• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<afgewezen> runen ruilen

runen ruilen

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 12 33,3%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 24 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    36
  • Enquête gesloten .

DeletedUser472

Guest
dit lijkt me een zeer leuk idee opzich maar de vraag is hierbij is het dan niet te makkelijk om runen te krijgen
wel zou ik dan wel op zen minst alleen met je bs leden en buren zoude moeten handelen net zoals het systeem van handel met goederen
 

DeletedUser1456

Guest
Wat ik niet eerlijk vind is dat al je de laatste rune moet hebben en je klikt op de 10 runenscherven om het volledig te maken, dat dan alle runenscherven uit alle oude wonderen gebruikt worden, kan dat niet anders?
 

DeletedUser197

Guest
Het lijkt mij wel handig als je de runenscherven die je over hebt toch nog op een bepaalde manier kunt toepassen, bijvoorbeeld dat je van tien scherven een rune naar keuze kunt maken ofzo, want ik heb nu al enorm veel scherven staan van wonderen die ik zeker weten niet ga bouwen, terwijl er ook wonderen zijn die nog niks hebben.
Komt ook een beetje omdat er steeds nieuwe bijkomen, als je dan al wat verder in het spel zit en niet meer dagelijks provincies verovert dan gaat het wel heel lang duren, omdat je er ook nog steeds scherven bijkrijgt van de wonderen waar je er al heel veel van hebt.
 

DeletedUser472

Guest
is het niet een idee om in plaats van 10 kapotte runen te doen iets minder 5 ofzo dat het toch makkelijker is
 

DeletedUser197

Guest
Nou ja, het was maar een voorbeeld hè, ik heb zelf bijvoobeeld meer dan 90 runen staan voor de kristalvuurtoren, heb de cirkel al rond en het ding nog niet eens geplaatst, dus elke regeling is beter dan niks ;)
Maar dat is ook wel het vervelende van alle veranderingen die later pas komen, ik heb in het begin heel veel kennispunten geïnvesteerd in kristalvuurtorens van anderen, en nu blijk je die runen ook bij de toernooien te krijgen, en er zijn ineens heel veel andere wonderen bijgekomen, waar ik dan liever op gewacht had had ik dat geweten.
 

DeletedUser1456

Guest
Ik zou het heeeeel prettig vinden, als er maar iets zou gebeuren, zodat het met de runen beter te doen is.
Maar we schrijven hier wel van alles, maar houdt de programmeur dit allemaal in de gaten?
 

DeletedUser472

Guest
als je meer contact wil met de spel makers zou ik op elvenar beta forum gaan daar zijn al zat dingen toegevoed die ze gezegd hebben en momenteel krijgen we als we de wedstrijd winnen 8 extra runen dus probeer die maar eens te halen
 

DeletedUser572

Guest
Nou ja, het was maar een voorbeeld hè, ik heb zelf bijvoobeeld meer dan 90 runen staan voor de kristalvuurtoren, heb de cirkel al rond en het ding nog niet eens geplaatst, dus elke regeling is beter dan niks ;)
Maar dat is ook wel het vervelende van alle veranderingen die later pas komen, ik heb in het begin heel veel kennispunten geïnvesteerd in kristalvuurtorens van anderen, en nu blijk je die runen ook bij de toernooien te krijgen, en er zijn ineens heel veel andere wonderen bijgekomen, waar ik dan liever op gewacht had had ik dat geweten.
Als je ruimte hebt kan je de kristalvuurtoren bouwen en wanneer hij klaar is weer afbreken. Dan kan je weer scherven sparen. :)

Niet afbreken tijdens het bouwen, dan is je cirkel nog steeds compleet.
 

DeletedUser189

Guest
hopen dat je veel scherven krijgt die je dan weer in een wonder kunt gebruiken dat je wel wilt bouwen
 

DeletedUser1391

Guest
En de runen van OW's die je ofwel al hebt ofwel niet wilt, blijven binnenstromen... terwijl de anderen amper te verkrijgen zijn... *zucht*
 

DeletedUser1341

Guest
Ik heb ook onwijs veel pech met het inzetten van runen... 1 op de 9 werkt als ik geluk heb... dat kost toch aardig wat tijd...

Ik ben voor:

- 5 scherven maken tot nieuwe rune
- ruilen binnen broederschap
- Een "alles-rune"
- opzettelijk kunnen breken van runen
 
Als je ruimte hebt kan je de kristalvuurtoren bouwen en wanneer hij klaar is weer afbreken. Dan kan je weer scherven sparen. :)

Niet afbreken tijdens het bouwen, dan is je cirkel nog steeds compleet.

Helaas werkt dat niet voor de 150 vechtklooster runen die ik heb :(
Nou ja werkt wel maar om een level 13 klooster ervoor af te breken :confused:

Maar inderdaad ideaal als je het wonder niet wilt bouwen, dan kan je makkelijk alles omzetten.
Heb dat meermaals gedaan met me kristalvuurtoren. al kom ik de runen nu bijna niet meer aan. en nu wil ik heb gaan bouwen
 

DeletedUser2485

Guest
ik heb meer dan 100 runes voor gouden afgrond en zit op level 7 of 8 ofzo dus die ga ik niet afbreken om gebroken runes te maken. bij 10 ga ik ze weer nodig hebben maar ik hoop geen 100. is het een optie om de ow's in te delen naar zwaarte en dat je bij voorbeeld 2 GA runes (1e categorie) kan inruilen voor 1 rune bv zalen 2e categorie en 4 of 5 voor een ow in 3e categorie etc?
 

DeletedUser2114

Guest
Misschien is runen handelen wel heel makkelijk om aan runen te komen van het wonder dat je nodig hebt en waarschijnlijk worden er dan van bepaalde runen veel te veel aangeboden en anderen veel teveel gevraagd. Ik vind wel dat als je een OW hebt en daar veel te veel runen voor hebt, dat je daar wat mee moet kunnen. Misschien een goed idee dat je met de runen van een OW dat je al hebt gebroken scherven kunt krijgen. Bijvoorbeeld dat je de afgrond hebt staan, er nog 100 runen van hebt waarmee je niks kunt, dat je dan 3 runen in kunt wisselen voor 1 gebroken scherf.
 
Bovenaan