• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Peiling Aanpassing Toren vd Eeuwigheid signalering

Ben je voor of tegen dit idee?


  • Totaal aantal stemmers
    34
  • Enquête gesloten .
Sinds kort hebben we een extra signalering in ons taakbalkje, die aangeeft of de Toren vd Eeuwigheid beschikbaar is.

Knipsel.JPG


Persoonlijk vind ik dat deurtje (al dan niet met tellend klokje) niet erg nuttig, want of de toren in je stad beschikbaar is, weet elke speler, dat zijn immers vastgestelde periodes: elke zondag vanaf 16 uur t/m vrijdag tot 22 uur! Het zou wel heel nuttig zijn als dat deurtje een andere kleur zou krijgen (bijv. rood?) als je in de toren voor 1 van de interne poorten staat te wachten, en weer blauw wordt als je verder kunt!

1e aanpassing: het zou ideaal zijn als een klokje dan laat zien hoe lang het nog duurt voor de poort weer opent! (met dank aan @Richord !)

2e aanpassing: als Inno dan toch bezig is, zou een signaal bij de wereldbol/tent als een verkenner klaar is, ook erg prettig zijn! (met dank aan @CrazyWizard !)

Voordelen: je kunt gelijk zien als je in de toren verder kunt
Nadelen: behalve wat programmeerwerk geen!
 
Laatst bewerkt:
-1. Nutteloze aanpassing. Dat vond ik overigens ook al van het toevoegen van de toren aan het taakbalkje. Hij staat toch gewoon heel duidelijk in je stad... Dus ja liever niet dat er nog meer aan verspild wordt.
 
Ik vind het vinkje voor het handwerken wel handig en heb niets tegen een vergelijkbaar vinkje voor de toren.
En dan graag ook nog iets voor verkenner dat zou helemaal top zijn
 

Deleted User - 124539

Guest
-1. Nutteloze aanpassing. Dat vond ik overigens ook al van het toevoegen van de toren aan het taakbalkje. Hij staat toch gewoon heel duidelijk in je stad... Dus ja liever niet dat er nog meer aan verspild wordt.
Ja, maar gewoon aan de toren zelf kun je niet zien wanneer je verder kunt, of niet. Het zou prima kunnen helpen, want dan moet je niet steeds de toren laden om te zien of je ondertussen al verder kan.
 
Nutteloze aanpassing. Dat vond ik overigens ook al van het toevoegen van de toren aan het taakbalkje. Hij staat toch gewoon heel duidelijk in je stad...
Als je mijn voorstel hebt gelezen, dan weet je dat ik je mening over het toevoegen van het torensymbool op de taakbalk deel… maar nu het er toch staat, zou hiermee in elk geval het nut van het ding groter worden!
 
Bovenaan