• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

account verwijderknop

Hallo ik speel elvenar ook op mijn iphone en nu met een van de laatste updates is de knop voor het verwijderen van je account heel dicht bij de afmeldknop komen te staan en daardoor druk ik dus met regelmaat op de verwijder accountknop wat niet de bedoeling is , dus ik zou zomaar eens per ongeluk mijn account kunnen verwijderen daardoor , kan hier iets mee gedaan worden ????


groetjes lumi
 
Ik lees het net op FB....
1662153879382.png
 
Een leuke en duidelijke oplossing zou zijn om de 3 bovenste knoppen geheel links te plaatsen waar nu niks staat.
De Delete account knop plaats je geheel rechts in een zwart vlak met skul and bones er bij in het wit.
En waar nu de 4 knoppen staan laat je leeg
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Geen zorgen - Je kan je account niet zomaar wissen. Het beleid bij Apple is gewijzigd en we zijn nu verplicht om een knop toe te voegen om je account te kunnen wissen. Klik je erop, dan kom je uit op de website waarop je je account kan wissen, namelijk https://goodbye.innogames.com/. Daar moet je eerst je e-mailadres invullen, dan krijg je een e-mail met een link, vervolgens kan je accounts kiezen en wissen en daarna heb je nog 7 dagen om dat tegen te houden. Je account zomaar wissen, dat kan dus niet.

De implementatie kan wellicht beter, al is het meer dat dit snel geïmplementeerd moest worden omdat Apple simpelweg zegt: Jullie mogen nu geen updates meer via ons publiceren totdat je een knop hebt toegevoegd om je account te kunnen verwijderen. Na gewenning denk ik dat dit geen probleem meer vormt (en dan heb ik het over het "misklikken", want je account wis je niet zomaar door op die knop te drukken).
 
dit kan allemaal wel kloppen maar heb je ook gedacht dat er mensen ( zoals ik ) van die nogal grote handen hebben die daardoor dus keer op per ongeluk op die knop klikken en dus op die andere site terechtkomen en als ik mijn bril niet op heb dan al helemaal en dan moet je keer op keer weer daaruit zien te komen alles bij alles gewoon lastig.

is het zon moeite om de delete knop gewoon onder help of spel te zetten daar komen we niet elke dag in.
groetjes lumi
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
De uitloggenknop voldoet prima aan de standaarden voor personen met grote handen. De verwijderknop zou eigenlijk juist groter moeten - die is nu te klein voor personen met grote handen.

Het is echt iets van gewenning: Je bent gewend dat de uitloggenknop op een bepaalde plek zit, en dat is nu gewijzigd. Na verloop van tijd ben je gewend aan de nieuwe positie van de knop en dan is het weer normaal.
 
Ik lees het net op FB....
Bekijk bijlage 6721
Als we iedereen direct zouden ontslaan op basis van wat reaguurders op de social media roepen, dan zouden er nog maar weinig mensen aan het werk zijn.

Kijk, hartstikke mooi natuurlijk - ook voor Inno - dat er spelers zijn die hun spel zo hartstochtelijk spelen dat de emoties er zelfs op de socials gierend vanaf druipen. Maar stel je voor dat je de programmeur bent die deze functie heeft toegevoegd, en je krijgt een reactie als deze om je oren?

Een beetje direct en helder reageren is niets mis mee. Wel zo duidelijk. Ergens over klagen, prima. Maar mensen kwaad toewensen omdat ze in jouw mening iets niet helemaal handig hebben geprogrammeerd? Doe normaal zeg.

(uiteraard niet aan jou gericht, @xeses , maar aan de poster op FB)
 
Bovenaan