• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Actieve broederschap gezocht voor 7 actieve spelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2589

Guest
Hallo, allamaal,
Ik ben poppi, aartsmagiër van "meesters van de eilanden'. 7 van onze leden (waaronder ikzelf, diverse levels) , willen ons graag aansluiten bij een gezellige, actieve broederschap, die meedoet aan de broederschapsavonturen, toernooien, de toren, wondermail en natuurlijk burenhulp. Onze broederschap wordt steeds inactiever., en we zouden wel wat meer samenwerking willen. Niet superfanatiek of schoolmeesterstreng, maar gewoon, gezellig samen spelen.
Zelf zou ik het wel prettig vinden als er meerdere spelers in het hoofdstuk Elvenar (H15) of/en The Embassies (H16) zitten, zodat je runen kan sparen voor de nieuwste oude wonderen.

Ziet iemand het met ons zitten? Wij willen graag als groepje samen switchen!

Groetjes, poppi (Meesters van de Eilanden, rangnr 758)

MKofElvenar (2815), Essie12 (6185), Vaunted (7443), Chirro (8082), MKelfjes (9510), falco(9806)
 

DeletedUser280

Guest
Hallo poppi
Je bent van harte welkom met jullie groepje in onze BS
Bestaat momenteel uit 20 leden maar ik kan er twee verwijderen die niet meer actief zijn.

Wij doen aan broederschap avonturen, toernooien, de toren, wondermail en natuurlijk burenhulp.
Graag hoor ik het even van U.
 

DeletedUser280

Guest
Hoi poppi,
Heb je reeds een BS gevonden?
Je bent nog steeds van harte welkom met jullie groep.
Groetjes patsyke
 
Hoi Poppi,

Hebben jullie inmiddels een BS gevonden?
Anders mogen jullie zo instappen bij de bsa-tjes.
Wij hebben nog genoeg ruimte.

Groer erve loesboer, aartsmagier de BSA-tjes
 
beste Poppi,
wij hebben nog plaats in onze BS en we zijn zelf op zoek naar actieve spelers die een taak binnen de leiding van onze bS een taak op zich willen nemen als Magiërs.
kom gerust eerst eens kijken, stuur me maar een PM met vragen ivm onze BS, ik leidt je gerust rond en geef je wat feedback.
 
hoi poppi,
wij zijn op zoek naar actieve spelers,
bs : the Fantastic Voyage
we hebben nog 7 plaatsen , dus welkom ,
anders mailtje naar Ydur of Bandid
 
de originele melding is van 19 mei.
Als ze nu nog geen nieuwe BS hebben gevonden dan vinden ze die nooit.
stop dus met deze post naar boven te halen.
 

Deleted User - 370874

Guest
De topicstarter is helaas sinds juni niet meer op het forum gezien.
In enthousiasme reageert men snel, voordat ze in de gaten hebben dat dit een out topic is.
Zal deze topic sluiten zodat die niet steeds boven komt drijven,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan