen. De animatie van een productiegebouw stopt zodra deze dus niet meer aan een weg staat die verbonden is met het Stadshuis.

Jij kunt helaas niet uit een stad opmaken of iemand gestopt is of niet aan de hand van de animatie van een stad.
 

DeletedUser234

Guest
@Cryptocat
Er is een makkelijke, maar niet heel betrouwbare manier om te zien of je buren nog spelen: klik 2 dagen achter elkaar op het arbeidershutje als je burenhulp geeft. Komt daar weer een handje terug speelt diegene zeker nog, komt daar nooit een handje terug, is diegene bijna zeker gestopt met spelen.

Manier die minder makkelijk, maar wel betrouwbaarder is: scores noteren en over een week of maand weer en als een score dan nog precies hetzelfde is, is die speler (tijdelijk) gestopt met spelen.

Ook in de groothandel is altijd goed zichtbaar welke buren zeker wél actief zijn, maar dit zegt niks over de rest.

Slechtste manier is een pb sturen, want velen geven geen antwoord al spelen ze wel.

Tot zover over je buren en overige spelers, want je kan niet zien wanneer zij online zijn..... dat kan je wel zien van je broeders, zoals gezegd.
 

DeletedUser222

Guest
klik 2 dagen achter elkaar op het arbeidershutje als je burenhulp geeft. Komt daar weer een handje terug speelt diegene zeker nog, komt daar nooit een handje terug, is diegene bijna zeker gestopt met spelen.

Dit hoeft niet op te gaan, als die buur diamanten gekocht heeft kan het oplopen tot 5 dagen.
 

DeletedUser234

Guest
Oké, dat wist ik niet, zelf nooit dia's gekocht en blijkbaar mijn buren die gestopt zijn ook niet, voor mij was 2 dgn achter elkaar klikken altijd genoeg, maar bij deze corrigeer ik dat naar 2 tot 5 dgn achter elkaar. Thanks voor de aanvulling Lussie.
 

DeletedUser990

Guest
Oké, dat wist ik niet, zelf nooit dia's gekocht en blijkbaar mijn buren die gestopt zijn ook niet, voor mij was 2 dgn achter elkaar klikken altijd genoeg, maar bij deze corrigeer ik dat naar 2 tot 5 dgn achter elkaar. Thanks voor de aanvulling Lussie.
Bij diamantkopers zijn arbeiders meestal verhoogd naar 5. Dus kunnen 5 handjes aan!
 

DeletedUser234

Guest
Ja natuurlijk als je dia's gebruikt om arbeiders te kopen, gebruik je vast ook dia's om ruimte bij te kopen.

Ik hou mijn 2 arbeiders niet eens aan het werk vaak. Nu zou het wel kunnen door mijn huisjes nog level te upgraden, maar ik vind die zo lelijk, dat ik wacht tot ik ze in 1x 2 levels tegelijk kan upgraden. Maar zover ben ik nog niet in de onderzoeksboom.
Verder valt er niks te upgraden dat niet immens veel ruimte inneemt die ik niet heb, tenzij iemand de wonderknop heeft gevonden, die met 1 klik ervoor zorgt dat je stad zo ingedeeld wordt, dat de ruimte optimaal wordt benut. Voor zo'n knop zou ik wel wat dia's over hebben ;)
 

DeletedUser572

Guest
5 arbeiders is onmogelijk om constant aan het werk te hebben. Maar 3 of 4 arbeiders is geen overbodige luxe voor wanneer je materialen over hebt en veel nieuwe gebouwen te bouwen hebt. Ook voor event quests die om bepaalde upgrades vragen is het makkelijk.
 
Bovenaan