• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aankondiging volgt?

In de live werelden staat sinds vanochtend een hangslotje met klok die aftelt naar komende dinsdag 11 uur. Een duidelijk signaal dat het volgende event "Het Mistige Bos" (een 2e versie van het Halloweenevent van vorig jaar) aanstaande is. Ik ben benieuwd of onze hardwerkende moderators er nog aan toekomen om er op dit forum wat meer informatie over te verstrekken... :) :cool:
 
Het linkje naar de video (ook mogelijk met Nederlandse ondertitels!) staat inmiddels wel bij het 'trompetje'.. en hieronder!

 
Ik hoor net van haar zus dat ze al een vertaling heeft maar ik ben zelf de boel ook aan het vertalen in combinatie met een volledige BS invul lijst.
Misschien dat ik die straks ook tijdelijk beschikbaar maak zodat alleen de BS leden ingevuld hoven te worden.
En ieder invulling van een veld laat deze automatiesch verkleuren voor betere zicht
 
Zoals belooft is hier een volledige invul blad.
Kopiër het en plaats de namen van je eigen leden er in en plaats de naam van je BS tussen de ' '
Alleen opdracht 71 heb ik geen volledige beschrijving van.

link verwijderd

p.s. ik verwijder de link/ bladzijde net na dat het event gestart is.
p.p.s. Mochten cellen F6:AD59 en F61:AD:81 niet automatisch verkleuren zodra je er iets in plaatst dan even het gebied selecteren en dan via opmaak > conditionele opmaak gaan, aangeven "Cel is niet leeg" en een kleur kiezen, ik gebruik standaard vel groen.
 
Laatst bewerkt:
@Pebbie Grote kans dat je gelijk hebt.
Bij terug zoeken van de opdrachten lijst kom ik op een pagina uit okt 2020 uit.
Maar bij verder zoeken vind ik deze link voor 2021 met weer de zelfde opdrachten in een snelle oog opslag.
Er zijn bij de nieuwe lijst wel veranderingen die ik even in de eigen BS lijst ga corrigeren en daarna in de gedeelde lijst zal plaatsen
 
Laatst bewerkt:

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
In de live werelden staat sinds vanochtend een hangslotje met klok die aftelt naar komende dinsdag 11 uur. Een duidelijk signaal dat het volgende event "Het Mistige Bos" (een 2e versie van het Halloweenevent van vorig jaar) aanstaande is. Ik ben benieuwd of onze hardwerkende moderators er nog aan toekomen om er op dit forum wat meer informatie over te verstrekken... :) :cool:
Aankondiging staat klaar, publicatie is morgen ;)
 
Zoals belooft is hier een volledige invul blad.
Kopiër het en plaats de namen van je eigen leden er in en plaats de naam van je BS tussen de ' '
Alleen opdracht 71 heb ik geen volledige beschrijving van.

Nieuwe link met opdrachten 2021

p.s. ik verwijder de link/ bladzijde net na dat het event gestart is.
p.p.s. Mochten cellen F6:AD59 en F61:AD:81 niet automatisch verkleuren zodra je er iets in plaatst dan even het gebied selecteren en dan via opmaak > conditionele opmaak gaan, aangeven "Cel is niet leeg" en een kleur kiezen, ik gebruik standaard vel groen.
Thx Bor ;-)
 
Ik heb het zo gemaakt dat 25 leden van de BS waarin ik zit mee kunnen doen met de zelfde lijst.
Tevens heb je op die manier een kleine vriendschappelijke wedstrijd binnen de BS
Maar, je hoeft het niet te delen zodat jij alleen die lijst gebruikt.

Binnen Novo Miraculo gebruiken we 1 lijst waar alle leden toegang to hebben.
Scheelt weer een hoop overneem werk voor spelers die niet zo handig zijn met dit soort dingen.
 

DeletedUser5121

Guest
ohhh @Yulia ohhh Yulia…had jij weer zo een fantastisch opdrachtenlijst:D?

Zoals inmiddels gebruikelijk heb ik inderdaad weer een PDF en Excelsheet klaar. Ik wilde wachten met delen tot het feedbacktopic van de aankondiging er is zodat het makkelijk is terug te vinden. Maar ik zie nu dat iemand anders me met de vertaling voor is geweest. Ik snap goed dat ik niet het alleenrecht op de vertaling heb maar het betekent wel dat ik in een drukke week ook nog eens 3 uur voor de kat z’n dingetje bezig ben geweest. Dat gaan we dus niet meer doen.;)
 

DeletedUser4746

Guest
Zoals inmiddels gebruikelijk heb ik inderdaad weer een PDF en Excelsheet klaar. Ik wilde wachten met delen tot het feedbacktopic van de aankondiging er is zodat het makkelijk is terug te vinden. Maar ik zie nu dat iemand anders me met de vertaling voor is geweest. Ik snap goed dat ik niet het alleenrecht op de vertaling heb maar het betekent wel dat ik in een drukke week ook nog eens 3 uur voor de kat z’n dingetje bezig ben geweest. Dat gaan we dus niet meer doen.;)

Ik heb toch liever jouw pdf omdat ik die gemakkelijk kan printen en naast me neer kan leggen. Voor mij werkt dat het best en met mij voor vele anderen uit de bs. Voor mij zijn het twee totaal verschillende lijsten.
Zou je hem alsnog willen delen? Dan ben je ook niet voor de kat zijn dingetje bezig geweest.
 
@Yulia om jou werk in de toekomst nuttig te houden.
Zou jij je werk, zodra het klaar is, via je zus met mij willen delen?
Dan hoef ik de vertaling niet meer te doen maar kan het dan gelijk in een BS lijst gieten.
Al vast bedankt, Bor de Wolf
 
Zelf speel ik op de BETA server, om vooraf alle opdrachten te kunnen doen en daarna aan mijn BS leden op de NL server te kunnen presenteren; de laatste keren met veel hulp van mijn mede Betaboef Droopy. :cool:
Misschien een tip voor andere Magiers ? kom eens langs bij DE NEDERLANDERS (Belgen ook welkom) op Beta en kijk wat er staat te gebeuren. :D
 
Bovenaan