• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Alternatief voor Puffin?

DeletedUser2665

Guest
Puffin is er mee gestopt. Dat was de enige 'browser' waarmee je op een tablet of smartphone de desktopversie van Elvenar kon spelen (nou ja, min of meer dan). Er zijn helaas spelers die geen mogelijkheid hebben om af en toe op een laptop of pc in te loggen en nu dus helemaal geen mail meer kunnen lezen. Weet iemand hier een alternatief of ander workaround voor?
 
upload_2019-8-22_19-15-37.png
Geen probleem hier.
 

DeletedUser3597

Guest
Wat ik zelf wel eens doe is gewoon inloggen met chrome. Je krijgt dan geen gebouwen te zien maar kan wel mail lezen.
 

DeletedUser2665

Guest
Vermoedelijk ligt het niet aan Puffin, maar aan Apple..
 
Maar... dat is belachelijk! zonder de mail...
waarom hebben ze dat niet eerder gedaan!?

Mogelijk omdat je niet alles tegelijk kan doen, natuurlijk hadden ze de app eerst compleet af kunnen maken zodat alles er in zit en je niets mist.
Maar dan had je nu nog geen app gehad.

En ook zonder de mail en wonderen doneren en alle andere dingen die de app nu nog mist is het zeker een toevoeging voor het spel.
Ben dus blij dat we nu al met de app mogen spelen en niet nog een jaar hoeven te wachten.
uiteindelijk komt alles er wel een keer in, we moeten gewoon ff geduld hebben.
 
Wat ik mij ook realiseer is dat de app wel andere voordelen heeft ten opzichte van de pc.
Bijvoorbeeld de burenhulp die sneller gaat....voorlopig doen we het met de gezellige chat en af en toe kruip ik achter de pc :)
 
Maar nu ik wat meer op de pc zit wel mis op de app ..is de kennispunten deponeren op een oude wonder bij de buren....waarschijnlijk is dit al eerder gemeld en genoemd. Ik hoor wel eens dat er hele planningen op losgelaten worden In onze broederschap hebben we dat niet ivm dat de meeste spelers op de telefoon of iPad zitten...dat zou voor ons weereen hele verbetering zijn ....ja ik weet het ..:) voor in de toekomst;-)
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 147694

Guest
Mogelijk omdat je niet alles tegelijk kan doen, natuurlijk hadden ze de app eerst compleet af kunnen maken zodat alles er in zit en je niets mist.
Maar dan had je nu nog geen app gehad.

Het is inderdaad fijn dat ze door steeds 1 voor 1 nieuwe functies toe te voegen zorgen voor een stabiele app.
 
Er is op beta aangegeven dat ze bezig zijn met e-mail en wonderen donatie.
Ze deden voorkomen dat dit niet heel lang meer zal duren, al pak ik dergelijke uitspraken met een grote zak zout, "binnenkort" is in het verleden al vaker 2 jaar gebleken. dus ik wacht rustig af en laat me positief verrassen als het sneller komt.
 
Zolang de app op het gebied van communicatie en hulp aan OudeWonderen nog te beperkt is, is in ons BS (ook) spelen via een PC een voorwaarde om als lid te worden toegelaten...
 
Bij mij is Puffin instabiel maar werkt nog wel voor het lezen van de mail. Begreep wel dat Puffin ermee stopt. Ik blijf het gebruiken zo lang het werkt.

Ik heb trouwens wel een periode gehad dat Puffin het helemaal niet deed.
 
Bij mij is Puffin instabiel maar werkt nog wel voor het lezen van de mail. Begreep wel dat Puffin ermee stopt. Ik blijf het gebruiken zo lang het werkt.

Ik heb trouwens wel een periode gehad dat Puffin het helemaal niet deed.
In December 2010, we at CloudMosa started Puffin Web Browser, which was an instant hit. Later, Puffin Academy was launched to help K12 students access education-related content on iOS devices.

On May 4, we announced that Puffin Web Browser and Puffin Academy on iOS will be discontinued. The reason is very simple. Development has long ceased since Apple saw Puffin as a rival and unfairly stopped us from releasing updates through App Store policies. It has become increasingly difficult to keep up with new Web technologies without being able to update the iOS apps. We recognized that the time has come to turn off the service.

For free Puffin Web Browser users, the service will shut down on October 1, 2019. For paid users of Puffin Web Browser, the service will be extended for a while for you to transition to another solution.

To everyone who used the Puffin Web Browser on iOS: thank you so much. We will keep the project running on Android. If you have enjoyed the experience of using Puffin Web Browser and Puffin Academy, please leave us a comment in the App Store.

Note: Service has been extended to provide a longer transition period.

Op android niet instabiel, wel af en toe wat trager, voornamelijk tijdens amerikaanse uurtjes, maar bv tijdens werktijd als men daar slaapt werkt het meestal perfect.
 

DeletedUser4169

Guest
Bij mij is Puffin er vandaag ook mee gestopt. Al iemand die voor de Ipad een werkend alternatief heeft?
 
Bovenaan