• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Alternatief voor Puffin?

Bij mij is Puffin er vandaag ook mee gestopt. Al iemand die voor de Ipad een werkend alternatief heeft?
Ben je toevallig overgestapt op HTML5? puffin werkt niet icm HTML5. je kan flash forceren door achter de link "?flash" te typen.
voorbeeld: https://nl1.elvenar.com/game?flash

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als je het Google vraagt, komen Chrome en Safari als beste uit de bus...
Puffin is een browser die via een streaming service flash ondersteund op mobiele apparaten. geen andere reguliere browser doet dit.

Volgens mij is het nauwelijks meer nodig nu de app ook een mailfunctie heeft.
nu kan je ook op de app je mail lezen!
Maar je kan nog niet storten in wonderen op de app.
Nog 1 stapje en we kunnen puffin eindelijk definitief vaarwel zeggen.
 
Ik heb al meer dan een jaar, Firefox voor Elvenar, op mijn pc, voor de rest heb ik Safari (waar elvenar dus bijna niet te spelen is)
Op de ipad is de app geinstalleerd en werkt verder prima
 
Heeft iemand een link waardoor je niet meteen naar de app wordt gestuurd als je elvenar wil openen in browser?
puffin is nu echt uit de lucht helaas. Snik snik. Ik kan nu op mijn telefoon niet meer in ow doneren of zien wie bij mij heeft gedoneerd.
Nu we op html5 zitten werkt Firefox misschien ook? Safari opent wel maar crasht meteen.
 

DeletedUser3597

Guest
Heeft iemand een link waardoor je niet meteen naar de app wordt gestuurd als je elvenar wil openen in browser?
puffin is nu echt uit de lucht helaas. Snik snik. Ik kan nu op mijn telefoon niet meer in ow doneren of zien wie bij mij heeft gedoneerd.
Nu we op html5 zitten werkt Firefox misschien ook? Safari opent wel maar crasht meteen.

In de meeste browsers moet je dan even 'desktopsite' (chrome) of iets wat daarop lijkt aanvinken bij de opties. Mijn ervaring is overigens een hele zwarte stad in andere browsers en daar heb je dus niks aan, zeker niet nu de email ook gewoon in de app leesbaar is.
 
Bovenaan